Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Synth Riders PSVR

[Begin] |1|2(2)  [Eind]
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 10-08-2021 20:43


Synth Riders Review!

Laten we beginnen met de olifant in de kamer. We weten allemaal wat de meest gestelde vraag zal zijn:

Is Synth Riders beter dan Beat Saber?”

Na meer dan een week aan de slag te zijn geweest met de PSVR-versie, ben ik hier om je te vertellen dat dit de verkeerde vraag is om te stellen. Er zit zoveel meer in deze game dan op het eerste gezicht lijkt, dat Synth Riders aanzien voor Beat Sabre-kloon de game geen recht doet.

Natuurlijk zijn er elementen in beide games die op elkaar lijken. Het zijn beide ritmegames waarin je doelen raakt op het ritme van de muziek, terwijl je obstakels ontwijkt. Maar de ervaring is niet hetzelfde.


Wat is Synth Riders?

Wanneer je Synth Riders voor het eerst in handen krijgt, zul je je al snel realiseren dat deze game zijn eigen unieke VR-ervaring met zich meebrengt. Het ontbreken van een zwaard in je handen en het railsysteem laat deze ervaring fris aanvoelen vanwege de manier waarop je je armen en lichaam moet bewegen tijdens het spelen.

Waar Beat Saber draait om ritmische blokken stuk te hakken, draait Synth Riders meer om vloeiende dansbewegingen.

In Synth Riders heb je een gekleurde bol die boven elk van je handen zweeft, op dezelfde plek waar de lichtbollen van de move controllers zijn geplaatst. Je kunt deze het beste zien als kleine tennisrackets. Je gebruikt deze gekleurde bollen om de noten te vangen met dezelfde kleur als de bollen boven je handen.

Omdat deze lichtbollen precies bovenop je handen zitten (in plaats van een zwaard van een meter), moet je echt je armen uitstrekken om de noten aan de randen van het speelveld te kunnen bereiken. Je kunt niet zomaar met je polsen zwaaien zoals in Beat Saber. Verwacht hierdoor een behoorlijke workout voor je armen en schouders!


Wat zijn de spelregels?

Groene noten: Deze komen altijd in een sectie. Je moet de hele sectie groene noten vangen met dezelfde hand als waarmee je de eerste groene noot van die sectie hebt aangeraakt

Gouden noten: je moet deze noten met beide handen tegelijkertijd aanraken.

Rails: Je moet met je hand de hele rails volgen (denk aan het spel "Zenuwspiraal"). Rails kunnen elke eerder beschreven kleur bevatten.

Obstakels (muren): Vermijd deze met je hoofd. Je kunt er met je handen doorheen gaan. Soms plaatsen ze noten recht voor een muur, wat betekent dat je je handen naar de muur moet bewegen terwijl je je hoofd in de tegenovergestelde richting moet opgaan.


Grafische opties

Tot mijn verbazing laat de PSVR-versie je veel grafische opties aanpassen die we normaal niet zien op consoles. Het in- of uitschakelen van deze effecten kan in theorie de prestaties beïnvloeden. Ik bezit een PS5 en heb alle opties op de maximale instellingen gezet en de game speelde tijdens mijn gamesessies ontzettend vloeiend zonder ook maar iets van enige problemen te ervaren. Afhankelijk of je een PS4 (Pro) / PS5 bezit kan dit andere resultaten voor jou geven..

De opties om je eigen aangepaste grafische voorkeursinstellingen aan te passen kan ik alleen maar toejuichen! Ik hoop dat meer ontwikkelaars dit voorbeeld volgen. Enkele van deze instellingen zijn:

Anti-Aliasing
Anisotropic Filtering
Soft Particles
Obstacle Intensity Amount
Cosmetic Obstacle: schakel deze optie in om extra muren te laten verschijnen. Deze worden buiten je speelruimte geplaatst, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je ze raakt. Ze zijn er alleen om cosmetische redenen en kunnen in coole patronen verschijnen. Ik raad je aan deze optie aan te zetten.
Wandtransparantie: Dit kun je aanpassen van 0 tot 100%. Op de laagste stand zie je alleen een omtrek van de muur, wat handig kan zijn om altijd goed overzicht te bewaren en te zien wat er achter de muur op je af komt.


Hoe voelt het om Synth Riders te spelen?

