Ik heb dus net als velen FIFA 12 bij Gamesync besteld omdat dit op mijn moment van pre-orderen de goedkoopste shop was die levering op de releasedag beloofde. Woensdagmiddag kreeg ik dan ook netjes de verzendbevestiging en leek er nog niks aan de hand. Donderdag kwam er helaas geen FIFA 12. Nu kan het een héél enkele keer gebeuren dat het 1 dag langer duurt voordat post bezorgd wordt dus ik dacht ok, dan morgen maar.
Helaas, de post is ook vandaag allang geweest en geen FIFA 12. Vervolgens lees ik hier dat er nogal wat mensen zijn die in precies hetzelfde schuitje zitten. Het lijkt erop dat Gamesync een aantal exemplaren (nog) helemaal niet verzonden heeft, of van een zeer trage postaanbieder gebruikt heeft gemaakt om de kosten te drukken.
Hoe dan ook, men blijkt het niet zo nauw te nemen met de wens van de pre-orderende klant om de game op de releasedag in huis te hebben. Ik heb daarom mijn order geannuleerd en zal deze na ontvangst retourneren (er vanuit gaande dat de game überhaupt verzonden is).
Mocht ik de game ontvangen dan zal ik dat hier melden. Ik ben ook benieuwd of andere 'wachtenden' de game inmiddels ontvangen hebben..
Skull_kid edit: Algemeen topic van gemaakt
Last edited on: 30-09-2011 16:12
1. Het plaatsen van een shopsurvey voordat de bestelling is afgerond (geld terug of spel binnen) is NIET toegestaan. Is dus volkomen terecht dat je shopsurvey (en die van 9 anderen) verwijderd is.
2. Je gaat ervanuit dat Gamesync niet genoeg exemplaren heeft en dus maar om jullie bezig te houden doet alsof ze verzonden zijn. Heb je hier enig bewijs van? Zo niet, dan kan je zoiets ook niet roepen. Je tweede aanname (langzame postbezorging) is zeer redelijk en waarschijnlijk de reden.
Gamesync kan er niets aan doen dat het langer duurt en daarom moet je de winkel er ook niet op afrekenen.
Mogelijk scenario: Het kan goed zijn dat er een nieuw bezorgingsbedrijf bij hen aanklopte en beloofde binnen 1 dag te leveren. Hier zijn ze mee akkoord gegaan, alleen maar om erachter te komen dat ze niet binnen 1 dag leveren.
Heb dus nog even geduld. Het komt nu eenmaal wel eens voor bij TNT dat het langer duurt. Wij weten niet hoe het zit en we kunnen daar de winkel dus niet op afrekenen. Wie weet is de auto waar alle spellen in zaten wel in brand gevlogen?!
Zo lang je niets weet, moet je geen dingen gaan roepen alsof je het weet (klinkt dat logisch? )
❍ᴥ❍
Quote:
Ik zal even reageren op wat punten uit je post:
1. Het plaatsen van een shopsurvey voordat de bestelling is afgerond (geld terug of spel binnen) is NIET toegestaan. Is dus volkomen terecht dat je shopsurvey (en die van 9 anderen) verwijderd is.
2. Je gaat ervanuit dat Gamesync niet genoeg exemplaren heeft en dus maar om jullie bezig te houden doet alsof ze verzonden zijn. Heb je hier enig bewijs van? Zo niet, dan kan je zoiets ook niet roepen. Je tweede aanname (langzame postbezorging) is zeer redelijk en waarschijnlijk de reden.
Gamesync kan er niets aan doen dat het langer duurt en daarom moet je de winkel er ook niet op afrekenen.
Mogelijk scenario: Het kan goed zijn dat er een nieuw bezorgingsbedrijf bij hen aanklopte en beloofde binnen 1 dag te leveren. Hier zijn ze mee akkoord gegaan, alleen maar om erachter te komen dat ze niet binnen 1 dag leveren.
Heb dus nog even geduld. Het komt nu eenmaal wel eens voor bij TNT dat het langer duurt. Wij weten niet hoe het zit en we kunnen daar de winkel dus niet op afrekenen. Wie weet is de auto waar alle spellen in zaten wel in brand gevlogen?!
Zo lang je niets weet, moet je geen dingen gaan roepen alsof je het weet (klinkt dat logisch? )
Gepost door: Skull_kid op 30-09-2011 16:16
1. Het plaatsen van een shopsurvey voordat de bestelling is afgerond (geld terug of spel binnen) is NIET toegestaan. Is dus volkomen terecht dat je shopsurvey (en die van 9 anderen) verwijderd is.
