Na 10 minuten krijg ik een mailtje dat PSO 3 niet meer leverbaar is voor de prijs van 8.99
Dus nogmaals gebeld: hij is vervallen en kan enkel geleverd worden voor de nieuwe prijs van € 40.83
Conclusie deze keer: 2 games besteld, niets gekregen. Conclusie vorige keer (toen alle prijzen volgens hen verkeerd in de database stonden): 8 games besteld, niets gekregen.
Daar bestel ik dus niets meer...
Last edited on: 18-04-2005 17:30
Last edited on: 02-06-2006 12:46
Once a happy gamer, always a happy gamer...
Dan staat er wel ineens sinds een paar dagen op de site dat er een administratieve achterstand is, maar als ze niet eens een email terug kunnen sturen hebben ze de zaak slecht voor elkaar daar.
Zeer negatieve ervaring dus!!
*gaming is a way of life*
kreeg afgelopen maandag een berichtje dat de leverancier dit niet kan leveren, duurt minimaal 2 weken voor ze deze spullen binnen krijgen. heb daarop mijn order geannuleerd.
Ben zelf ook totaal niet te spreken over winkelwijs, telefonisch zijn ze niet te bereiken en op email wordt niet gereageerd, ben benieuwd hoe lang t duurt voor mijn geld trug gestort wordt, zou maximaal 30 dagen duren, heb een mail gestuurd dat ik t meteen retour wil hebben maar nog steeds geen reactie.
something in the water does not compute
*gaming is a way of life*
dan gaat die 15 keer over en wordt er opgehangen, elke keer weer
heb het afgelopen maandag 40 keer gebeld zonder succes
something in the water does not compute
*gaming is a way of life*
Het is bij mij nu al 2 weken geleden en ik krijg geen enkele reactie niet via mail of telefoon, net alsof ze niet meer bestaan. Wat is hier tegen te doen?
*gaming is a way of life*
Mischien zou je naar de politie kunnen want dit is ook geen 2e hands aankoop of zo, maar meer diefstal.
Net als of je in de winkel een product koopt, Je gaat eerst boodschappen doen komt dan terug en is de winkel dicht en gaat altijd dicht als je in de buurt komt.
Tupac lives.
afgelopen vrijdag weer een paar keer gebeld maar word niet opgenomen
totaal niet te spreken over deze shop
something in the water does not compute
Nu wachten op een reactie anders blijf ik net zo lang stalken tot ze antwoord geven en anders dus maatregelen met andere middelen (rader of iets anders)
James May: "Oh Cock"
Quote:
Geachte heer Winia,
Er zijn op dit moment inderdaad problemen bij Winkelwijs.nl. Door een
flinke onderbezetting zijn er in de administratieve trajecten (mail,
terugstortingen, orderverwerking) gaten ontstaan. Door de onderbezetting
kunnen wij het aantal calls wat wij krijgen nauwelijks aan.
Klanten die hun geld terug willen krijgen dit uiteraard terug, mensen die
hun order gehandhaafd willen hebben zullen wij gewoon uitleveren, wellicht
met enige vertraging.
Onze verwachting is dat wij binnen 2 a 3 weken onze service weer op het
vertrouwde niveau hebben.
Mochten er members zijn met dringende vragen dan verzoeken wij ze het
contactformulier in te vullen. Het kan zijn dat ze niet binnen de beloofde
48 uur antwoord krijgen, maar we beloven in ieder geval binnen een
redelijke termijn te antwoorden.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Met vriendelijke groet,
Winkelwijs.nl
Er zijn op dit moment inderdaad problemen bij Winkelwijs.nl. Door een
flinke onderbezetting zijn er in de administratieve trajecten (mail,
terugstortingen, orderverwerking) gaten ontstaan. Door de onderbezetting
kunnen wij het aantal calls wat wij krijgen nauwelijks aan.
Klanten die hun geld terug willen krijgen dit uiteraard terug, mensen die
hun order gehandhaafd willen hebben zullen wij gewoon uitleveren, wellicht
met enige vertraging.
Onze verwachting is dat wij binnen 2 a 3 weken onze service weer op het
vertrouwde niveau hebben.
Mochten er members zijn met dringende vragen dan verzoeken wij ze het
contactformulier in te vullen. Het kan zijn dat ze niet binnen de beloofde
48 uur antwoord krijgen, maar we beloven in ieder geval binnen een
redelijke termijn te antwoorden.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Met vriendelijke groet,
Winkelwijs.nl
James May: "Oh Cock"
Had hier namelijk ongeveer 3 kwart jaar geleden de game total club manager 2005 besteld voor E 14,99
Direct betaald, 3 weken gewacht nog steeds niets gehoord of ontvangen. Toen gemaild. Pas bij 3e of 4e mail kreeg ik antwoord dat de game niet meer leverbaar was en ik mijn geld terug zou krijgen.
Volgende dag stond de game vreemd genoeg ineens voor E 29,99 op de site.
Vervolgens veel moeten mailen en wachten en na anderhalve maand had ik mijn geld pas terug ontvangne.
Lijkt dus niet echt iets van de laatste tijd die problemen.....
[img]http://www.26-5th.com/sigs/cage.png[/img]
Maar ik zal zeker nooit meer wat bestellen bij ze. Ik zou ze ook van de budgetlijst halen, in iedergeval totdat er weer positieve reacties komen.
*gaming is a way of life*
Afwachten maar!
*gaming is a way of life*
maar heb 23 Mei een mailtje gestuurd via genoemd antwoordformulier maar is nu 6 Juni en nog steeds geen antwoord ontvangen, is duz al 2 weken geleden, vind ik geen redelijke termijn meer
something in the water does not compute
Ik verwacht ook niet dat ik m'n geld nu binnen 4 dagen terug heb, zal wel een dikke maand gaan duren.
*gaming is a way of life*
winkelwijs is tijdelijk uit de lucht om de problemen en zo op te lossen
Quote:
Geachte klant,
Onze site gaat voor een aantal weken dicht. Deze periode willen wij gebruiken om een aantal zaken te optimaliseren en processen te verbeteren. U kunt dus tijdelijk geen orders bij ons plaatsen.
Indien u vragen heeft betreffende uw lopende order dan kunt u deze stellen via het contactformulier.
Wij hopen u binnenkort weer terug te zien bij het vernieuwde winkelwijs.nl
Met vriendelijke groet,
Winkelwijs.nl
something in the water does not compute