Ik lees op 1 site wat nergens anders staat vermeld, namelijk:
Dat je de politie in free-roam niet krijgt maar enkel in het verhaallijn (missies).
Kan iemand dit bevestigen en wellicht beter specificeren hoe dat in elkaar steekt? De game gaat voor mij juist om de achtervolgingen en die zo lang mogelijk maken. Free-roam is dan neem ik aan vrij rond rijden?
Anders grote kans dat de game retour gaat vanwege vooral deze reden en ergens ook de niet al te positieve reacties.
Last edited on: 09-11-2017 23:28
PSN: robinpowerbag
Hey, ik ben geen olifant
Zit nog steeds te wachten op zo iets als Most Wanted 2005 inderdaad.
PSN ID: XR-NOFEAR17 | http://steamcommunity.com/id/rayxtr/ | http://myanimelist.net/profile/Rayxtr | http://psnprofiles.com/XR-NOFEAR17 [GamePC/PSVITA/PS2/PS3/PS4]
Daar gaat het toch juist min of meer om in deze game, om de politie-boef / boef-politie achtervolgingen?
Slechte zaak in dit geval.
PSN: robinpowerbag
Van mij mag er ook wel een nieuwe Burn Out komen.
Frietjesssss❤
Quote:
Het klopt helaas dat er geen politieachtervolgingen in de free-roam/vrije wereld zitten. Een totale dealbreaker en weer overduidelijk bewijs dat Ghost niet snapt wat games als MW2005 zo geweldig maakte. Een trap in de ballen van iedere NfS fan.
Gepost door: Fant op 09-11-2017 23:42
Gepost door: Fant op 09-11-2017 23:42
Was Most Wanted free-roam? Ik kan me maar weinig herinneren van dat spel, eerlijk gezegd, maar als dat ook maar race na race na race was, maakt het toch weinig uit nu? Natuurlijk was het tof geweest als de politie ook in de vrije wereld te vinden was, maar in principe benaderen ze toch MW?
Tenzij MW free-roam was, dan kan je deze post als niet geschreven beschouwen
Microtransacties...
❍ᴥ❍
"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Iwata-san
Niet van ze gewend! Gaat nu dus weer heel weekend overheen terwijl ik mooi dacht hem te kunnen testen of hij werkelijk 'slecht' of minder goed is.
PSN: robinpowerbag
Quote:
Ghost heeft geen eigen mening, geloof me. Worden totaal overruled door de directie van EA. De duivels.
Het klopt helaas dat er geen politieachtervolgingen in de free-roam/vrije wereld zitten. Een totale dealbreaker en weer overduidelijk bewijs dat Ghost niet snapt wat games als MW2005 zo geweldig maakte. Een trap in de ballen van iedere NfS fan.
Gepost door: Fant op 09-11-2017 23:42
Gepost door: Fant op 09-11-2017 23:42
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Over de game gesproken. Ik had de reviews thread/topic op ResetEra laatst bekeken en ik las al dingen wat niet echt positief overkwam. Zinnen als dat Payback probeert een Fast & Furious game te zijn terwijl dat eigenlijk niet eens lukt, komt niet echt goed over. Maar voor mij was de maatemmer vol toen ik iets over microtransacties las.
Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om gewoon een NFS game te maken. NFS 2015 vond ik nog oke. Andere mensen vonden de game niks, ik vond de game nog wel goed. Zeker omdat ik het gevoel kreeg dat ik met het verhaal betrokken was + dat straatracing in het donker spreekt mij vooral aan(Underground en Carbon liefhebber).
Maar met Payback snapte ik niet waarom richting het Fast & Furious thema. En dan lees je dat er geen politie aanwezig is tijdens free-roaming + microtransacties. Dat laatste snap ik vooral niet.
Ik krijg het vermoeden dat EA gewoon NFS wilt vermoorden. En dan bedoel ik figuurlijk. Want fans geven duidelijk aan wat ze precies willen. De ene wilt gewoon een game zoals Underground/Carbon. NFS 2015 was een voorbeeld, maar het kon beter. De ander wilt een game zoals Most Wanted 2005. Rivals zou richting MW moeten zitten, maar het leek eerder Hot Pursuit + Free Roaming. Alsof EA niet gewoon wilt toegeven dat ze met NFS willen stoppen. Kennelijk doet EA dit nog niet, omdat ze dan (te) weinig games voor hun line-up hebben. Ze kunnen niet 10 Star Wars games tegelijkertijd uitbrengen, dus moeten ze met iets anders komen naast de jaarlijkse FIFA game en een Battlefield game.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Moet je een kusje?
