Hierbij wil ik even de mening van jullie peilen over een nieuw concept.
Het idee is een helpdesk/support vanuit Budgetgaming. Veel, vaak nieuwe Budgetgamers, hebben vragen over functies van de site. Ook zijn er vaak vragen over zulke eenvoudige dingen waar veel mensen toch op vastlopen.
Uiteraard hebben wij het forum voor allerlei soorten vragen, maar het is toch zo dat er genoeg mensen zijn die hun vraag niet met het gehele internet willen delen. Ook is vaak te zien dat er erg afgedwaald wordt in diverse topics van het daadwerkelijke onderwerp. De helpdesk kan een direct en correct antwoord verstrekken.
Denk aan allerlei soorten vragen als de zoekfunctie van de site, de werking van de shopsurveys of zaken met betrekking tot games of Bluray's.
Er zal digitaal gecommuniceerd worden, dus geen (0900) telefoonnummers of dergelijke.
Nu zou ik dus graag jullie mening over dit idee horen. Wel uitvoeren? Of juist niet? En vooral, waarom?
Last edited on: 31-08-2012 23:16
Last edited on: 31-08-2012 23:18
Last edited on: 31-08-2012 23:18
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
Lijkt me niet echt nodig topic...
Dan kun je de zoekfunctie van het forum gebruiken om je vraag eruit te vissen.
En anders een chatbox installen!
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
..