Quote:
Hi,
Thank you very much for your order.
Due to this being a large order, can I ask you to send in a copy of your statement for the card with which the order was made, please? This is for the security and verification of the order. You can cover/blank out any other information as it is only the address that we require.
You can either fax it for my attention to +44 870 350 0925 or e-mail a scan to this address.
I look forward to hearing from you, upon which we will process the order immediately for you. Thank you very much for your co-operation.
Kind Regards
Amy
Order Verification & Customer Services
www.cd-wow.com | www.wowwoman.com
Thank you very much for your order.
Due to this being a large order, can I ask you to send in a copy of your statement for the card with which the order was made, please? This is for the security and verification of the order. You can cover/blank out any other information as it is only the address that we require.
You can either fax it for my attention to +44 870 350 0925 or e-mail a scan to this address.
I look forward to hearing from you, upon which we will process the order immediately for you. Thank you very much for your co-operation.
Kind Regards
Amy
Order Verification & Customer Services
www.cd-wow.com | www.wowwoman.com
Wat bedoelen ze nou precies mee? Komt me order nog wel aan of moet ik iets bevestigen?
Ze willen de adresgegevens van je creditcard of bankpas. De rest van het afschrift, zoals inkomsten/uitgaven kun je bedekken.
Vreemd trouwens, heb zelf nog nooit gehad dat ik iets moest bevestigen (gebruik altijd creditcard of acceptgiro in NL).
'They snuck a snuke in Hildogs snizz.' - South Park '24' episode
Quote:
Dus ik moet me adres gegevens terug mailen naar hun toe als ik het goed snap? Of moet ik ook al me order gegevens naar hun terug mailen?
Staat toch vrij duidelijk in wat je moet doen?
Ze willen de adresgegevens van je creditcard of bankpas. De rest van het afschrift, zoals inkomsten/uitgaven kun je bedekken.
Vreemd trouwens, heb zelf nog nooit gehad dat ik iets moest bevestigen (gebruik altijd creditcard of acceptgiro in NL).
Gepost door: Marijn op 29-02-2008 11:45
Ze willen de adresgegevens van je creditcard of bankpas. De rest van het afschrift, zoals inkomsten/uitgaven kun je bedekken.
Vreemd trouwens, heb zelf nog nooit gehad dat ik iets moest bevestigen (gebruik altijd creditcard of acceptgiro in NL).
Gepost door: Marijn op 29-02-2008 11:45
PS3 gametag: dabas316
Quote:
Heb met Ideal (Internetbankieren betaald) dus dat is ook goed neem ik aan?ja je adres gegevens zoals die op je afschrift van je credit card staan. Dit ter controle van hun kant.
Gepost door: Dabasman op 29-02-2008 11:52
Gepost door: Dabasman op 29-02-2008 11:52
PS: Sorry dat deze topic misschien een beetje dom overkomt. Ik wil het zekere dan het onzekere nemen.
Edit: Ik heb mijn adres gegevens van me bank verstuurd, kijken of het binnenkort aankomt anders geef ik wel een nieuwe reactie in deze topic.
andere gegevens op het afschrift mag je uiteraard afdekken.
op een dag .....
Oprichter van Budgetgaming.nl
"" Adres: ""straatnaam nummer""
""Postcode plaats""
Mvg: ""naam en achternaam""
Ps: Nog super bedankt voor jullie help.
Dit is een vrij normale gang van zaken als je duurdere dingen koopt of bijvoorbeeld een abonnement voor je gsm afsluit.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
En deze afbeelding mailen of faxen naar het door hun genoemde nummer/adres.
een kopie van een papieren afschrift waaruit je adres blijkt, is vlgns mij wat ze willen ter controle.
wat je misschien wel kan doen is een scherm print maken naar een pdf document.
als je dan ingelogd bent bij je bank, dan heb je dus vast ergens een scherm met daarop je adresgegevens.
dat scherm print je uit, maar dan niet op papier, maar direct naar een pdf document.
het pdf bestand stuur je vervolgens op.
op een dag .....
""Hi ...,
Thankyou for getting back to us with this information.
Your order has been fully processed, you should receive confirmation of dispatch via email shortly.
If you have any further queries regarding your order please do not hesitate to contact us.
Thankyou for your co-operation.
Kind Regards
Amy
Order Verification & Customer Services""
--------------
Het komt dus waarschijnlijk toch aan. Ik wil jullie ook super bedanken en ik laat jullie weten of het goed is aangekomen of dat er een ander probleem is.
Mvg: The Source en nog super bedankt!
Quote:
als je geen scanner of camera hebt, wordt het lastig om van analoog naar digitaal te gaan.
een kopie van een papieren afschrift waaruit je adres blijkt, is vlgns mij wat ze willen ter controle.
wat je misschien wel kan doen is een scherm print maken naar een pdf document.
als je dan ingelogd bent bij je bank, dan heb je dus vast ergens een scherm met daarop je adresgegevens.
dat scherm print je uit, maar dan niet op papier, maar direct naar een pdf document.
het pdf bestand stuur je vervolgens op.
Gepost door: Nijntendo op 29-02-2008 16:38
een kopie van een papieren afschrift waaruit je adres blijkt, is vlgns mij wat ze willen ter controle.
wat je misschien wel kan doen is een scherm print maken naar een pdf document.
als je dan ingelogd bent bij je bank, dan heb je dus vast ergens een scherm met daarop je adresgegevens.
dat scherm print je uit, maar dan niet op papier, maar direct naar een pdf document.
het pdf bestand stuur je vervolgens op.
Gepost door: Nijntendo op 29-02-2008 16:38
Wat is precies het verschil met een al digitaal afschrift? Ik bedoel dus niet je bank waarop af en bij staat. Je hebt dan ook helemaal geen printscreen nodig wat nogal omslachtig is dan.
I have sold my soul to a minor demon.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Thank you very much for your recent order and sorry to hear you are still
yet to receive the order- it really should have reached you by now.
Can I please ask you to write back and confirm your full delivery address
(including country and postcode) for the order?
Unfortunately, we are still unable to advise of a confirmed shipping date
for [Nintendo DS - Big Brain Academy] - as we are still awaiting information
from our suppliers.
I can appreciate that you may not wish to wait any longer, and would
understand if you would prefer to have this item cancelled and refunded.
Once again, thank you for your patience in this matter and looking forward
to your reply upon which I will do my very best to assist you.
Kind Regards
Christine
CD WOW! Customer Services
www.cd-wow.com
Note: Please do not delete the previous correspondence if you are replying
to this e-mail. This will help us to assist you better""
Dit mailtje heb ik net gekregen. Dus ik neem aan dat ik mijn gegevens moet terug mailen.
Mail 1
Hi, Thank you for confirming your address. I can only assume then, that your order has been lost in the postal system -and I entirely understand the disappointment this inevitably causes. I will ensure that a replacement order is sent out to you immediately. In the event that both dispatched orders arrive, we would be grateful if youcould return one to us at the following address (etc etc)
Mail 2:
Thank you for contacting us and sorry for the delay in dispatching this item.
Unfortunately, we have experienced a slight delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.
As soon as we have this information, we will let you know by email.
Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience – it is sincerely appreciated.
If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to us.
Kind Regards
Zoals vaker gezegd in de shopsurvey, het is raar dat er bij hen vaak wat mis gaat, ook vaak buiten hun schuld lijkt het, maar hun customer service is wel goed.
I have sold my soul to a minor demon.