Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Winkelwijs

[Begin] |1|2(2)  [Eind]
Door Tetter (30 reacties) op 18-04-2005 17:03
Pff wat een prutswinkel is dat winkelwijs. NFSu2 kan niet geleverd worden voor 18.99, daar kan ik inkomen. Daarnaast had ik PSO 3 voor 8.99 besteld. Ik bel net 15 minuten geleden op met de opmerking dat ik het geld voor NFSu2 wil laten terugstorten en vraag gelijk naar de levertijd van PSO 3, antwoord: \"binnen de normale levertermijn\".

Na 10 minuten krijg ik een mailtje dat PSO 3 niet meer leverbaar is voor de prijs van 8.99

Dus nogmaals gebeld: hij is vervallen en kan enkel geleverd worden voor de nieuwe prijs van € 40.83

Conclusie deze keer: 2 games besteld, niets gekregen. Conclusie vorige keer (toen alle prijzen volgens hen verkeerd in de database stonden): 8 games besteld, niets gekregen.

Daar bestel ik dus niets meer...

Last edited on: 18-04-2005 17:30

Last edited on: 02-06-2006 12:46
RedLouis
Door RedLouis (184 reacties) op 18-04-2005 17:47
Dus als ik t goed begrijp zijn ze niet goed wijs bij winkelwijs?
Once a happy gamer, always a happy gamer...
Door N-gamer (25 reacties) op 18-04-2005 20:56
Ik heb zelf echt heb echt alleen maar lof voor Winkelwijs. Heb op Donderdag 7 April Polarium voor de ds besteld voor de ontzettend lage prijs van 29,94 de volgende dag de acceptgiro op de bus gedaan en een week later ging de status naar dat ik heb betaald. Nog een dag later ging die status naar verzonden en de volgende dag lag het spel in de brievenbus.
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 01-06-2006 16:23
Zeer slecht, ik heb 1,5 week geleden 2x microsoft gamer points 2100 besteld en dezelfde dag meteen betaald, nu 1,5 week later is mijn order nog steeds niet verwerkt. Ik heb na 5 dagen een email gestuurd waarom mijn order nog steeds niet verwerkt was maar heb nooit een email teruggekregen. Zojuist heb ik weer een email gestuurd om mijn betaling terug te laten storten, maar hoe lang het duurt voor ik hier antwoord op krijg mag joost weten.
Dan staat er wel ineens sinds een paar dagen op de site dat er een administratieve achterstand is, maar als ze niet eens een email terug kunnen sturen hebben ze de zaak slecht voor elkaar daar.
Zeer negatieve ervaring dus!!
*gaming is a way of life*
Godzuki
Door Godzuki (474 reacties) op 01-06-2006 17:12
had ook 2100 points besteld bij winkelwijs samen met 3 maanden live
kreeg afgelopen maandag een berichtje dat de leverancier dit niet kan leveren, duurt minimaal 2 weken voor ze deze spullen binnen krijgen. heb daarop mijn order geannuleerd.
Ben zelf ook totaal niet te spreken over winkelwijs, telefonisch zijn ze niet te bereiken en op email wordt niet gereageerd, ben benieuwd hoe lang t duurt voor mijn geld trug gestort wordt, zou maximaal 30 dagen duren, heb een mail gestuurd dat ik t meteen retour wil hebben maar nog steeds geen reactie.
something in the water does not compute
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 01-06-2006 21:39
Misschien verstandig om van de lijst te halen, duidelijk niet betrouwbaar voor ons budgetgamers!
*gaming is a way of life*
ktugach
Door ktugach (21791 reacties) op 02-06-2006 07:53
Rol: Administrator
Ik heb ze destijds wel steeds kunnen bereiken op hun telefoonnummer, overdag natuurlijk tot 17.00
Godzuki
Door Godzuki (474 reacties) op 02-06-2006 08:48
ze hebben een nieuw 0900 nummer, alleen te bereiken van 1430 tot 1630
dan gaat die 15 keer over en wordt er opgehangen, elke keer weer
heb het afgelopen maandag 40 keer gebeld zonder succes
something in the water does not compute
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 02-06-2006 15:45
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn emails gekregen, en bij mijn order staat nog altijd niet betaald, terwijl ik 24 mei al betaald heb.
*gaming is a way of life*
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 05-06-2006 14:43
@Godzuki: Heb jij nog iets gehoord van winkelwijs?
Het is bij mij nu al 2 weken geleden en ik krijg geen enkele reactie niet via mail of telefoon, net alsof ze niet meer bestaan. Wat is hier tegen te doen?
*gaming is a way of life*
Deniz
Door Deniz (802 reacties) op 05-06-2006 14:52
Is het een officiele winkel?
Mischien zou je naar de politie kunnen want dit is ook geen 2e hands aankoop of zo, maar meer diefstal.
Net als of je in de winkel een product koopt, Je gaat eerst boodschappen doen komt dan terug en is de winkel dicht en gaat altijd dicht als je in de buurt komt.
Tupac lives.
Godzuki
Door Godzuki (474 reacties) op 05-06-2006 15:47
krijg ook totaal geen reactie van winkelwijs
afgelopen vrijdag weer een paar keer gebeld maar word niet opgenomen
totaal niet te spreken over deze shop
something in the water does not compute
linkinparknl
Door linkinparknl (1245 reacties) op 05-06-2006 18:20
Heb voor jullie even mail gestuurd (algemeen met bestellingen etc.) of ze nou hun producten nog is gaan leveren, zo niet dan volgen er maatregelen (staat in de mail) .
Nu wachten op een reactie anders blijf ik net zo lang stalken tot ze antwoord geven en anders dus maatregelen met andere middelen (rader of iets anders)
James May: "Oh Cock"
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 05-06-2006 18:30
Thnx voor je inspanningen
Laten we hopen dat we snel iets horen
*gaming is a way of life*
linkinparknl
Door linkinparknl (1245 reacties) op 06-06-2006 13:35
Net mailtje gekregen van Winkelwijs.nl

