Ik heb een vraag en hoop dat jullie die zouden kunnen beantwoorden.
Vandaag heb ik van bol.com twee Madcatz TE sticks ontvangen en eentje daarvan zou ik graag willen retourneren. Ik heb de tweede stick nog niet uit de verpakking gehaald (het is verzegeld met twee kleine zegels, zodat je kunt zien als het verbroken is).
Het probleem is dat ik niet echt tevreden ben met de afwerking van de base van de stick (hier en daar wat misvormingen). Ik zou graag de tweede stick willen checken en één die ik het mooiste zal vinden, wil ik graag houden.
De vraag is: Is het mogelijk om naar bol.com één van de sticks te retourneren als ik die uit de verpakking heb gehaald? Zullen ze het geld dan terugstorten? Op mijn bon staat dat je PC-accessoires mag retourneren, mits deze niet uit de verpakking zijn gehaald (en dus ongebruikt).
Heeft iemand hier ervaring mee? Voorzover ik weet, kan je bij consoleshop.nl een product retourneren, ook al heb je het uit verpakking gehaald (zo heb ik het met een Nintendo DSi die ik voor mijn neefje gekocht had, gedaan)
Ik wacht op jullie reacties, want ik moet snel handelen....
Last edited on: 30-05-2009 17:08
http://www.youtube.com/user/hanzieWTF
Leg rustig uit wat je van de beste man wilt en doe dat vriendelijk en met een beetje humor. Wanneer je dat doet is het gewoon 9 van de 10 zo dat ze het gewoon retour nemen ongeacht of het uit de verpakking is. Ik heb dat ook wel eens gehad. Gewoon uileggen over het hoe of wat en het zal geen probleem zijn.
No Lollygagging!
Quote:
Lees even de algemene voorwaarden op de site zal ik zeggen, succes ermee iig!
Gepost door: HanzieWTF op 30-05-2009 17:10
Gepost door: HanzieWTF op 30-05-2009 17:10
Dat heb ik ook gedaan: het enige dat me zorgen baart, is het feit dat er een tegenstrijdigheid is tussen datgene dat er in de a.v. geschreven is en dat er op de bon staat. Moet het product nou ongeopend zijn? Dit zou in strijd met de wet kopen op afstand zijn.
Ik ben benieuwd niet naar dit soort verwijzingen, maar evraringen van budgetgamers, zoals ik het heb laten weten...
Quote:
Wat je het beste kunt doen is even telefonisch kontakt opnemen met de klantenservice van Bol.com.
Leg rustig uit wat je van de beste man wilt en doe dat vriendelijk en met een beetje humor. Wanneer je dat doet is het gewoon 9 van de 10 zo dat ze het gewoon retour nemen ongeacht of het uit de verpakking is. Ik heb dat ook wel eens gehad. Gewoon uileggen over het hoe of wat en het zal geen probleem zijn.
Gepost door: Unleashed! op 30-05-2009 17:19
Leg rustig uit wat je van de beste man wilt en doe dat vriendelijk en met een beetje humor. Wanneer je dat doet is het gewoon 9 van de 10 zo dat ze het gewoon retour nemen ongeacht of het uit de verpakking is. Ik heb dat ook wel eens gehad. Gewoon uileggen over het hoe of wat en het zal geen probleem zijn.
Gepost door: Unleashed! op 30-05-2009 17:19
Ja... in een aantal gevallen zou dat wel kunnen helpen. Met bol.com zou dat niet altijd werken: heb gisteren twee medewerkers aan de lijn gehad en er valt niet te praten met hen, hoe beleef je ook blijft. Eerder hebben ze mij ook verteld dat ik het product dan gewoon kan retourneren als ik het niet goed vindt (je moet wel een en ander op de bon aangeven en het pakketje bij het postkantoor afgeven)
Maar ja, ik raad dus aan even te bellen want bij mij waren ze heel beleefd en hulpvaardig toen ik dat deed.
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
Quote:
Ik heb onlangs nog iets teruggestuurd naar Bol, en had geen enkel probleem. Het was een spel en ik had het zelfs al uit de seal gehaald, maar er was iets afgebroken in het doosje. Vervolgens heb ik het zonder problemen gratis kunnen terugsturen. Feit is wel dat ik nog niet betaald had, aangezien ik een acceptgiro bij het spel had gekregen en ik al meteen zag dat de game kapot was.
Maar ja, ik raad dus aan even te bellen want bij mij waren ze heel beleefd en hulpvaardig toen ik dat deed.
Gepost door: The_Gamer op 30-05-2009 17:30
Maar ja, ik raad dus aan even te bellen want bij mij waren ze heel beleefd en hulpvaardig toen ik dat deed.
Gepost door: The_Gamer op 30-05-2009 17:30
Oke.. thx... ik ben benieuwd hoe het met de hardware werkt... Ik neem aan dat het ook in een geopende verpakking teruggestuurd kan worden...
Quote:
[..]
Ja... in een aantal gevallen zou dat wel kunnen helpen. Met bol.com zou dat niet altijd werken: heb gisteren twee medewerkers aan de lijn gehad en er valt niet te praten met hen, hoe beleef je ook blijft. Eerder hebben ze mij ook verteld dat ik het product dan gewoon kan retourneren als ik het niet goed vindt (je moet wel een en ander op de bon aangeven en het pakketje bij het postkantoor afgeven)
Gepost door: Maxap op 30-05-2009 17:29
Ja... in een aantal gevallen zou dat wel kunnen helpen. Met bol.com zou dat niet altijd werken: heb gisteren twee medewerkers aan de lijn gehad en er valt niet te praten met hen, hoe beleef je ook blijft. Eerder hebben ze mij ook verteld dat ik het product dan gewoon kan retourneren als ik het niet goed vindt (je moet wel een en ander op de bon aangeven en het pakketje bij het postkantoor afgeven)
Gepost door: Maxap op 30-05-2009 17:29
Vreemd. Normaliter zijn ze toch niet zo kinderachtig. Misschien idd gewoon zeggen dat je niet tevreden bent met het product. Dan maar zo.
No Lollygagging!
Quote:
[..]
Vreemd. Normaliter zijn ze toch niet zo kinderachtig. Misschien idd gewoon zeggen dat je niet tevreden bent met het product. Dan maar zo.
Gepost door: Unleashed! op 30-05-2009 17:36
Vreemd. Normaliter zijn ze toch niet zo kinderachtig. Misschien idd gewoon zeggen dat je niet tevreden bent met het product. Dan maar zo.
Gepost door: Unleashed! op 30-05-2009 17:36
Ja... dat zou kunnen... Ik ben nu zelfs bang om de tweede doos open te maken: nu weet ik zeker dat ze die zullen moeten accepteren (het is ongeopend), maar als het niet het geval is, kunnen ze moeilijk gaan doen lijkt mij.
Hoewel Ik weet uit mijn eigen ervaring dat lang niet alle webshops hier problemen mee hebben: consoleshop.nl accepteert een product gewoon, zelfs als de verpakking geopend is...