Developer: Namco Tales Studio
Publisher: Namco Bandai Games
Platform: Playstation 3
Release date: 9 August (EU)
Genre: Role-playing video game
Gezien er nog geen topic was van "Tales of Xillia" bij deze! Ik ga hier weer een tijd zoet mee zijn. Wie zijn er nog meer aan het genieten van deze game?
Last edited on: 15-08-2013 22:17
Now playing: Warhammer 40K: Space Marine 2 [PS5]
Now playing: Warhammer 40K: Space Marine 2 [PS5]
Quote:
Is er eindelijk een topic, komen hier de prijsreacties? :p.
Gepost door: Arabyus op 15-08-2013 22:04
Gepost door: Arabyus op 15-08-2013 22:04
Was om je te narren, haha
What would you be if you were attached to another object by an inclined plane, wrapped helically around an axis? Screwed.
Ik ga wel voor de platinum trophy, is enkel veel grinden maar absoluut niet moeilijk.
https://psnprofiles.com/Cruzinats94
Is Xillia beter dan Graces?
Ik weet niet of ik het stats/moves-levelen wel zo briljant vindt, dat zit nu in een soort spinnenweb-systeem ipv dat je tijdens spelen allerlei random titles unlockt met upgradable stats zoals in Graces. Ook is het gems-combineren weg en het maken van voedsel (althans nog niet gezien en foodmaterial-items ook niet gevonden nog). Hier en daar dus wat dingen versimpelt maar combat is beter, verhaal is ook top so far.
-
Combat systeem verder geperfectioneerd
Snel en vloeiend. Speelt lekker weg.
Kleurrijke sprookjesachtige vormgeving
Karakters zien er gedetailleerd uit.
Dorpjes en steden zijn ook erg mooi en levendig.
Fast-travel vroeg in spel beschikbaar
Geen backtracking meer voor quests. Heerlijk.
Volwassen (puberale) humor
Heel af en toe moest ik er even om gniffelen.
Niet hilarisch, maar wel vemakkelijk.
Levelen van shops
Geen standaard shops meer in het volgende gebied die toevallig net iets sterkere wapens hebben. Een welkome verandering.
Een paar negatieve(re) klanken..
Houterige loop-animatie buiten gevechten voor sommige personages
Het mannelijke hoofdpersonage loopt alsof die al een uur op een loopband aan het trainen is in de sportschool.
Generieke omgevingen zijn vlak en inspiratieloos
Bossen omheind door hoge bergen kennen we nu wel.
Mannelijk hoofdpersonage saai en voorspelbaar karakter
Weinig zelfvertrouwen en opeens moedig en vastberaden.
Bah.
Gelukkig maakt de rest van de cast heel veel goed.
Zelfde vijand, ander kleurenpalet = nieuwe vijand
Een oud hergebruikt Tales of-ingredient. Meer variatie is welkom.
Moeilijkheidgraad niet in balans (vijanden vs baas)
Vijanden mep je met de start-equipment na 10 uur spelen nog vrij makkelijk neer (in de standaard moeilijkheidsgraad).
Bazen daarintegen vereisen wel wat meer strategisch inzicht, hoewel goede equipment en grinden al veel oplost.
Zijn jullie het hier mee eens? Ik ben benieuwd.
Voorheen bekend als Timpi3h. Verzamelaar, gamer, films-en seriesliefhebber.