Gezocht: The Dark Spire (DS), Last Window (DS), Brigandine (PS)
Quote:
Wat zijn jullie ervaringen met het de webshop van deze winkel? Ik bestelde er vorige week Tales of the Abyss en heb netjes meteen het geld overgemaakt. Vrijdag kreeg ik te horen dat het geld binnen was. En net (maandag) kreeg ik een mailtje dat ze het spel niet meer hadden en dat de levertijd niet bekend was. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt en weet iemand hoe snel ze zijn met het terugstorten van geld?
Gepost door: Tamara op 25-05-2009 14:15
Gepost door: Tamara op 25-05-2009 14:15
Er zijn een paar shopsurveys
edit: opgelost
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
edit: Nee, zitten geen stukjes plastic in de envelop. Maar hij zou best gesealed mogen zijn vind ik.
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Dat ze de verkeerde/een andere hebben gestuurd vind ik niet netjes, daar mag je best werk van maken!
❍ᴥ❍
Quote:
Bij deze nog een foto
(Image)
edit: Nee, zitten geen stukjes plastic in de envelop. Maar hij zou best gesealed mogen zijn vind ik.
Gepost door: Davidov op 06-06-2013 18:31
(Image)
edit: Nee, zitten geen stukjes plastic in de envelop. Maar hij zou best gesealed mogen zijn vind ik.
Gepost door: Davidov op 06-06-2013 18:31
Het lijkt dat er aan de onderkant(rechts) dat er een soort van een deuk zit.
En ik zie op de eerste foto wel een deuk aan de bovenkant.
Ik zou gewoon een klacht indienen. Behalve als je hebt gekozen voor 2de hands. Kijk even goed of je niet 2de hands hebt gekozen. Want meestal als je iets zoekt op next-game, dan vind ie ook een gebruikte versie van een game .
Mocht dat niet het geval zijn, dien gewoon een klacht. Bel ze(is sneller). En mochten ze geen nummer hebben, dan mailen .
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Ik heb ze een e-mail gestuurd en ik wacht nog op antwoord.
..to be continued
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Quote:
Maakt niet uit, verzender is aansprakelijk. Had hij het maar beter moeten verpakken. Kan ook door Post nl gebeurd zijn
Gepost door: Coentjuh op 06-06-2013 18:26
Gepost door: Coentjuh op 06-06-2013 18:26
Quote:
Zou ze even mailen voor een vervangend exemplaar en/of geld terug en de game terug naar hun (op hun kosten). Als je hem nieuw zou kopen behoord hij ook in seal te zijn, verkeerde versie is sowieso not-done dus alles "zit je mee".
Eerst (na meerdere emails) lang moeten wachten tot mijn betaling binnen was, nu eindelijk mijn bestelling ontvangen en het hoesje van het spel (PS3 Oblivion) is helemaal kapot! Hij was ook niet eens gesealed en het is niet de versie die afgebeeld staat op de site en die ik wel wou hebben. Zie hier
Gepost door: Davidov op 06-06-2013 18:10
Gepost door: Davidov op 06-06-2013 18:10
Quote:
Een half jaar later zit dat er sowieso niet meer in.
[..]
Maakt niet uit, verzender is aansprakelijk. Had hij het maar beter moeten verpakken.
[..]
Zou ze even mailen voor een vervangend exemplaar en/of geld terug en de game terug naar hun (op hun kosten). Als je hem nieuw zou kopen behoord hij ook in seal te zijn, verkeerde versie is sowieso not-done dus alles "zit je mee".
Gepost door: Brandon op 04-12-2013 18:42
Maakt niet uit, verzender is aansprakelijk. Had hij het maar beter moeten verpakken.
[..]
Zou ze even mailen voor een vervangend exemplaar en/of geld terug en de game terug naar hun (op hun kosten). Als je hem nieuw zou kopen behoord hij ook in seal te zijn, verkeerde versie is sowieso not-done dus alles "zit je mee".
Gepost door: Brandon op 04-12-2013 18:42
Weet nog toen ik een spel wou kopen dat die mij een 2e hands game als nieuw wou verkopen in de winkel.
Quote:
[..]Een half jaar later zit dat er sowieso niet meer in.
Gepost door: L1F3Stream op 04-12-2013 19:01
Gepost door: L1F3Stream op 04-12-2013 19:01
Ah zie nu pas de datum op de bon . Nee zoiets moet je altijd meteen doen.
Edit: En zie nu pas de datum van de post, had niet door dat een oude post omhoog was gekickt .
Na 2 telefoontjes (1e naar Amersfoort die me doorverwees naar Hilversum) kan ik m'n gewone uitgave kostenloos terugsturen naar hun. Next-Level stuurt als hun voorraad binnen is de Special Edition op.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik vriendelijk en met veel begrip te woord ben gestaan. Maarja, eerst hopen dat ze wel woord houden en dan post ik (hopelijk) mijn laatste update hier Ze hebben in ieder geval wel een e-mailtje gestuurd dat mijn bestelling nog lopend is.
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Daar is met geen woord over gerept in de tekst die erbij stond. Ik vind dat je er van uit mag gaan dat je een normal versie krijgt als je de game besteld.
heb ze vorige week ge-emaild dat ik de game retour wil doen, wat overigens gewoon kan binnen 7 dagen, kosteloos, volgens de wet.
Heb nog steeds niks van ze gehoord tho...tips anyone?
Daarnaast is via paypal betalen vervelend en zou beter moeten kunnen.
De winkels zelf ken ik alleen Hilversum, voelt en ruikt behoorlijk muf personeel is mwa niet echt vriendelijk maar ook weer niet asociaal oid maar krijg een beetje scalper gevoel bij ze.
Met deze mensen valt er tenminste te onderhandelen met je inkoop of inruil en met de tweedehands games. Dat zie je weinig meer.
Now playing: -