Er zijn een paar belangrijke functies die een VR-ritmespel kunnen maken of breken. Dit zijn:

- De tracking van de move controllers.
- Hoe goed de liedjes zijn verwerkt op de beat.

Tracking is uitstekend! Ik ben in géén van mijn sessies trackingproblemen tegengekomen. Hetzelfde kan gezegd worden voor de mapping van de liedjes. Ze lijken allemaal perfect gemaped te zijn met hetzelfde kwaliteitsniveau als de beste VR-ritmegames die beschikbaar zijn.


Muziekselectie

Muziekselectie is altijd een persoonlijke zaak. Wat ik echter wel kan zeggen, is dat Synth Riders niet alleen Synthwave-muziek is, zoals de naam wellicht doet vermoeden. De muziekgenres in dit spel zijn zeer divers. Je komt alles tegen van EDM, Funk, Punk Rock, Electroswing en alles daartussenin. Bekijk enkele van de voorbeelden in onderstaande video.



Degene die de muziekselectie in deze game verzorgd, doet uitstekend werk om ervoor te zorgen dat er voor iedereen iets is om van te genieten.
De game blijkt voor mij een uitstekend tool te zijn om nieuwe muziek te ontdekken Dit heeft geleid tot het vinden van een aantal nieuwe favoriete nummers en bands om naar te luisteren, zelfs buiten de game om.

Er zijn 54 nummers die bij het basisspel worden geleverd.
Dat is 3 uur en 3 minuten aan inhoud.

79 nummers als je de complete edition koopt.
Wat resulteert in 5 uur en 12 minuten aan content.

Na je eerste paar sessies, wanneer je "Muscle Memory" begint te werken, kom je tijdens het spelen in een soort 'Flow' en verlies je gemakkelijk de tijd uit het oog. De game geeft je het gevoel dat je danst als Justin Timberlake. Hoewel je bewegingen er waarschijnlijk minder elegant uitzien in het echt.


Hoe onderscheidt Synth Riders zich van de concurrentie?

Synth Riders brengt een aantal coole nieuwe ideeën naar het muziekritmegenre die ik nergens anders heb gezien. Dit zijn dingen waarvan ik niet wist dat ik ze nodig had totdat ik ze zelf ervoer. Ik heb het over wat ze (passend) in het spel "Experiences" noemen.

Voor bepaalde speciale nummers kun je een alternatieve versie spelen genaamd "Experience". Deze hebben een handgemaakt levelontwerp dat in principe vergelijkbaar is met een interactieve muziekvideo die speciaal voor dat nummer is gemaakt.

Een van die nummers is "Algorithm" van "MUSE". Het is gewoon niet mogelijk om deze ervaringen in woorden te beschrijven. Het is iets dat je zeker zelf moet ervaren in VR.

De beste manier waarop ik het met woorden kan beschrijven is alsof je in een LSD-trip zit (niet dat ik weet hoe dat voelt) en naar een andere dimensie wordt getransporteerd. Als je de film "Interstellar" van Christopher Nolan hebt gezien, denk dan aan de scène op het einde waar Matthew McConaughey in de Tesseract in de 4e dimensie belandt.

De beelden in combinatie met de muziek troffen me zo hard dat ik er een beetje emotioneel van werd. De haren in mijn nek stonden overeind en ik probeerde te begrijpen wat ik zag. Deze "Experiences" zijn zo goed!
Je kunt voor deze "Experiences" geen scores plaatsen op de leaderboards. Ze zijn er gewoon als eye-candy en visuele stimuli, volledig optioneel.
Je kunt deze nummers echter wel spelen in een normaal "niet-experience" omgeving waarin je scores wel op de leaderboards worden opgenomen. Onverwachte dingen zoals deze zijn een bewijs van de liefde die de ontwikkelaars voor deze game hebben.

Momenteel zijn er 3 van deze "Experiences" in het spel en ze laten je verlangen naar meer! Dit zijn waarschijnlijk de nieuwe momenten die ik vanaf nu zal gebruiken wanneer vrienden of familie vragen om iets in VR te laten zien.

Hier is een trailer voor een van deze Experiences:



Game modes?

