Hier ff officieel:
Wallie B.V. draait verder zonder Distri Group
Na het uitgesproken faillissement van de Distri Group kiest Wallie B.V. er voor om zelfstandig verder te gaan. Waar in de afgelopen periode de verkoop en distributie van de kaarten voor rekening kwamen van de Distri Group, zullen deze activiteiten vanaf heden worden uitgevoerd door Wallie B.V. zelf. Alle betrokkenen Merchants, Retailers en consumenten zijn financieel beschermd en geborgd door de oprichting van de 'Stichting Derdengelden Wallie".
Na de introductie eind 2003 heeft Wallie een succesvolle start en groei doorgemaakt. Met een naamsbekendheid van 27% (NIPO) en een maandelijkse groei van meer dan 15% is Wallie een begrip binnen de betalingsmarkt.
Voor 2005 is Wallie B.V. positief gestemd. In dit jaar wil Wallie gaan werken aan zijn propositiebekendheid met een aantal toonaangevende merchants. Daar waar de banken zich gezamenlijk zullen richten op de macrobetalingen met iDeal, wil Wallie zich zwaar gaan profileren als hèt microbetaalsysteem.
Wallie verwacht dit jaar een grote omzetgroei in de markt voor content, downloads en gaming. Met een online realtime betaalmethode zoals Wallie, past een betaalsysteem met een betaalgarantie.
Voor informatie:
Sandra van Maurik/Michael Boevink
De Lierseweg 7-9
2291 PD Wateringen
06- 484 31 602
Hoi
Maar na bijna 2 weken nog geen antwoord dat het verzonden was ofzo, had nog gemaild en niets terug gekregen, dus heb ik een annulering teruggestuurd en die hebben ze wel ontvangen.
Ik vond het maar weird,,, ik moet juist betrouwbare sites hebben waar je veel gamecube games kan kopen onder rembours.
Ik vertrouw vooruitbetalen niet.
Never run from a sniper. You will only die tired!!


Ik heb minder goede ervaringen met deze winkel. De site belooft na een bestelling de volgende dag terug te bellen, echter na drie dagen nog steeds niets gehoord. Het telefoonnummer wat op de site vermeld staat is NOOIT bereikbaar, dus heb ik op het privé-nummer van de jongen gebeld die achter de site zit. Van de drie bestelde spellen waren er twee op voorraad, de andere kwam pas over een maand binnen. Hij beloofde de twee spellen die wel op voorraad waren direct op te sturen, zodat ik ze uiterlijk 2 dagen later binnen zou hebben. Na vijf dagen en een aantal telefoontjes verder, was dit dan ook zover. Echter, over het spel dat nog niet binnen was heb ik nog steeds geen bericht, terwijl dit nu 5 weken geleden is. En weer telefonisch totaal niet bereikbaar. Ik vind dit bijzonder SLECHTE service en voor mij is het dan ook absoluut de laatste keer dat ik hier iets besteld heb !!

Maar nu 2 dagen later heb ik nog steeds geen telefoontje gehad en zelf die winkel een aantal keren gebeld en gemaild maar geen enkele reactie. Ik heb net een annulering verzonden in de hoop dat ze die WEL lezen en doorvoeren, en dat ik toch nog mijn geld terug kan krijgen...

De tweede keer bestelde ik Guild Wars Col. Ed. Kreeg toen te horen dat die niet meer leverbaar was. Vroeg vervolgens om geld terug. Werd belooft dat dit zo spoedig mogelijk zou gebeuren, maar wacht er nog steeds op?!?!?!?!?!?
Koop nu voortaan mijn games bij GameVision. (www.gamevision.org) Goede prijzen, snelle levering en goede klantenservice.
Nog meer mensen ervaringen met HD Games?
[img]http://www.26-5th.com/sigs/cage.png[/img]

Doel in mijn leven: GamePass uitspelen
Quote:
wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Gepost door: Deadninja0 op 07-11-2005 20:31
Gepost door: Deadninja0 op 07-11-2005 20:31
Nice alleen moet je dat hier melden nogal off-topic