Directgame.nl.
Dit lijkt me een goede plaats om opmerkingen te kunnen plaatsen die niet geschikt zijn voor de shopsurvey. Zoals gebruikelijk dienen deze regels gevolgd te worden.
Een vrij nieuwe webshop: Dit lijkt me een goede plaats om opmerkingen te kunnen plaatsen die niet geschikt zijn voor de shopsurvey. Zoals gebruikelijk dienen deze regels gevolgd te worden.
Vorige week was er een leuke actie waarbij je als budgetgamer wat extra korting kon scoren. Een vriend en ik hebben toen tegenlijk Splinter Cell: Blacklist voor de 360 besteld. Zoals ik ook in de shopsurvey heb geschreven is de game niet op de releasedag geleverd en ook niet de dag erna. Nu is dit op zich geen probleem. Echter, vlak voordat ik mijn review plaatste was er nog iemand die hetzelfde probleem had. En ook vlak daarna nóg iemand.
Contact met Directgame gehad en ze denken dat de postzak met Splinter Cell is vertraagd (?). Dit was de eerste keer dat ik hier iets bestelde en hoewel ik niet zeker ben wie er nu precies gefaald heeft, de webshop zelf of PostNL, is het toch altijd vervelend als de game niet op de release netjes bezorgd wordt.
Wat vinden jullie hiervan? Het lijkt er dus op dat meer mensen die Splinter Cell besteld hadden hier problemen hebben. Zou dit een andere reden kunnen hebben? Pre-orders importeren en dan verkopen voor cheap met de boodschap: "PostNL faalt wel eens" of is dat te vergezocht?
Als mensen een vergelijkbare situatie meemaken of meegemaakt hebben, laat maar wat horen!
Als een hoop aantal mensen de game niet op release hebben ontvangen, kun je dan ervanuit gaan dat de shop fout zit/ zat? Dat is moeilijk te zeggen.
Voor het eerst dat ik niet mijn game uit het buitenland haal omdat ik hem voor dit weekend nodig had (verjaardag) en dan nog leveren ze net zo traag als een zavvi, wowhd of play.com
Naar aanleiding van bovenstaande vervelende situatie hebben wij contact gehad met PostNL en het e.e.a. uitgezocht.
Alle getroffenen kunnen z.s.m. een email met uitleg en compensatie verwachten.
Wij hadden de ontstane situatie graag anders gezien, maar dit is helaas iets waar wij geen invloed op hadden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Dé webshop voor gamers!
Quote:
Wij kunnen op dit moment helaas niet bevestigen welke orders er getroffen zijn. De zendingen zullen na controle op maandag 26-08-2013 worden doorgezet. Hierdoor zullen vele orders tussen dinsdag 27-08-2013 en vrijdag 30-08-2013 worden afgeleverd.
Controle?! Wat voor controle? Als jullie toch alles na lopen, haal mijn order er dan uit en geef mij direct mijn geld terug! Wat een flauwekul dit!! Nu moet ik de levering gaan afwachten en retour sturen.
En die 10% korting mogen jullie houden! Als ik deze mail mag geloven staat deze postzak nog bij jullie en heeft PostNL hier dus geen schuld aan.
Eerste en direct laatste bestelling!!!
Ik denk dat jullie veel nieuwe klanten verloren zijn vandaag!
Mijn exemplaar gaat direct terug, ik ga zo na 2 dagen geduld gehad te hebben maar even langs de media markt.
Ben ik nou zo slim, of betaal jij nou teveel?
Gezien dit alsnog kan is het kolder dat de schuld bij PostNL zou liggen. Ze zijn gewoon vergeten die orders in te pakken te versturen.
voor 16:00 besteld morgen in huis...
nee dus,. ik kreeg kingdom hearts 2 dagen later.
omdat hij telaat was en ik geen geduld had heb ik hem in een winkel
gekocht en die van direct games keurig terug gestuurd.
natuurlijk retour formulier ingevuld ect.
bijna 30 dagen later controlleer ik of ik al ben terugbetaald...maar helaas nee....
ik neem contact op met directgames, en hun beweren dat hij daar nooit is aangekomen.
ik weet zeker dat hij goed is verstuurd en dat ze hem gewoon hebben.
ze willen me alleen niet terugbetalen , makkelijk verdient.
doei doei 38 euro
http://www.twitch.tv/zombilly5446
Quote:
Ik heb hier vorige maand kingdom hearts hd 1.5 remix besteld.
voor 16:00 besteld morgen in huis...
nee dus,. ik kreeg kingdom hearts 2 dagen later.
omdat hij telaat was en ik geen geduld had heb ik hem in een winkel
gekocht en die van direct games keurig terug gestuurd.
natuurlijk retour formulier ingevuld ect.
bijna 30 dagen later controlleer ik of ik al ben terugbetaald...maar helaas nee....
ik neem contact op met directgames, en hun beweren dat hij daar nooit is aangekomen.
ik weet zeker dat hij goed is verstuurd en dat ze hem gewoon hebben.
ze willen me alleen niet terugbetalen , makkelijk verdient.
doei doei 38 euro
Gepost door: Zombilly5446 op 08-10-2013 16:53
voor 16:00 besteld morgen in huis...
nee dus,. ik kreeg kingdom hearts 2 dagen later.
omdat hij telaat was en ik geen geduld had heb ik hem in een winkel
gekocht en die van direct games keurig terug gestuurd.
natuurlijk retour formulier ingevuld ect.
bijna 30 dagen later controlleer ik of ik al ben terugbetaald...maar helaas nee....
ik neem contact op met directgames, en hun beweren dat hij daar nooit is aangekomen.
ik weet zeker dat hij goed is verstuurd en dat ze hem gewoon hebben.
ze willen me alleen niet terugbetalen , makkelijk verdient.
doei doei 38 euro
Gepost door: Zombilly5446 op 08-10-2013 16:53
Met alle respect, ik zou dit soort fratsen nooit uithalen bij een vrij onbekende webshop. Uiteraard klopt het niet wat Directgames doet als jouw verhaal klopt.
Neemt niet weg dat het om moeilijkheden vragen is wanneer je games dubbel gaat aanschaffen, zeker bij een webshop en al helemaal een onbekende.
| PSN: Eeikenboom | Xbox: Eikenboom | Nintendo: Eikenboom |
Omelet du fromage! FC 5215-0026-8538 DEBSTER SW 1492-6088-1615
Quote:
Het zou handig zijn om een gedetailleerde winkelbeoordeling achter te laten, ervaringen worden daar meer opgezocht dan op het forum.
Ik heb hier laatst een game besteld, en werd netjes de volgende dag bezorgd. Wat mij betreft geen klachten.
Gepost door: Nrg50 op 04-03-2014 20:43
Gepost door: Nrg50 op 04-03-2014 20:43
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Thief pc 5 euro
Call of duty ghosts hardened edition xbox 360 10 euro
En nog meer zie de site voor alles wat ze in de uitverkoop hebben.