Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Reparatie Laptop

[Begin] |1|2(2)  [Eind]
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 19-08-2010 20:14
Ik heb bij de Bcc ruim 6 weken geleden m'n Acer laptop ingeleverd omdat het beeldscherm niet meer aan ging. Ik toen ik terug kwam van vakantie naar de Bcc gebeld (de laptop was toen ongeveer 5 weken weg) moesten ze het opzoeken dus ik de gegevens gegeven. Om 16.30 was ik nog steeds niet teruggebeld. Toen heb ik maar teruggebeld en er was nog niks bekend. Een week later belde ik weer en toen moesten ze het ook nakijken en ze zeiden dat ze Acer hadden gebeld en die had gezegd dat m'n laptop pas 2 weken bij hun was terwijl m'n laptop al 6 weken weg was. Ik 2 dagen geleden gebeld naar Bcc en het hoodfdkantoor zou contact met mij opnemen binnen 2 dagen. Die 2 dagen zijn nu voorbij en heb er niks van gehoord. Wat hebben jullie voor ervaringen met de service van de Bcc en hebben jullie mischien tips wat ik nu kan doen om het sneller te laten gaan. Ik heb m'n laptop aanstaande woensdag nodig op school. Bij m'n opleiding is een laptop verplicht omdat een groot deel van de lesstof digitaal is.
Xor
Door Xor (37230 reacties) op 19-08-2010 20:45
Quote:
Ik heb bij de Bcc ruim 6 weken geleden m'n Acer laptop ingeleverd omdat het beeldscherm niet meer aan ging. Ik toen ik terug kwam van vakantie naar de Bcc gebeld (de laptop was toen ongeveer 5 weken weg) moesten ze het opzoeken dus ik de gegevens gegeven. Om 16.30 was ik nog steeds niet teruggebeld. Toen heb ik maar teruggebeld en er was nog niks bekend. Een week later belde ik weer en toen moesten ze het ook nakijken en ze zeiden dat ze Acer hadden gebeld en die had gezegd dat m'n laptop pas 2 weken bij hun was terwijl m'n laptop al 6 weken weg was. Ik 2 dagen geleden gebeld naar Bcc en het hoodfdkantoor zou contact met mij opnemen binnen 2 dagen. Die 2 dagen zijn nu voorbij en heb er niks van gehoord. Wat hebben jullie voor ervaringen met de service van de Bcc en hebben jullie mischien tips wat ik nu kan doen om het sneller te laten gaan. Ik heb m'n laptop aanstaande woensdag nodig op school. Bij m'n opleiding is een laptop verplicht omdat een groot deel van de lesstof digitaal is.
Gepost door: MrGangstaQ op 19-08-2010 20:14

@MrGangstaQ: Bel het hoofdkantoor va BCC. Want ze kunnen het ook weleens vergeten. En leg ook uit wat er aan de hand is enz. En ik heb geen ervaring met BCC. Sorry.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 19-08-2010 20:50
Quote:
[..]

@MrGangstaQ: Bel het hoofdkantoor va BCC. Want ze kunnen het ook weleens vergeten. En leg ook uit wat er aan de hand is enz. En ik heb geen ervaring met BCC. Sorry.
Gepost door: Glopez op 19-08-2010 20:45
Ik ben sowieso van plan om morgen het filiaal van Bcc te bellen waar ik m'n laptop heb gebracht. Het hoofdkantoor nummer van de Bcc is een betaald nummer en waarbij ik denk dat ik er toch helemaal niks mee verder komt omdat je bij de verkeerde afdeling terecht komt.
Mathiask
Door Mathiask (609 reacties) op 19-08-2010 22:54
Dit ligt volgens mij niet alleen aan BCC. Acer klantenservice is gewoon bagger tot en met en als hij daar naar toe moet via BCC snap ik echt waarom.
Acer is bekend om slechte klantenservice en kwaliteit, denk dus eerder dat het aan Acer ligt dan aan BCC.
Ik dacht dat er veel van overdreven was, maar eigen ervaringen vorig jaar en de blijvende slechte verhalen bewijzen dat Acer nog niets is veranderd.
Hogeschool Zuyd
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 20-08-2010 09:36
Quote:
Dit ligt volgens mij niet alleen aan BCC. Acer klantenservice is gewoon bagger tot en met en als hij daar naar toe moet via BCC snap ik echt waarom.
Acer is bekend om slechte klantenservice en kwaliteit, denk dus eerder dat het aan Acer ligt dan aan BCC.
Ik dacht dat er veel van overdreven was, maar eigen ervaringen vorig jaar en de blijvende slechte verhalen bewijzen dat Acer nog niets is veranderd.
Gepost door: Mathiask op 19-08-2010 22:54
Een vriend van mij had ook een Acer maar die ging net na de garantie kapot. Hij had het zelfde probleem als mij. Als dit te lang gaat duren ga ik toch een nieuwe laptop kopen. Heeft iemand hier ervaringen met een Dell laptop. Ik wil dan de Dell Inspirion 15. Of heeft iemand anders nog aanbevelingen met laptops. Max. prijs 500/550.
Hunterking
Door Hunterking (3016 reacties) op 20-08-2010 09:47
Quote:
[..] Een vriend van mij had ook een Acer maar die ging net na de garantie kapot. Hij had het zelfde probleem als mij. Als dit te lang gaat duren ga ik toch een nieuwe laptop kopen. Heeft iemand hier ervaringen met een Dell laptop. Ik wil dan de Dell Inspirion 15. Of heeft iemand anders nog aanbevelingen met laptops. Max. prijs 500/550.
Gepost door: MrGangstaQ op 20-08-2010 09:36