Synth Riders heeft 2 hoofdspelmodi. Rhythm en Force. Rhythm is de standaardmodus die hierboven al is beschreven. Force voegt een twirst aan het spel toe. In Force-modus gaat het niet langer om het raken van het midden van de noten met maximale nauwkeurigheid. In plaats daarvan zijn je scores gebaseerd op hoeveel "kracht" (snelheid) je op elke noten slaat. Het hoeven geen boksstoten te zijn. Het is ook toegestaan ​​om gewoon met voldoende snelheid door de noten te slingeren. De scores worden berekend a.d.h.v. hoeveel snelheid je had op het moment dat je de noot aanraakte. Op deze manier kun je je armen in non-stop cirkelvormige bewegingen houden voor meer vloeiende bewegingen in vergelijking met boksstoten.

Naast deze twee spelmodi zijn er ook veel modifiers om je eigen spelregels te maken. Sommige van deze modifiers zijn:

Spin-modus: laten de noten overal vandaan komen tussen een hoek van 90 graden en heeft ook een aparte spin-intensiteitsoptie
No Fail-mode
Obstakels: Aan/Uit
Verdwijnende noten
Prismatische notes: (random gekleurde noten)
Kleinere noten

Het leuke is dat je je eigen combinatie van modifiers kunt maken en deze kunt opslaan in een specifiek profiel voor zowel de Rhythm- als de Force-modus. Je kunt dat profiel een aangepaste naam en afbeelding geven, zodat je gemakkelijk kunt schakelen tussen je aangepaste profielen voor bepaalde situaties of stemmingen.


Conclusie

Als je interesse hebt in muziekritmegames in VR, is dit een titel die je absoluut moet hebben voor PSVR. Synth Riders heeft mij bewezen dat het gemakkelijk op eigen benen kan staan. Het heeft zijn eigen unieke identiteit die het onderscheidt van de concurrentie. Voor mij heeft Synth Riders terecht zijn plaats verdiend op gelijke voet (zo niet beter) dan de topgames in dit genre!

"Is het nog steeds de moeite waard om op te halen als ik Beat Saber al bezit?"

Absoluut! Je zou jezelf een slechte dienst bewijzen door geen Synth Riders te spelen. Beide games zijn zo verschillend dat ze elk hun bestaan ​​in je gamebibliotheek rechtvaardigen!

Houd er ook rekening mee dat de game vandaag wordt gelanceerd voor €24,99 met een week lang een discount van 20% voor PS+-leden waardoor je slechts €19,99 betaald.

Ook is er de "Complete edition" voor €54,99. Deze geeft ook gedurende de eerste week 20% korting voor PS+-leden waardoor je slechts €43,99 betaald.

PSN Store linkjes:

Synth Riders Standaard Versie

Synth Riders Complete Music Collection


*********UPDATE*********
Synth Riders Experiences Overview

Caravan Palace - Wonderland Experience


MUSE - Algorithm Experience


The Offspring - Come Out and Play Experience


Last edited on: 11-08-2021 14:10
Feel a New Real | PS VR2
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 10-08-2021 20:45
Gameplay Videos


















Feel a New Real | PS VR2
Marty84
Door Marty84 (2898 reacties) op 10-08-2021 21:06
Nice review Ben. Je hebt alleen twee keer hetzelfde in de review staan. Waarschijnlijk twee keer gekopieerd
Het begint onder het kopje: welke gamemodus, net onder de tweede filmpje. Daar begint je review weer opnieuw
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 10-08-2021 23:07
Quote:
Nice review Ben. Je hebt alleen twee keer hetzelfde in de review staan. Waarschijnlijk twee keer gekopieerd
Het begint onder het kopje: welke gamemodus, net onder de tweede filmpje. Daar begint je review weer opnieuw
Gepost door: Marty84 op 10-08-2021 21:06

Dankjewel Marty !
Was inderdaad iets verkeerd gegaan.
Heb het aangepast.
Feel a New Real | PS VR2
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 11-08-2021 08:34
Volgens Metacritic is Synth Riders met een score van 88 de vijfde best beoordeelde PSVR-game aller tijden! Synth Riders scoort hoger dan Beat Saber (86) !


