Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

mail

[Begin] |1(1) [Eind]
Door Game (6 reacties) op 20-10-2011 19:06
Zien ze bij thehut.com of je pakketje is aangekomen want ik had een paar dagen geleden een mail gestuurt:

maakt het voor de verzending uit of je een game of een xbox controller besteld?

antwoord:

Thank you for your email.

I am really sorry about the late reply but I am also really sorry to hear that you have not received your item Xbox 360 Elite - Wireless Controller (Black) [Xbox 360 Accessories] but please could you tell me whether you would like a refund or a replacement and to just let you know that we are currently out of stock for your item.

If there is anything else that I can help you with , please feel free to contact me.

Kind Regards

Chris

maar ik heb het pakketje al z'n 2-3 dagen?
dus ik snap niet waarom ze dat vragen.
je zou dus gewoon kunnen zeggen dat je je geld terug wilt, zouden ze dat dan geven?

Lam-Bal
Door Lam-Bal (2548 reacties) op 20-10-2011 19:12
1) Dit kan prima in dit topic

2) Als je een onredelijke klant zou zijn kun je je geld terug vragen aangezien ze dit niet kunnen achterhalen of het pakketje daadwerkelijk is aangekomen.

3) Ze sturen dus die mail omdat jij een mail naar hun hebt gestuurd. Soms gaan er een paar dagen overheen voordat je reactie krijgt en in de tussentijd kan het dus voorkomen dat de game wel aankomt. Dit kunnen zijzelf dus niet zien dus gaan zij er vanuit dat de game nog steeds niet is binnengekomen.
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Skull_kid
Door Skull_kid (39418 reacties) op 20-10-2011 19:16
Rol: Forum Moderator
Het kan inderdaad in dat andere topic.

Daarnaast zou het wel echt heel slecht van je zijn als je je geld terug zou vragen.
❍ᴥ❍
[Begin] |1(1) [Eind]