Last edited on: 08-12-2008 13:53
ktugach edit: topictitel gewijzigd naar gamesshoppen, de echte naam van de winkel
Last edited on: 08-10-2009 22:02
Zo kan je ook altijd producten ruilen (mits via internet gekocht) als je je bon kwijt bent, aangezien een overschrijving/afschrift bewijs is dat je het toen hebt betaald.
Succes ermee!
❍ᴥ❍
Edit: de game is op dinsdag 2 dec. besteld, de betaling is 5 dec bij ons binnengekomen.
Tot op heden hebben wij nog geen betaling mogen ontvangen van de onderstaande order.
Hierbij sturen wij u nog een keer onze betalingsgegevens zodat we de order zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen.
JEWARO V.O.F.
KvK te Rotterdam 24396388
BTW nr. NL815910162B01
Rabobank 12.21.58.547 te Schiedam
Voor de zekerheid dan maar gewoon het gehele mailtje, zodat daar niet over gecorrespondeerd kan worden. Zoals iedereen begrijpt betekent 'zo spoedig mogelijk in behandeling nemen' wat anders dan de letterlijk vertelde woorden van deze mevrouw 'dat mijn bestelling wordt verzonden na betaling'. (zie boven) Nogmaals is dit dus een automatisch gegenereerd mailtje dat dus geen rekening ermee houdt of de betaling al dan niet daadwerkelijk binnen is. Aan de andere kant houdt deze mevrouw er geen rekening mee dat het weekend is, en is op zondag al witheet wanneer ze nog niets van ons gehoord heeft.
Skull_kid edit: Graag deze dingen afhandelen via de mail. Het forum is niet bedoeld om ruzies/onenigheden uit te praten (tenzij het belangrijk is dat wij ook alles weten).
Vanaf nu dus geen berichten meer plaatsen die naar Linda Texel moeten gaan en waar wij niets mee te maken hebben. Hetzelfde geldt natuurlijk voor Linda texel.
Ziet er niet uit probeer een beetje een solide site te maken met goede duidelijke plaatjes niet van die pixels. Dan zal ik misschien overgaan op een bestelling.
"Men telt gemakkelijker zijn schapen dan zijn vrienden" - Socrates
Quote:
Even over de site:
Ziet er niet uit probeer een beetje een solide site te maken met goede duidelijke plaatjes niet van die pixels. Dan zal ik misschien overgaan op een bestelling.
Gepost door: Socrates op 08-12-2008 18:08
Ziet er niet uit probeer een beetje een solide site te maken met goede duidelijke plaatjes niet van die pixels. Dan zal ik misschien overgaan op een bestelling.
Gepost door: Socrates op 08-12-2008 18:08
tja....dat Linda texel een probleem heeft met deze site, betekend niet dat jij ze ook nog eens hoeft af te kraken op het uiterlijk van de site.
Da's nergens voor nodig.
You can check out any time you like, but you can never leave...
Wat ik hiermee wil zeggen is: Een fysiek filiaal beoordeel je op uiterlijk (ja hallo, schoenen staan daar gewoon door elkaar gegooid en de vloer is vies) voordat je naar binnen gaat (of juist niet). Dit geldt natuurlijk ook gewoon voor een webwinkel.
Iets moet solide in elkaar zitten en er duidelijk uitzien, zodat je je weg goed kan vinden.
Zo vind ik de Toys'r'Us in Eindhoven echt verschrikkelijk, totaal geen logische indeling. Ben daar dus ook maar weinig te vinden (ze hebben af en toe net die ene aanbieding).
❍ᴥ❍
Quote:
Is dit dan niet het algemeen Gamesshoppen topic?
[..]
tja....dat Linda texel een probleem heeft met deze site, betekend niet dat jij ze ook nog eens hoeft af te kraken op het uiterlijk van de site.
Da's nergens voor nodig.
Gepost door: Chrono crosser op 08-12-2008 18:45
tja....dat Linda texel een probleem heeft met deze site, betekend niet dat jij ze ook nog eens hoeft af te kraken op het uiterlijk van de site.
Da's nergens voor nodig.
Gepost door: Chrono crosser op 08-12-2008 18:45
"Men telt gemakkelijker zijn schapen dan zijn vrienden" - Socrates
Het is net als de Lidl of de Aldi. Albert Heijn ziet er stukken beter uit, maar is ook stukken duurder. Nu weet ik niet wat de prijzen bij gamesshoppen zijn, maar als deze een stuk lager zijn dan ander shops, dan zou ik daar toch kopen. Ook al is de site niet mooi.
Dat gedoe met die status klopt bij meerdere winkels weleens niet. Bij Bol.com ook meegemaakt dat ik mijn game al had, maar dat er nog niet vermeld stond in mijn profiel dat het verzonden was.
You can check out any time you like, but you can never leave...
De goedkope prijs zou bij mij zeker niet de doorslag geven als ik klant bij een bedrijf zou worden, de zekerheid dat je krijgt waar je voor betaald en de goed service, dus bereikbaarheid, bericht als het gekochte wordt afgezonden enz. vind ik ook heel wat waard. Ik ben het geheel eens met Skull Kid dat als de winkel/webshop er al goed verzorgd uitziet het veelal betrouwbaar is, of betrouwbaarder aandoet dan een slordige rommelige onverzorgde winkel. Slordigheid werkt door in alles, de winkel niet up to date betekend in de meeste gevallen ook een slordige of ongeintereseerde administratie.Ik speel maar liever op zeker, liever wat meer betalen en zeker weten dat je je gekochte waar ook daadwerkelijk binnen een redelijk termijn krijgt.
Als dit zo door gaat ga ik reacties gewoon zonder waarschuwing verwijderen, want waarschuwingen zijn er nu geweest.
Kijken of het nu wel wil lukken..
❍ᴥ❍
Bij ongeveer elk product staat er copyright gameshoppen.nl door het plaatje heen, vind dit er niet echt mooi uitzien en ook eigenlijk nergens voor nodig. Het is niet alsof die plaatjes nergens anders te vinden zijn op internet zonder dat erin, dus ik snap dat copyright niet.
En die grijze banner bovenaan de pagina ziet er ook niet zo mooi uit, die plaatjes lijken vervormd (door uitrekken of verkleinen ofzo) en dan is er gewoon de naam van de winkel bovenop geplakt en is nog bijna onleesbaar ook door die plaatjes erachter. Waarschijnlijk binnen 5 minuten gemaakt met MS Paint.
En die balk links is verder wel overzichtelijk ja, heb daar geen problemen mee.