Ongeveer 3 weken geleden heb ik persoonlijk contact gehad met de gameshop: GameResource ik was opzoek naar de deluxe edition van Final Fantasy 7 Remake want deze editie was niet meer vermeld op hun website. Ik kreeg een dag later een email terug dat er nog 5 op voorraad was en of ik er eentje wilde reserveren. Dit heb ik gedaan en gisteren heb ik eindelijk mijn editie ontvangen.
Tot mijn grote verbazing zat er geen pre-order bonus van Chocobo Chic summon materia. Ik heb vervolgens GameResource gemaild met de vraag wat er aan de hand was en kreeg dit terug.
Beste,
Bedankt voor uw e-mail.
Goed om te horen dat u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen!
Wij leveren geen pre-order DLC bij Final Fantasy. Normaal gesproken krijgen wij deze ook echter krijgen in dit geval maar enkele winkels de DLC code.
Ik begrijp dat het vervelend is als u de DLC verwachtte, maar in dit geval is het natuurlijk ook bewust niet aangeboden. U kunt ons altijd gerust een e-mail toesturen als u vragen heeft over de Beta codes of DLC voor u een aankoop doet. Mochten wij overigens DLC codes leveren dan staat dit altijd in het rood aangegeven op onze website.
Voor nu bedank ik u voor uw bestelling en vertrouwen in GameResource!
Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft hoor ik die natuurlijk graag.
Het probleem is de volgende punten:
Op hun website staat er duidelijk een foto van de DLC:
http://www.gameresource.nl/final-fantasy-vii-remake-deluxe-edition-playstatio.html
mijn volgende punt is ook dat ik persoonlijk email verkeer heb gehad met de eigenaar en niet heb kunnen zien of deze dlc werd geleverd. Wanneer een editie is uitverkocht zie je niet meer de pagina van de webshop
Ik voel me heel stom en eerlijk gezegd ook genaaid. Is dit mijn fout? Is dit de fout van GameResource. Ik wil gewoon heel graag mijn DLC, want eerlijk, dit is belangrijk voor mij. Een spel voelt voor mij altijd niet compleet wanneer je niet alles in het spel hebt
Ik hoor heel graag jullie advies, tips, of whatever! Mochten jullie toevallig ook het spel: final fantasy Remake hebben en je hebt de dlc en je doet er niks mee, dan hoor ik dat ook graag!
Groetjes,
White
Last edited on: 10-04-2020 17:32
Begrijp niet waarom je je genaaid voelt. Maar je kan de game toch gewoon terug sturen, geld terug en kijken of je ergens anders wel die pre-order erbij kan krijgen?
Quote:
In de beschrijving staat wat de inhoud is van deze Deluxe Edition. Daar staat de pre-order bonus van Chocobo Chic summon materia niet bij. Dus Game Resource heeft dat bewust niet aangeboden.
Begrijp niet waarom je je genaaid voelt. Maar je kan de game toch gewoon terug sturen, geld terug en kijken of je ergens anders wel die pre-order erbij kan krijgen?
Gepost door: Yoshi6 op 10-04-2020 17:39
Begrijp niet waarom je je genaaid voelt. Maar je kan de game toch gewoon terug sturen, geld terug en kijken of je ergens anders wel die pre-order erbij kan krijgen?
Gepost door: Yoshi6 op 10-04-2020 17:39
Helaas heb ik gisteren alles uit de verpakking gehaald. Dus terug sturen is geen optie. Ik heb ook verder geen duidelijkheid over deze vermelding omdat ik geen toegang heb gehad op hun webpagina omdat deze editie uitverkocht was.
Maar toen de game uitverkocht was, toen kon je zowel de foto als de beschrijving niet zien?
Het is zeker een vervelende situatie. Maar GameResource zit naar mijn idee niet fout.
Geef kip
De summon is vast wel leuk, maar echt belangrijk is het ook weer niet. Er zitten vast veel betere summon materia in het spel. Ik heb sowieso al een andere gevonden waar ook een chocobo in zit.
πΊπ¦ ππ
Als ik op Google via Cache terug probeer te zoeken, dan kan ik helaas geen cache van de Deluxe Edition pagina vinden. Wel van de normale versie uit 2 april. En ik weet niet of bij Bol.com e.d. ook de pre-order dlc aan de normale versie werd aangeboden of dat de pre-order dlc alleen Deluxe Edition exclusive was, maar op de cache pagina lees ik ook weinig terug over de pre-order dlc.
Ik zou beide partijen de schuld geven. GameResource omdat ze met de verkeerde plaatje hebben misleidt(hetzelfde als dat een webwinkel een EU plaatje gebruikt en vervolgens de Amerikaanse versie afleveren). En jij(Whiteshiro) omdat je alleen naar het plaatje keek, niet heel goed naar de beschrijvingen keek en voor de zekerheid hebt nagevraagd of er wel de pre-order DLC bijzit. Dat laatste had je ook gelijk een bewijs van dat ze dus nog wel pre-order DLC's zouden afleveren
Where am I Playstation Showcase? π€‘
Als ik jou was zal ik Square Enix Europe een mailtje of tweet sturen. Soms geven ze uit coulance dan een DLC als je bewijs hebt dat je daadwerkelijk de game voor de release had besteld.
Heb ik ook een keer gehad met een PC game van Square.
Ik heb helaas iets soortgelijks bij Nedgame. Toen ik de pre-order deed stond er bij dat ik een coaster set zou krijgen en de Choco chick DLC (bij de normale editie) Gelukkig kreeg ik wel de DLC, maar ze zeiden dat ik me had vergist over de coasters en dat die enkel bij de deluxe editie zitten. Staat namelijk ook niet meer op de website... Maar via Google cache zie ik dat ze het wel degelijk op de pagina hadden staan voor de normale editie. Not worth the trouble, maar wel naar.
πΊπ¦ ππ
πΊπ¦ ππ
Je zou kunnen zeggen terugsturen, maar ik heb sterk het vermoeden dat deze DLC binnenkort wel te koop is.