2. Je gaat ervanuit dat Gamesync niet genoeg exemplaren heeft en dus maar om jullie bezig te houden doet alsof ze verzonden zijn. Heb je hier enig bewijs van? Zo niet, dan kan je zoiets ook niet roepen. Je tweede aanname (langzame postbezorging) is zeer redelijk en waarschijnlijk de reden.
Gamesync kan er niets aan doen dat het langer duurt en daarom moet je de winkel er ook niet op afrekenen.
Mogelijk scenario: Het kan goed zijn dat er een nieuw bezorgingsbedrijf bij hen aanklopte en beloofde binnen 1 dag te leveren. Hier zijn ze mee akkoord gegaan, alleen maar om erachter te komen dat ze niet binnen 1 dag leveren.
Heb dus nog even geduld. Het komt nu eenmaal wel eens voor bij TNT dat het langer duurt. Wij weten niet hoe het zit en we kunnen daar de winkel dus niet op afrekenen. Wie weet is de auto waar alle spellen in zaten wel in brand gevlogen?!
Zo lang je niets weet, moet je geen dingen gaan roepen alsof je het weet (klinkt dat logisch? )
Gepost door: Skull_kid op 30-09-2011 16:16
Wie zegt dat het probleem niet bij Gamesync ligt?
Jij sugereert dat Gamesync er niks aan kan doen, maar dat weet jij ook niet zeker. Misschien hebben ze inderdaad niet genoeg voorraad en misschien ook wel. Misschien is hij woensdag helemaal niet verstuurd en misschien ook wel.
Niemand weet hoe het zit, dus we kunnen alleen maar afwachten wanneer we het spel binnen hebben.
Ik denk dat ik hiermee wel kan concluderen dat het niet aan TNT ligt maar dat ze gewoon te weinig exemplaren op vooraad hadden. Dat is prima, maar dat moeten ze dit gewoon naar je als klant melden, of tegemoed komen. De order op "Verzonden" zetten zonder dat dit daadwerkelijk is gedaan, vind ik ronduit erg slecht.
Daarnaast garanderen ze voor 97% dat de game op de releasedatum bij je binnenvalt. Behoren wij nu allemaal tot deze resterende 3%? Wat een onzin zeg.
Ik weet niet waarom, maar ik voelde dit al aankomen. Ik had hem veel beter nu in de winkel kunnen kopen.
Zoals Duke Nukem het altijd zegt "Shit happens".
We hebben ook een Klaagcorner als mensen dat vergeten.
Why?
Een vriend van mij had het spel 2x besteld bij Gamesync, voor hemzelf en zijn broer. er kwam er slechts één binnen.
hoe kan je de bestelling annuleren?
De bestelling annuleren kan door simpelweg te kennen te geven dat je van de aankoop afziet en het product ongeopend te retourneren. Overigens is het deel van de site van Gamesync wat over retouren gaat niet bereikbaar, hoe lang dat al zo is weet ik niet. Ik heb vanmiddag per mail te kennen gegeven mijn aankoop te annuleren, maar ik heb nog geen reactie mogen ontvangen.
Quote:
Daarna krijg ik vrolijk te horen dat ze meer reserveringen hebben dan games
Daar hebben we waarschijnlijk "ons" probleem ook te pakken.
Groet, Hein
Groet, Hein www.bestbuy4you.nl
je moet is kijken bij de discussie bij het bericht 'De laatste exemplaren van FIFA 12 PC , XBOX360 en PS3. Nog geen FIFA 12 besteld wees dan snel want op is op!'
Staat wat meer informatie, ook van de kant van Gamesync
Quote:
Zoals Duke Nukem het altijd zegt "Shit happens".
We hebben ook een Klaagcorner als mensen dat vergeten.
Gepost door: Doomsdayman op 30-09-2011 22:53
We hebben ook een Klaagcorner als mensen dat vergeten.
Gepost door: Doomsdayman op 30-09-2011 22:53
Altijd zegt? Er is maar 1 game van de Duke waar die dat zegt, en niet echt vaak.
Ondanks de survey's die er staan best overbodig zijn. Gezien de bestelling nog niet is afgerond. Heeft Skull straks weer wat verwijder werk te doen. Spaar hem een keer! xD.
Now playing: -
Quote:
Ik heb hem zojuist ontvangen. Too little too late wat mij betreft. Is gewoon verzonden per TNT dus ik denk dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen dat de game niet woensdagmiddag verzonden is.
Gepost door: Leftyruggiero op 01-10-2011 13:13
Gepost door: Leftyruggiero op 01-10-2011 13:13
Je kunt het controleren door op de envelop te kijken welke datum er bij de stempel staat....
❍ᴥ❍
❍ᴥ❍