Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

www.next-level.nl

[Begin] |1|2|3(3)  [Eind]
Tamara
Door Tamara (756 reacties) op 25-05-2009 14:15
Wat zijn jullie ervaringen met het de webshop van deze winkel? Ik bestelde er vorige week Tales of the Abyss en heb netjes meteen het geld overgemaakt. Vrijdag kreeg ik te horen dat het geld binnen was. En net (maandag) kreeg ik een mailtje dat ze het spel niet meer hadden en dat de levertijd niet bekend was. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt en weet iemand hoe snel ze zijn met het terugstorten van geld?
Gezocht: The Dark Spire (DS), Last Window (DS), Brigandine (PS)
ktugach
Door ktugach (21672 reacties) op 25-05-2009 14:19
Rol: Administrator
Quote:
Wat zijn jullie ervaringen met het de webshop van deze winkel? Ik bestelde er vorige week Tales of the Abyss en heb netjes meteen het geld overgemaakt. Vrijdag kreeg ik te horen dat het geld binnen was. En net (maandag) kreeg ik een mailtje dat ze het spel niet meer hadden en dat de levertijd niet bekend was. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt en weet iemand hoe snel ze zijn met het terugstorten van geld?
Gepost door: Tamara op 25-05-2009 14:15

Er zijn een paar shopsurveys
Davidov
Door Davidov (13960 reacties) op 06-06-2013 18:10
Eerst (na meerdere emails) lang moeten wachten tot mijn betaling binnen was, nu eindelijk mijn bestelling ontvangen en het hoesje van het spel (PS3 Oblivion) is helemaal kapot! Hij was ook niet eens gesealed en het is niet de versie die afgebeeld staat op de site en die ik wel wou hebben.

edit: opgelost
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 06-06-2013 18:24
Valt wel mee toch? Zo erg issie ook weer niet beschadigd.
Commander Keen = awesome.
Coen
Door Coen (1490 reacties) op 06-06-2013 18:26
Kan ook door Post nl gebeurd zijn
Gamertag: Coen NL PSN: CaptainCoen
Davidov
Door Davidov (13960 reacties) op 06-06-2013 18:31
edit: opgelost

edit: Nee, zitten geen stukjes plastic in de envelop. Maar hij zou best gesealed mogen zijn vind ik.
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Skull_kid
Door Skull_kid (39418 reacties) op 06-06-2013 18:32
Rol: Forum Moderator
Voordat je gaat claimen dat ze 'm kapot hebben opgestuurd: zitten er stukjes plastic in de enveloppe? (Kan niet zo goed zien of het een barst of een gat is)

Dat ze de verkeerde/een andere hebben gestuurd vind ik niet netjes, daar mag je best werk van maken!
❍ᴥ❍
Xor
Door Xor (37314 reacties) op 06-06-2013 18:43
Quote:
Bij deze nog een foto

(Image)

edit: Nee, zitten geen stukjes plastic in de envelop. Maar hij zou best gesealed mogen zijn vind ik.
Gepost door: Davidov op 06-06-2013 18:31

Het lijkt dat er aan de onderkant(rechts) dat er een soort van een deuk zit.

En ik zie op de eerste foto wel een deuk aan de bovenkant.

Ik zou gewoon een klacht indienen. Behalve als je hebt gekozen voor 2de hands. Kijk even goed of je niet 2de hands hebt gekozen. Want meestal als je iets zoekt op next-game, dan vind ie ook een gebruikte versie van een game .

Mocht dat niet het geval zijn, dien gewoon een klacht. Bel ze(is sneller). En mochten ze geen nummer hebben, dan mailen .
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Munchkin
Door Munchkin (643 reacties) op 04-12-2013 18:38
Heb bij hun "Assassin's Creed IV Special Edition" besteld. Eenmaal aangekomen bleek dat ik de gewone uitgave heb toegestuurd.
Ik heb ze een e-mail gestuurd en ik wacht nog op antwoord.

..to be continued
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 04-12-2013 18:42
Quote:
Kan ook door Post nl gebeurd zijn
Gepost door: Coentjuh op 06-06-2013 18:26
Maakt niet uit, verzender is aansprakelijk. Had hij het maar beter moeten verpakken.

Quote:
Eerst (na meerdere emails) lang moeten wachten tot mijn betaling binnen was, nu eindelijk mijn bestelling ontvangen en het hoesje van het spel (PS3 Oblivion) is helemaal kapot! Hij was ook niet eens gesealed en het is niet de versie die afgebeeld staat op de site en die ik wel wou hebben. Zie hier
Gepost door: Davidov op 06-06-2013 18:10
Zou ze even mailen voor een vervangend exemplaar en/of geld terug en de game terug naar hun (op hun kosten). Als je hem nieuw zou kopen behoord hij ook in seal te zijn, verkeerde versie is sowieso not-done dus alles "zit je mee".
L1F3Stream
Door L1F3Stream (5846 reacties) op 04-12-2013 19:01
Quote:
[..]
Maakt niet uit, verzender is aansprakelijk. Had hij het maar beter moeten verpakken.