En dat pik je? Ik zou iedere dag bij de BCC staan en stennis maken. Ongehoord. Dan geven ze maar een reserve laptop mee zolang als het duurt. Wij doen ook laptopreparaties en een scherm vervangen is echt 2 uurtjes werk hooguit... Kwestie van bekkie open trekken bij de BCC denk ik MrGangstaQ.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 20-08-2010 10:05
Ik heb net Bcc gebelt en ze zeiden dat er een barst in het scherm zat en ongeveer dat ik die zelf gemaakt had. Ik heb m'n laptop ingeleverd zonder barst in het scherm en nu zit er opeens wel 1 in. Ik heb m'n laptop toen ik hem inleverde aan een verkoper van Bcc laten zien. Ze hadden acer gebelt en acer had nog helemaal niks uitgevoerd (na 7 weken). Acer zou me dan komende maandag gaan bellen hoe die barst er ingekomen is. Daarna gaan ze hem pas maken. Als het zo door gaat heb ik na 10 weken nog steeds geen gerepareerde laptop terug.
Ze zouden me wel een leenlaptop aan kunnen bieden maar ik neem hem mee naar school en dan zal de laptop juist dan gestolen worden. Wat raden jullie nu nog aan. Ik ga die Ja-Nee strijd met Acer vast verliezen en krijg ik dus gewoon een niet gerepareerde laptop terug. Dit hadden ze tog ook wel kunnen merken na 3 weken inplaats van dat ik na 7 weken en er zelf achter aangezeten te hebben kunnen doorgeven.
Mathiask
Door Mathiask (609 reacties) op 20-08-2010 10:12
Acer's fout dus...
Sony Vaio is (zeker kwa garantie en reparatie en kwaliteit vooral
de rolls royce onder de laptops. Dell komt daar net onder, al is dell veel te duur voor wat ze aanbieden vind ik
Hogeschool Zuyd
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 20-08-2010 10:16
Quote:
Acer's fout dus...
Sony Vaio is (zeker kwa garantie en reparatie en kwaliteit vooral
de rolls royce onder de laptops. Dell komt daar net onder, al is dell veel te duur voor wat ze aanbieden vind ik
Gepost door: Mathiask op 20-08-2010 10:12
Ik kan een dell laptop kopen voor 498. Is zo'n laptop deal op hun site. Een acer is bijna even duur. Maar wat kan ik hier nog tegen doen. Waarneer kan ik een nieuwe laptop eisen. Na hoeveel weken?
Hunterking
Door Hunterking (3016 reacties) op 20-08-2010 10:30
Quote:
Ik heb net Bcc gebelt en ze zeiden dat er een barst in het scherm zat en ongeveer dat ik die zelf gemaakt had. Ik heb m'n laptop ingeleverd zonder barst in het scherm en nu zit er opeens wel 1 in. Ik heb m'n laptop toen ik hem inleverde aan een verkoper van Bcc laten zien. Ze hadden acer gebelt en acer had nog helemaal niks uitgevoerd (na 7 weken). Acer zou me dan komende maandag gaan bellen hoe die barst er ingekomen is. Daarna gaan ze hem pas maken. Als het zo door gaat heb ik na 10 weken nog steeds geen gerepareerde laptop terug.
Ze zouden me wel een leenlaptop aan kunnen bieden maar ik neem hem mee naar school en dan zal de laptop juist dan gestolen worden. Wat raden jullie nu nog aan. Ik ga die Ja-Nee strijd met Acer vast verliezen en krijg ik dus gewoon een niet gerepareerde laptop terug. Dit hadden ze tog ook wel kunnen merken na 3 weken inplaats van dat ik na 7 weken en er zelf achter aangezeten te hebben kunnen doorgeven.
Gepost door: MrGangstaQ op 20-08-2010 10:05