Quote:
MW2005 was vol free roaming ja Het mooiste was zelfs dat als je in een missie/race achtervolgd werd, die achtervolging verder ging nadat je de objective voltooid had. Dus je had de race gewonnen, maar de politie verdween niet magisch. Je moest ze dan in de vrije wereld afschudden. Man man man, wat was MW2005 een perfecte game. Als ze die nou gewoon een vers grafisch sausje geven en opnieuw uitbrengen is alles goed in de wereld.[..]
Was Most Wanted free-roam? Ik kan me maar weinig herinneren van dat spel, eerlijk gezegd, maar als dat ook maar race na race na race was, maakt het toch weinig uit nu? Natuurlijk was het tof geweest als de politie ook in de vrije wereld te vinden was, maar in principe benaderen ze toch MW?
Tenzij MW free-roam was, dan kan je deze post als niet geschreven beschouwen
Microtransacties...
(Image)
Gepost door: Skull_kid op 10-11-2017 09:23
Was Most Wanted free-roam? Ik kan me maar weinig herinneren van dat spel, eerlijk gezegd, maar als dat ook maar race na race na race was, maakt het toch weinig uit nu? Natuurlijk was het tof geweest als de politie ook in de vrije wereld te vinden was, maar in principe benaderen ze toch MW?
Tenzij MW free-roam was, dan kan je deze post als niet geschreven beschouwen
Microtransacties...
(Image)
Gepost door: Skull_kid op 10-11-2017 09:23
Quote:
Haha, wij moeten ooit eens een potje Assetto Corsa ofzo doen NfS2015 was een ultiem drama door de handling van de auto's. Een Mazda MX-5 voelde aan als een Lincoln Continental :') Alles reed als een boot op slecht water: oncontroleerbaar, indirect en log. De sfeer was wel grappig, maar veel te over-the-top gedaan. Ik snap niet waarom EA niet doorheeft wat de fans willen. Bijna alle fans willen gewoon een NfS in óf de stijl van Underground (2), óf inderdaad Most Wanted 2005 (mijn persoonlijke favoriet). En wat krijgen we? Keer op keer dezelfde Burnout achtige titels met onzin waar niemand om gevraagd heeft.Doet mij een traantje dat ik 2 oude members weer zie posten, maar nooit de kans heb gehad om met ze samen te spelen in een racing game of in een NFS game. En dit meen ik ook echt.
Over de game gesproken. Ik had de reviews thread/topic op ResetEra laatst bekeken en ik las al dingen wat niet echt positief overkwam. Zinnen als dat Payback probeert een Fast & Furious game te zijn terwijl dat eigenlijk niet eens lukt, komt niet echt goed over. Maar voor mij was de maatemmer vol toen ik iets over microtransacties las.
Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om gewoon een NFS game te maken. NFS 2015 vond ik nog oke. Andere mensen vonden de game niks, ik vond de game nog wel goed. Zeker omdat ik het gevoel kreeg dat ik met het verhaal betrokken was + dat straatracing in het donker spreekt mij vooral aan(Underground en Carbon liefhebber).
Maar met Payback snapte ik niet waarom richting het Fast & Furious thema. En dan lees je dat er geen politie aanwezig is tijdens free-roaming + microtransacties. Dat laatste snap ik vooral niet.
Ik krijg het vermoeden dat EA gewoon NFS wilt vermoorden. En dan bedoel ik figuurlijk. Want fans geven duidelijk aan wat ze precies willen. De ene wilt gewoon een game zoals Underground/Carbon. NFS 2015 was een voorbeeld, maar het kon beter. De ander wilt een game zoals Most Wanted 2005. Rivals zou richting MW moeten zitten, maar het leek eerder Hot Pursuit + Free Roaming. Alsof EA niet gewoon wilt toegeven dat ze met NFS willen stoppen. Kennelijk doet EA dit nog niet, omdat ze dan (te) weinig games voor hun line-up hebben. Ze kunnen niet 10 Star Wars games tegelijkertijd uitbrengen, dus moeten ze met iets anders komen naast de jaarlijkse FIFA game en een Battlefield game.