Feel a New Real | PS VR2
RoyVG
Door RoyVG (998 reacties) op 11-08-2021 09:40
Ik ben sinds deze week weer iets meer Beat Saber gaan doen in mijn lunchpauzes en na werk, maar Synth Riders ziet er ook tof uit als alternatief om eens te proberen. De korting voor PS+ leden is ook mooi meegenomen
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 11-08-2021 10:13
Quote:
Ik ben sinds deze week weer iets meer Beat Saber gaan doen in mijn lunchpauzes en na werk, maar Synth Riders ziet er ook tof uit als alternatief om eens te proberen. De korting voor PS+ leden is ook mooi meegenomen
Gepost door: RoyVG op 11-08-2021 09:40

Zeker de moeite waard! Al helemaal met de korting gedurende deze week. Aangezien je Beat Saber ook leuk vindt zou ik je persoonlijk aanraden om gelijk voor de complete edition te kiezen (€43,99) indien je budget het toelaat.

Je krijgt dan 25 extra nummers + 2 extra levels + 3 Experience levels
De Experience levels zijn onderdeel van de volgende DLC Packs:
- Synthwave 2
- Adrenaline
- Caravan Palace

De 2 extra levels zijn onderdeel van de volgende DLC packs:
- Cyberpunk (Dystopia level)
- Electroswing (“Rise of the Golden Phoenix level)

Onderstaand kun je de "Experiences" bekijken. Deze 3 zijn op zichzelf al de aanschaf van de Complete edition waard.

Caravan Palace - Wonderland Experience


MUSE - Algorithm Experience


The Offspring - Come Out and Play Experience


Ik heb deze 3 filmpjes tevens toegevoegd onderaan mijn review, gezien deze toch wel echt een onderscheidende factor zijn met de concurrentie.
Feel a New Real | PS VR2
RoyVG
Door RoyVG (998 reacties) op 11-08-2021 10:49
Quote:
[..]
Zeker de moeite waard! Al helemaal met de korting gedurende deze week. Aangezien je Beat Saber ook leuk vindt zou ik je persoonlijk aanraden om gelijk voor de complete edition te kiezen (€43,99) indien je budget het toelaat.
Gepost door: ThaBEN op 11-08-2021 10:13
Heb de complete edition gekocht inderdaad, meer stuff en variatie is altijd beter in dit soort spellen. Game staat ook al geïnstalleerd op mijn PS5. Ga zeker even even testen met alle instellingen op max zoals in je review. Lunchpauze kan niet vroeg genoeg beginnen.
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 11-08-2021 10:54
Quote:
[..]
Heb de complete edition gekocht inderdaad, meer stuff en variatie is altijd beter in dit soort spellen. Game staat ook al geïnstalleerd op mijn PS5. Ga zeker even even testen met alle instellingen op max zoals in je review. Lunchpauze kan niet vroeg genoeg beginnen.
Gepost door: RoyVG op 11-08-2021 10:49

Super! Ik ben benieuwd naar je reactie! In het bijzonder nadat je liedjes op Hard (of hoger) kan spelen zonder af te gaan. Dan voel je echt alsof je aan het dansen bent. Gezien je al wat Beat Saber ervaring hebt zal dat niet lang duren.

Vergeet ook zeker niet een "Experience" te testen tijdens je lunchpauze
Feel a New Real | PS VR2
RoyVG
Door RoyVG (998 reacties) op 11-08-2021 14:51
Quote:
Super! Ik ben benieuwd naar je reactie! In het bijzonder nadat je liedjes op Hard (of hoger) kan spelen zonder af te gaan. Dan voel je echt alsof je aan het dansen bent. Gezien je al wat Beat Saber ervaring hebt zal dat niet lang duren.

Vergeet ook zeker niet een "Experience" te testen tijdens je lunchpauze
Gepost door: ThaBEN op 11-08-2021 10:54
Tijdens de lunch de tutorial gedaan, en een paar random liedjes op easy om mee te beginnen en een beetje feeling te krijgen. Bevalt me tot nu toe wel, maar Hard gaat denk ik nog wel eventjes duren. Mijn conditie is best wel slecht (ik denk zelfs op laagste punt in jaren), en krijg heel snel last van mijn armen. Ter illustratie, Beat Saber houd ik ook maar 4-5 liedjes vol op Normal-Hard. Ga het op ten duur wel proberen in SR, maar eerst comfortabel Normal kunnen doen. Daarom elke dag tijdens lunchpauze een paar liedjes, en 's avonds een of twee korte sessies van een paar liedjes.
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 11-08-2021 16:19
Quote:
[..]
Tijdens de lunch de tutorial gedaan, en een paar random liedjes op easy om mee te beginnen en een beetje feeling te krijgen. Bevalt me tot nu toe wel, maar Hard gaat denk ik nog wel eventjes duren. Mijn conditie is best wel slecht (ik denk zelfs op laagste punt in jaren), en krijg heel snel last van mijn armen. Ter illustratie, Beat Saber houd ik ook maar 4-5 liedjes vol op Normal-Hard. Ga het op ten duur wel proberen in SR, maar eerst comfortabel Normal kunnen doen. Daarom elke dag tijdens lunchpauze een paar liedjes, en 's avonds een of twee korte sessies van een paar liedjes.
Gepost door: RoyVG op 11-08-2021 14:51

