Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gamecardwinkel.nl

[Begin] |1(1) [Eind]
Aquilas
Door Aquilas (202 reacties) op 12-06-2011 15:44
Oké, zojuist bestelde ik hier een code voor 2100 Microsoft Points, maar die werkte dus gewoon niet. Zijn er meer problemen met deze online winkel bekend? Vind het wel rot namelijk, ben nu ruim 20 euro kwijt en moet nu maar wachten op een antwoord per e-mail...
Ajacied6
Door Ajacied6 (60 reacties) op 12-06-2011 16:06
word het getyped of krijg je een scan?
Aquilas
Door Aquilas (202 reacties) op 12-06-2011 16:21
Het is een getypte versie.
Msnk
Door Msnk (1000 reacties) op 12-06-2011 16:38
Nooit besteld hier maar ik kan je wel vertellen dat bij webshops waar ik wél besteld heb er ook mensen zijn geweest die een foute code kregen, dat is bij iedere in codes handelende webshop wel aanwezig eigenlijk. Na correspondentie kregen ze echter allemaal een nieuwe (werkende).

Maar laat het dus wel weten als ze je een nieuwe hebben verstuurd (of niet natuurlijk).
Ajacied6
Door Ajacied6 (60 reacties) op 12-06-2011 17:22
Misschien hebben ze een typ fout gemaakt
Aquilas
Door Aquilas (202 reacties) op 12-06-2011 17:44
Heb ze uitgebreid ge-emailed, dus hopelijk komt het wel goed. Kan inderdaad voorkomen, zo'n foute code, maar toch is het vervelend. Krijg daardoor wel de neiging om voortaan toch maar naar een "echte" winkel te gaan... Maar eerst dit eens afwachten. Bedankt voor de hoopgevende berichten in ieder geval ;-)
Xhome
Door Xhome (1787 reacties) op 12-06-2011 19:33
Ik heb al meerdere malen ( stuk of 4 x ) bij deze winkel gekocht en tot nu toe werkt het altijd prima. Het is een geautomatiseerd process dus de kaarten zijn ingescanned en worden na ontvangst van betaling gemailed.

Kijk eerst zelf even of je wel de juiste code intikt, of je ook wel een Nederlandse xbox live account hebt etc. soms kan het niet werken als je account op amerika of japan staat bijvoorbeeld.
(Voorheen account xboxhome)
Aquilas
Door Aquilas (202 reacties) op 12-06-2011 20:05
Heb geen typfout gemaakt en mijn account staat gewoon ingesteld op Nederland, dus daar kan het echt niet aan liggen. Moet dus even blijven wachten op een reactie per e-mail.
Ajacied6
Door Ajacied6 (60 reacties) op 12-06-2011 20:06
Quote:
Heb geen typfout gemaakt en mijn account staat gewoon ingesteld op Nederland, dus daar kan het echt niet aan liggen. Moet dus even blijven wachten op een reactie per e-mail.
Gepost door: Aquilas op 12-06-2011 20:05

ik bedoel dat hun misschien een typfout hebben gemaakt aangezien het een getypte code was en geen scan
Xhome
Door Xhome (1787 reacties) op 12-06-2011 20:48
als ze het hebben overgetikt dan kan het best fout zijn. Toen wij nog in de games zaten tikte we ook alles over, een klein percentage ging wel eens fout, vooral bij xbox live codes want die waren soms lastig te lezen. Ik vermoed dat dit een klein bedrijfje is wat alleen doordeweeks werkt. Kan dus heel goed zijn dat je pas na het weekend een reactie krijgt van ze.


(Voorheen account xboxhome)
Aquilas
Door Aquilas (202 reacties) op 13-06-2011 00:00
Bedankt, dan hoop ik ook maar gewoon dat ze een nieuwe code kunnen sturen. Probleem is wel dat ik eigenlijk de LA Noire Rockstar Pass wil kopen, die tot 14 juni (dinsdag) aanstaande in de aanbieding is... Maar of dat gaat lukken
Aquilas
Door Aquilas (202 reacties) op 14-06-2011 17:30
Het is uiteindelijk goedgekomen, er was schijnbaar een typfout gemaakt, zoals Xhome al vermoedde. Vervelend, maar kan gebeuren. In ieder geval goed opgelost.
Why So Serious?
Door Why So Serious? (3324 reacties) op 17-06-2013 17:09
Alleen vandaag geldig bij www.gamecardwinkel.nl

2,50€ korting op alles

Gebruik tijdens het bestelprocess de code: website
[Begin] |1(1) [Eind]