BCC (en ieder ander bedrijf) hoort bij reparatieaanvragen een order te maken met daarop beschreven wat het defect/de defecten zijn. Zo voorkom je ja/nee strijd tussen de klant en de leverancier over wat wel en niet gerepareerd word en hoe de staat van het product is bij aflevering van de klant aan de leverancier. Op deze order staat ook de geschatte en maximale reparatieduur.

Ik neem aan dat je zoiets niet hebt, maar je kan er de donder op zeggen dat als je hier niet achteraan gaat dat jij een kapotte laptop terug krijgt volgende week en je 10 weken voor niks hebt zitten w88. Bij de BCC aankloppen en verhaal halen. Wanneer ze het product niet binnen 2 maanden kunnen reparenen zijn ze verplicht een vervangend product aan te bieden. Ik heb het dan niet meer over een leenlaptop, maar een echt vervangend product. Jammer van je spullen op de HDD, maar ik zou daarvoor gaan..
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
SonnSikk
Door SonnSikk (247 reacties) op 20-08-2010 10:31
Gewoon blijven klagen! Als je irritant genoeg bent dan weten ze echt wel dat ze moeten opschieten. In de tussentijd kan je wel een nieuwe laptop kopen, dan kan je je acer weer verkopen ALS ie weer gemaakt terugkomt.
Bij een nieuwe laptop zou ik kijken naar Intel i3 of i5, dat zijn een beetje de nieuwe processoren met goede prestaties.
Maar ik zou niet opgeven in de strijd voor jouw laptop!
"If you have any loose objects on your television set, please tie them down."
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 20-08-2010 10:38
Ik heb idd zo'n blaadje gehad. Er staat alleen op onder wat er kapot is: Beeldscherm wilt niet aan. Er staat geen maximale reparatie duur op. Op m'n HDD stond niet zo veel. Ik gebruikte hem het meest voor surfen op het internet. Ik had hem pas voor dat de laptop kapot ging de bestanden overgezet. Zijn ze echt verplicht om na 2 maanden een nieuwe laptop te leveren? Anders zou ik hier op w8en en een nieuwe eisen. M'n laptop werd namelijk altijd al heel warm en een wat koelere laptop zou beter zijn.
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 20-08-2010 10:41
Quote:
Gewoon blijven klagen! Als je irritant genoeg bent dan weten ze echt wel dat ze moeten opschieten. In de tussentijd kan je wel een nieuwe laptop kopen, dan kan je je acer weer verkopen ALS ie weer gemaakt terugkomt.
Bij een nieuwe laptop zou ik kijken naar Intel i3 of i5, dat zijn een beetje de nieuwe processoren met goede prestaties.
Maar ik zou niet opgeven in de strijd voor jouw laptop!
Gepost door: SonnSikk op 20-08-2010 10:31
Bcc kan aan het reparatie proces lijkt mij niet zoveel versnellen. Ze zeiden net wel tegen mij dat de scheur in het scherm niet door hun zou kunnen komen omdat hun het zo goed verpakte. Ze hadden een leenlaptop gevonden maar wel zonder adapter. Ik heb ook gevraagd hoe het zit met de verzekering want dat ding moet tog mee naar sgol. Anders heb ik dalijk ook nog is als hij gestolen word daar een prijskaartje van 300/400 aan. Ik word in de middag of in de avond teruggebeld over een leenlaptop. Ik laat me moeder vanmiddag ook nog even bellen en zei wilt met de manager spreken. Miss kan zei meer druk uitoefenen.
Mathiask
Door Mathiask (609 reacties) op 20-08-2010 10:43
IK zou als je een nieuwe koopt een sony vaio VPC 15'' pakken of een samsung Q330. Deze heb ik even voor je opgezocht en moeten lekker snel doen waarvoor jij een laptop nodig hebt.
Hogeschool Zuyd
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 20-08-2010 10:47
Quote:
IK zou als je een nieuwe koopt een sony vaio VPC 15'' pakken of een samsung Q330. Deze heb ik even voor je opgezocht en moeten lekker snel doen waarvoor jij een laptop nodig hebt.
Gepost door: Mathiask op 20-08-2010 10:43
M'n moeder wilt voor m'n laptop voor school max. 550 uitgeven. Deze zijn er toch weer 100 boven.
Mathiask
Door Mathiask (609 reacties) op 20-08-2010 10:52
Dan leg je wat bij, want voor iets meer heb je iets degelijks
Hogeschool Zuyd
Hunterking
Door Hunterking (3016 reacties) op 20-08-2010 11:01
Quote:
[..]
Bcc kan aan het reparatie proces lijkt mij niet zoveel versnellen. Ze zeiden net wel tegen mij dat de scheur in het scherm niet door hun zou kunnen komen omdat hun het zo goed verpakte. Ze hadden een leenlaptop gevonden maar wel zonder adapter. Ik heb ook gevraagd hoe het zit met de verzekering want dat ding moet tog mee naar sgol. Anders heb ik dalijk ook nog is als hij gestolen word daar een prijskaartje van 300/400 aan. Ik word in de middag of in de avond teruggebeld over een leenlaptop. Ik laat me moeder vanmiddag ook nog even bellen en zei wilt met de manager spreken. Miss kan zei meer druk uitoefenen.
Gepost door: MrGangstaQ op 20-08-2010 10:41

