Ik heb wel verbinding met internet, ik heb Fable III en Games for Windows alle toegang gegeven met de firewall en ik heb zelfs de firewall uitgezet, dus daar kan het niet aan liggen. Hierna heb ik op internet gezocht en de aangedragen oplossingen geprobeerd. Dus ik heb geprobeerd op 'Enter' te drukken in plaats van met de muis op doorgaan te klikken, ik heb het programma uitgevoerd als administrator, mijn datum en tijd zijn correct en ik heb het geprobeerd met 'Games for Windows Live Marketplace' aan (en ingelogd) en uit. Niets helpt!
Ik heb mijn probleem ook naar voren gebracht in het 'Technical Support Forum' (zie forum) maar daar krijg ik alleen maar bevestiging van het probleem en geen oplossing. Iemand die wel een oplossing voor mij (en al die anderen) heeft?
Last edited on: 02-05-2012 08:43
:-)
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Quote:
Heb je toevallig XFire aanstaan? Dat gaat namelijk niet samen met Xbox Live.
Gepost door: Lam-Bal op 02-05-2012 10:31
Gepost door: Lam-Bal op 02-05-2012 10:31
Nee dat heb ik niet. Zag net via het forum dat GFWL het probleem zelf ook heeft opgemerkt, nu maar hopen dat ze er iets aan kunnen doen.
EDIT:
Het probleem kan worden opgelost door zelf C:Program Files (x86)Microsoft GamesFable IIIZdpzdp.exe te openen. Daarna heb ik nog het probleem gehad dat mijn geluid het niet deed, maar dat is opgelost door de installatie te herstellen en daarna de update niet te downloaden.
:-)