Gepost door: Xor op 10-11-2017 18:58
Over de game gesproken. Ik had de reviews thread/topic op ResetEra laatst bekeken en ik las al dingen wat niet echt positief overkwam. Zinnen als dat Payback probeert een Fast & Furious game te zijn terwijl dat eigenlijk niet eens lukt, komt niet echt goed over. Maar voor mij was de maatemmer vol toen ik iets over microtransacties las.
Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om gewoon een NFS game te maken. NFS 2015 vond ik nog oke. Andere mensen vonden de game niks, ik vond de game nog wel goed. Zeker omdat ik het gevoel kreeg dat ik met het verhaal betrokken was + dat straatracing in het donker spreekt mij vooral aan(Underground en Carbon liefhebber).
Maar met Payback snapte ik niet waarom richting het Fast & Furious thema. En dan lees je dat er geen politie aanwezig is tijdens free-roaming + microtransacties. Dat laatste snap ik vooral niet.
Ik krijg het vermoeden dat EA gewoon NFS wilt vermoorden. En dan bedoel ik figuurlijk. Want fans geven duidelijk aan wat ze precies willen. De ene wilt gewoon een game zoals Underground/Carbon. NFS 2015 was een voorbeeld, maar het kon beter. De ander wilt een game zoals Most Wanted 2005. Rivals zou richting MW moeten zitten, maar het leek eerder Hot Pursuit + Free Roaming. Alsof EA niet gewoon wilt toegeven dat ze met NFS willen stoppen. Kennelijk doet EA dit nog niet, omdat ze dan (te) weinig games voor hun line-up hebben. Ze kunnen niet 10 Star Wars games tegelijkertijd uitbrengen, dus moeten ze met iets anders komen naast de jaarlijkse FIFA game en een Battlefield game.
Gepost door: Xor op 10-11-2017 18:58
Quote:
Ik ben wel blij te horen dat de handling goed is. Dat is wat me in het vorige deel zo afstootte. Maar het gebrek aan free-roaming politie is voor mij de dealbreaker, terwijl ik echt op het punt stond de game op release te kopen. Zeer, zeer spijtig. Free roaming cop chases was minstens 50% van wat ik deed in de NfS games die het toelieten. Dat is wat ze onderscheid: de geweldige achtervolgingen. Als die weg zijn en vervangen worden door timed en scripted achtervolgingen, is de lol er vanaf. Het doel was voor mij juist altijd om ze zo lang mogelijk te rekken. In MW2005 heb ik wel eens een achtervolging van anderhalf uur gehad Als dat niet meer kan, zijn ze me kwijt.
Blijkbaar ben ik de enige maar ik vind het een erg leuk spel. Het rijdt weer heerlijk, de graphics zijn geweldig (pc), de wereld ziet er erg mooi uit en de auto's zien er ook geweldig uit. Ja, microtransacties zijn ultra gay, maar tot op heden niet nodig gehad (ga ik sowieso niet doen ). Grinden is nog niet nodig geweest, zit er pas een paar uur in. Zou het in deze game ook niet erg vinden want het ziet er geweldig uit en de controls zijn weer lekkah. De manier van verhaal vertellen is weer net als de vorige NFS cut scene stylo maar ik vind dat juist erg leuk.
Gepost door: DeGeksteKaas op 10-11-2017 22:37
Gepost door: DeGeksteKaas op 10-11-2017 22:37
Hey, ik ben geen olifant
Quote:
Keer op keer dezelfde Burnout achtige titels met onzin waar niemand om gevraagd heeft.
Ik vraag me dat af, want het blijft toch verkopen. We moeten ook niet denken 'omdat een verzameld groepje serieuzere gamers MostWanted of Underground wil, dat dat de smaak is van iedere casual die een console koopt voor FIFA en een racegame en een schietgame'. Ze komen zo vaak met die games dat het verkooptechnisch gezien een succes zal zijn, anders lag NfS al in het graf naast de andere franchises die ze hebben kapotgemaakt. En dan zou iedere uitgever liever poepgames brengen die de casual groep koopt dan een hele specifieke game waar een beperkter deel van de console eigenaren naar uitkijkt. Ook raar trouwens dat we allemaal vernieuwing willen maar stiekem toch ook weer niet teveel
PS4: misterdoa / Xbox One X: MisterDOA / Switch SW-0729-6111-8417
Quote:
MW2005 was vol free roaming ja Het mooiste was zelfs dat als je in een missie/race achtervolgd werd, die achtervolging verder ging nadat je de objective voltooid had. Dus je had de race gewonnen, maar de politie verdween niet magisch. Je moest ze dan in de vrije wereld afschudden. Man man man, wat was MW2005 een perfecte game. Als ze die nou gewoon een vers grafisch sausje geven en opnieuw uitbrengen is alles goed in de wereld.
