Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Turtle Beach X12 probleem

[Begin] |1(1) [Eind]
Gremlin
Door Gremlin (219 reacties) op 09-03-2012 21:13
Beste Budgetgamers, ik heb sinds kort een Turtle Beach Headset gekocht, en was de eerste paar dagen zeer tevreden met de headset. We zijn nu 5 dagen verder sinds de aanschaf van de headset, en het eerste probleem doet zich al voor. De mic van de headset doet het gewoon voor misschien 30 min, en daarna geeft deze geen kik meer. Ik kan nog wel de rest van mensen horen, maar ik ben niet meer hoorbaar. Dan moet ik de headset weer helemaal uitdoen, kabeltjes eruit trekken, en hopen dat hij het dan weer doet. Dan doet hij het weer voor 30 min, en dan begint het weer van voor af aan. Ik heb geen idee wat het probleem is.

Ik hoop dat iemand enig idee heeft van wat het probleem kan zijn.

Alvast bedankt!
Krichat
Door Krichat (3795 reacties) op 09-03-2012 23:28
Quote:
Beste Budgetgamers, ik heb sinds kort een Turtle Beach Headset gekocht, en was de eerste paar dagen zeer tevreden met de headset. We zijn nu 5 dagen verder sinds de aanschaf van de headset, en het eerste probleem doet zich al voor. De mic van de headset doet het gewoon voor misschien 30 min, en daarna geeft deze geen kik meer. Ik kan nog wel de rest van mensen horen, maar ik ben niet meer hoorbaar. Dan moet ik de headset weer helemaal uitdoen, kabeltjes eruit trekken, en hopen dat hij het dan weer doet. Dan doet hij het weer voor 30 min, en dan begint het weer van voor af aan. Ik heb geen idee wat het probleem is.

Ik hoop dat iemand enig idee heeft van wat het probleem kan zijn.

Alvast bedankt!
Gepost door: Gremlin op 09-03-2012 21:13

Contact opnemen met de verkoper. Het klinkt alsof je al het nodige al hebt geprobeerd.
Xbox: KrichatStarik, Steam: Krichat
ConAir
Door ConAir (4490 reacties) op 11-03-2012 12:39
@Gremlin: Terug naar de verkoper en daarnaast heb je op een dergelijk product normaal gesproken garantie.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Gremlin
Door Gremlin (219 reacties) op 11-03-2012 13:34
Ik ga morgen (maandag) even bellen met MyCom. Kijken of ik een nieuwe kan krijgen, ik zal deze post wel updaten om te laten weten hoe het afgelopen is.
ConAir
Door ConAir (4490 reacties) op 12-03-2012 21:03
Weet je al iets? Is het gelukt?
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Gremlin
Door Gremlin (219 reacties) op 12-03-2012 22:51
Ik heb gebeld met de service desk (70cpm, helemaal gek geworden zijn ze) en deze heeft simpelweg gezegd dat ik de headset in de winkel kan omruilen voor een nieuwe. Vandaag had ik geen tijd om te gaan, dus morgen ga ik even langs. I'll keep you posted!
Gremlin
Door Gremlin (219 reacties) op 14-03-2012 23:55
Ben langs geweest bij de MyCom, en heb gewoon gelijk een nieuwe headset meegekregen. Helemaal toppie natuurlijk, en deze lijkt het tot nu toe nog goed te doen! Moet zeggen dat de service uitstekend was, er werd niet moeilijk gedaan. Ik ben tevreden.
[Begin] |1(1) [Eind]