Quote:
Geachte heer Winia,

Er zijn op dit moment inderdaad problemen bij Winkelwijs.nl. Door een
flinke onderbezetting zijn er in de administratieve trajecten (mail,
terugstortingen, orderverwerking) gaten ontstaan. Door de onderbezetting
kunnen wij het aantal calls wat wij krijgen nauwelijks aan.

Klanten die hun geld terug willen krijgen dit uiteraard terug, mensen die
hun order gehandhaafd willen hebben zullen wij gewoon uitleveren, wellicht
met enige vertraging.

Onze verwachting is dat wij binnen 2 a 3 weken onze service weer op het
vertrouwde niveau hebben.

Mochten er members zijn met dringende vragen dan verzoeken wij ze het
contactformulier in te vullen. Het kan zijn dat ze niet binnen de beloofde
48 uur antwoord krijgen, maar we beloven in ieder geval binnen een
redelijke termijn te antwoorden.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Winkelwijs.nl

James May: "Oh Cock"
265Cage
Door 265Cage (274 reacties) op 06-06-2006 15:40
Denk dat dit een onzin verhaaltje is om in een goed daglicht te komen.

Had hier namelijk ongeveer 3 kwart jaar geleden de game total club manager 2005 besteld voor E 14,99

Direct betaald, 3 weken gewacht nog steeds niets gehoord of ontvangen. Toen gemaild. Pas bij 3e of 4e mail kreeg ik antwoord dat de game niet meer leverbaar was en ik mijn geld terug zou krijgen.

Volgende dag stond de game vreemd genoeg ineens voor E 29,99 op de site.

Vervolgens veel moeten mailen en wachten en na anderhalve maand had ik mijn geld pas terug ontvangne.

Lijkt dus niet echt iets van de laatste tijd die problemen.....
[img]http://www.26-5th.com/sigs/cage.png[/img]
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 06-06-2006 16:04
Ik ga nog hooguit en week wachten, als ik dan nog niks hoor ga ik ze gek maken.
Maar ik zal zeker nooit meer wat bestellen bij ze. Ik zou ze ook van de budgetlijst halen, in iedergeval totdat er weer positieve reacties komen.

*gaming is a way of life*
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 06-06-2006 22:01
Ik heb dezelfde mail gekregen zojuist, ik zou m'n geld zo snel mogelijk terug krijgen.
Afwachten maar!
*gaming is a way of life*
Godzuki
Door Godzuki (474 reacties) op 06-06-2006 22:15
weet niet wat ze een redelijke termijn vinden om te antwoorden
maar heb 23 Mei een mailtje gestuurd via genoemd antwoordformulier maar is nu 6 Juni en nog steeds geen antwoord ontvangen, is duz al 2 weken geleden, vind ik geen redelijke termijn meer
something in the water does not compute
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 07-06-2006 15:47
nee, dat klopt.
Ik verwacht ook niet dat ik m'n geld nu binnen 4 dagen terug heb, zal wel een dikke maand gaan duren.
*gaming is a way of life*
Godzuki
Door Godzuki (474 reacties) op 08-06-2006 10:51
lekker dan
winkelwijs is tijdelijk uit de lucht om de problemen en zo op te lossen

Quote:
Geachte klant,

Onze site gaat voor een aantal weken dicht. Deze periode willen wij gebruiken om een aantal zaken te optimaliseren en processen te verbeteren. U kunt dus tijdelijk geen orders bij ons plaatsen.

Indien u vragen heeft betreffende uw lopende order dan kunt u deze stellen via het contactformulier.

Wij hopen u binnenkort weer terug te zien bij het vernieuwde winkelwijs.nl

Met vriendelijke groet,

Winkelwijs.nl
something in the water does not compute
[Begin] |1|2(2)  [Eind]