Bijna alle fans willen gewoon een NfS in óf de stijl van Underground (2), óf inderdaad Most Wanted 2005 (mijn persoonlijke favoriet). En wat krijgen we? Keer op keer dezelfde Burnout achtige titels met onzin waar niemand om gevraagd heeft.
[..]
Ik ben wel blij te horen dat de handling goed is. Dat is wat me in het vorige deel zo afstootte. Maar het gebrek aan free-roaming politie is voor mij de dealbreaker, terwijl ik echt op het punt stond de game op release te kopen. Zeer, zeer spijtig. Free roaming cop chases was minstens 50% van wat ik deed in de NfS games die het toelieten. Dat is wat ze onderscheid: de geweldige achtervolgingen. Als die weg zijn en vervangen worden door timed en scripted achtervolgingen, is de lol er vanaf. Het doel was voor mij juist altijd om ze zo lang mogelijk te rekken. In MW2005 heb ik wel eens een achtervolging van anderhalf uur gehad Als dat niet meer kan, zijn ze me kwijt.
Gepost door: Fant op 11-11-2017 16:12
Bijna alle fans willen gewoon een NfS in óf de stijl van Underground (2), óf inderdaad Most Wanted 2005 (mijn persoonlijke favoriet). En wat krijgen we? Keer op keer dezelfde Burnout achtige titels met onzin waar niemand om gevraagd heeft.
[..]
Ik ben wel blij te horen dat de handling goed is. Dat is wat me in het vorige deel zo afstootte. Maar het gebrek aan free-roaming politie is voor mij de dealbreaker, terwijl ik echt op het punt stond de game op release te kopen. Zeer, zeer spijtig. Free roaming cop chases was minstens 50% van wat ik deed in de NfS games die het toelieten. Dat is wat ze onderscheid: de geweldige achtervolgingen. Als die weg zijn en vervangen worden door timed en scripted achtervolgingen, is de lol er vanaf. Het doel was voor mij juist altijd om ze zo lang mogelijk te rekken. In MW2005 heb ik wel eens een achtervolging van anderhalf uur gehad Als dat niet meer kan, zijn ze me kwijt.
Gepost door: Fant op 11-11-2017 16:12
Voor mij is inderdaad ook free-roaming politie hetgeen waarom ik de game links laat liggen!
Daarbij vind ik de stijl van Burnout niet erg, althans.. het schademodel vind ik moet gewoon zo zijn dat heel die auto in de kreukels komt te liggen.De chrashes mogen van mij ook lekker over the top en dus daarbij (net als MW2005) free-roaming politie.
PSN: robinpowerbag
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
NFS 2015 was nog enigszins te pruimen, maar dit is inderdaad een stap terug. Blij dat ik hem tijdig heb geannuleerd.
De ontwikkelaar Ghost Games heeft in een bericht op Reddit uiteengezet wat er verandert. Spelers verdienen nu meer reputatiepunten en Bank-credits via zogeheten bait crates of als ze deelnemen aan speciale events. Daarnaast krijgen spelers meer reputatiepunten en Bank-credits als ze een event voltooien zonder op de eerste plaats te eindigen. Verder zal luchtvering vaker verschijnen in Shipments.
De wijzigingen moeten inmiddels al zijn doorgevoerd. De ontwikkelaar meldt ook dat er nog meer veranderingen worden doorgevoerd, vooral op het gebied van het tunen van de auto's. Wanneer deze veranderingen van kracht worden, heeft Ghost Games niet bekendgemaakt.
Ghost Games zegt dat de vernieuwingen zijn doorgevoerd om de progressie in de game voor spelers een fijnere ervaring te laten zijn. In het bericht wordt verder geen duidelijke reden gegeven waarom deze wijzigingen zijn doorgevoerd. De ontwikkelaar suggereert dat de vernieuwingen zijn gebaseerd op feedback uit de community en data uit game.
Vorige week deactiveerde EA tijdelijk de microtransacties in Star Wars: Battlefront II. Spelers hebben voorlopig geen mogelijkheid om Crystals aan te schaffen en alle voortgang in het spel moet behaald worden via gameplay. EA en DICE zijn tot de rigoureuze stap overgegaan na de enorme kritiek op de microtransacties en lootboxes in de game.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?