Heb je goed gedaan. Laat ze maar wat anders leveren. Houd er wel rekening mee dat wanneer je een definitief vervangend product eist dat het wel een exact dezelfde laptop moet zijn. Je kan niet een andere kiezen. Als op je reparatiebon staat dat het beeldscherm defect is dan heb je al genoeg bewijs! Er staat niets vermeld van een scheur in het scherm. Dit is gekomen door transport of bij Acer... je bent dus veilig. Blijven bellen en klagen daar... lvert het meeste op. Succes!

ps. Een nieuwe laptop kopen is natuurlijk absurd in deze situatie...
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Mathiask
Door Mathiask (609 reacties) op 20-08-2010 11:05
Jaja maar erna je acer gewoon verkopen. Als ie gerepareerd is.
Hogeschool Zuyd
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 20-08-2010 11:10
Quote:
[..]

Heb je goed gedaan. Laat ze maar wat anders leveren. Houd er wel rekening mee dat wanneer je een definitief vervangend product eist dat het wel een exact dezelfde laptop moet zijn. Je kan niet een andere kiezen. Als op je reparatiebon staat dat het beeldscherm defect is dan heb je al genoeg bewijs! Er staat niets vermeld van een scheur in het scherm. Dit is gekomen door transport of bij Acer... je bent dus veilig. Blijven bellen en klagen daar... lvert het meeste op. Succes!

ps. Een nieuwe laptop kopen is natuurlijk absurd in deze situatie...
Gepost door: Hunterking op 20-08-2010 11:01
M'n laptop is al heel lang uit de productie. Ik heb een 7520G. Dus hoe zou dat dan moeten gaan? Ik klaag echt genoeg. Ik laat m'n moeder vanmiddag ook even bellen!
Door MrGangstaQ (303 reacties) op 20-08-2010 11:11
Quote:
Jaja maar erna je acer gewoon verkopen. Als ie gerepareerd is.
Gepost door: Mathiask op 20-08-2010 11:05
Maar dan zou ik hem wel eerst leeg halen
Mathiask
Door Mathiask (609 reacties) op 20-08-2010 11:15
Quote:
[..]
M'n laptop is al heel lang uit de productie. Ik heb een 7520G. Dus hoe zou dat dan moeten gaan? Ik klaag echt genoeg. Ik laat m'n moeder vanmiddag ook even bellen!
Gepost door: MrGangstaQ op 20-08-2010 11:10
Stuur de klacht direct naar Acer zelf als dat gaat. Zij hebben je laptop en hoiuden hem achter


Hogeschool Zuyd
[Begin] |1|2(2)  [Eind]