[..]
Zou ze even mailen voor een vervangend exemplaar en/of geld terug en de game terug naar hun (op hun kosten). Als je hem nieuw zou kopen behoord hij ook in seal te zijn, verkeerde versie is sowieso not-done dus alles "zit je mee".
Gepost door: Brandon op 04-12-2013 18:42
Een half jaar later zit dat er sowieso niet meer in.
Door Duja (57 reacties) op 04-12-2013 19:08
Next Level is gewoon een vage winkel.
Weet nog toen ik een spel wou kopen dat die mij een 2e hands game als nieuw wou verkopen in de winkel.
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 04-12-2013 19:08
Quote:
[..]Een half jaar later zit dat er sowieso niet meer in.
Gepost door: L1F3Stream op 04-12-2013 19:01

Ah zie nu pas de datum op de bon . Nee zoiets moet je altijd meteen doen.

Edit: En zie nu pas de datum van de post, had niet door dat een oude post omhoog was gekickt .
Twizzler
Door Twizzler (1879 reacties) op 04-12-2013 19:20
Next Level is zeker een vage winkel. Op mails reageren ze niet of nauwelijks. De winkels zelf hebben een uitstraling van een oude pantoffel.
Munchkin
Door Munchkin (643 reacties) op 05-12-2013 15:56
- Update -

Na 2 telefoontjes (1e naar Amersfoort die me doorverwees naar Hilversum) kan ik m'n gewone uitgave kostenloos terugsturen naar hun. Next-Level stuurt als hun voorraad binnen is de Special Edition op.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik vriendelijk en met veel begrip te woord ben gestaan. Maarja, eerst hopen dat ze wel woord houden en dan post ik (hopelijk) mijn laatste update hier Ze hebben in ieder geval wel een e-mailtje gestuurd dat mijn bestelling nog lopend is.
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Door Smash master (183 reacties) op 15-04-2014 11:07
Ik heb een game bij ze besteld. Hoewel ze bij het plaatje van de game zeggen dat ze de afbeelding kan afwijken heb ik nu een promo versie (no resale) gekregen van de game.
Daar is met geen woord over gerept in de tekst die erbij stond. Ik vind dat je er van uit mag gaan dat je een normal versie krijgt als je de game besteld.

heb ze vorige week ge-emaild dat ik de game retour wil doen, wat overigens gewoon kan binnen 7 dagen, kosteloos, volgens de wet.

Heb nog steeds niks van ze gehoord tho...tips anyone?
Baz
Door Baz (2721 reacties) op 15-04-2014 11:16
Even bellen!
Chocoladecake
Door Chocoladecake (30 reacties) op 01-02-2015 13:21
Ik had bij next-level.nl 4 spellen besteld, 3 onder het kopje 'assortiment' en 1 onder het kopje 'gebruikten'. Ik nam aan dat alles wat onder assortiment stond gewoon nieuw zou zijn en alles onder gebruikten tweedehands is. Toen de bestelling aankwam waren geen van de 'assortiment'-spellen in plastic verpakt, hadden ze vettige vingerafdrukken binnenin het doosje, en van 2 ontbraken de gebruikelijke foldertjes en club nintendo-codes en is er nog save-data van de vorige gebruikers op de cassette. Eerlijk is eerlijk, er staat nergens op de site dat de spellen onder 'assortiment' nieuw zijn, maar als de site een aparte afdeling met 'gebruikten' aanbiedt dan vind ik dat je kan aannemen dat alles wat daar niet onder staat ongebruikt is. Bovendien snap ik dan niet wat het verschil tussen 'assortiment' en 'gebruikten' is behalve de prijs.Ik heb op zich geen probleem met tweedehands en ik ben dus niet van plan om de zending terug te sturen, maar vroeg me wel af of het gebruikelijk is om in zo'n geval het prijsverschil tussen nieuw en tweedehands terug te vragen.
sider inc
Door sider inc (732 reacties) op 01-02-2015 13:37
Ik had een game besteld der van uitgaande dat het de Europese was, kreeg ik de amerikaanse stond niks van import oid bij, wat slordig naar geen probleem in mijn geval

Daarnaast is via paypal betalen vervelend en zou beter moeten kunnen.

De winkels zelf ken ik alleen Hilversum, voelt en ruikt behoorlijk muf personeel is mwa niet echt vriendelijk maar ook weer niet asociaal oid maar krijg een beetje scalper gevoel bij ze.
Tinmazter
Door Tinmazter (195 reacties) op 06-03-2015 17:01
Ik ben hier prima geholpen met mijn vraag. Je bereikt wel veel meer als je met hun belt of als je hun chat via de site gebruikt. Ik raad aan om eens in de winkels te kijken. Best een ruim assortiment en hun personeel heeft er meer verstand van dan wat je bij de meeste gameshops ondervind.

Met deze mensen valt er tenminste te onderhandelen met je inkoop of inruil en met de tweedehands games. Dat zie je weinig meer.
Arabyus
Door Arabyus (7511 reacties) op 06-03-2015 18:33
Rol: Forum Moderator
Dan vraag ik me af wat je onder 'game shop' verstaat. Nu krijg ik het gevoel dat je de bart smit etc er ook onder reken. Verbaast me niks dat je kan onderhandelen. Als je soms ziet welke prijzen ze soms rekenen dan halen ze hun marge wel.
Now playing: -
[Begin] |1|2|3(3)  [Eind]