Alles op het gemak, het moet wel leuk blijven

Er is overigens een setting die mogelijk handig voor je is in dat geval. Het betreft Play Area Scaling.

Settings > Calibration > Play Area Scaling

Hoe hoger je die zet hoe meer gespreid de noten op je afkomen en hoe verder je dus je armen uit elkaar moet steken. Hoe lager je deze zet hoe dichter bij elkaar de noten gegroepeerd zijn.

Ofwel, heb je korte armen of moeite met beweging zet deze dan lager. Heb je lange armen of wil je gewoon wat intensiever spelen zonder een hogere moeilijkheidsgraad te kiezen, zet de scaler dan omhoog.

Je kunt dit visualiseren als een cirkel waarbinnen alle noten verschijnen. Hoe hoger de scaler hoe groter die cirkel zal zijn.



Feel a New Real | PS VR2
Marty84
Door Marty84 (2898 reacties) op 11-08-2021 20:14
Dit is toch een mooie ervaring
Door Drdolittle (62 reacties) op 11-08-2021 20:44
Moet je bij dit spel ook nog knoppen indrukken.
Of hoef je alleen maar met de controllers de objecten te volgen?
Xbox, Xbox 360, Playstation Classic, PSP, PS2 Slim, PS2+HDD, PS3, PS4+PSVR, PS5, DS-Lite, Gamecube, Wii, WiiU, Switch
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 11-08-2021 21:53
Quote:
Dit is toch een mooie ervaring

Gepost door: Marty84 op 11-08-2021 20:14

Geweldig he!
Ik krijg tijdens het spelen van dat level elke keer opnieuw weer een soortgelijk gevoel alsof ik voor de allereerste keer VR speelde, in die onderwater demo met die haai. Alleen is het verschil dat ik nu een doorgewinterde VR speler ben en ik niet verwacht had een VR ervaring mij opnieuw dat gevoel kon geven. Dit is echt iets unieks wat men heeft weten te maken!

Quote:
Moet je bij dit spel ook nog knoppen indrukken.
Of hoef je alleen maar met de controllers de objecten te volgen?
Gepost door: Drdolittle op 11-08-2021 20:44

Géén knoppen indrukken, alleen objecten volgen.
Feel a New Real | PS VR2
Marty84
Door Marty84 (2898 reacties) op 11-08-2021 22:02
Ik had gisteren de kleuren aangepast maar beviel me toch niet, toen terug gezet naar standaard waarde (dacht ik) en toen waren beide de zelfde kleur. Dat is dan ook nog eens een uitdaging om dan de juiste notes te raken
Maar dit is echt geweldig om te doen. Hopelijk komen ze met nog meer van de experiences voor andere nummers.

Ben alleen bang dat mijn vr het gaat begeven (of de vr unit box, of kabels) De unit maakt veel lawaai (waarschijnlijk ventilatortje), maar heb de box al open gehad maar kan zo niets raars vinden. Beeld en geluid valt namelijk soms weg of ik heb rode stipjes door het hele beeld heen. En kabels zitten goed aangesloten

Misschien maar eens kijken naar een nieuwe unit box, mits die los te koop zijn
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 12-08-2021 15:18
Quote:
Ik had gisteren de kleuren aangepast maar beviel me toch niet, toen terug gezet naar standaard waarde (dacht ik) en toen waren beide de zelfde kleur. Dat is dan ook nog eens een uitdaging om dan de juiste notes te raken
Maar dit is echt geweldig om te doen. Hopelijk komen ze met nog meer van de experiences voor andere nummers.

Ben alleen bang dat mijn vr het gaat begeven (of de vr unit box, of kabels) De unit maakt veel lawaai (waarschijnlijk ventilatortje), maar heb de box al open gehad maar kan zo niets raars vinden. Beeld en geluid valt namelijk soms weg of ik heb rode stipjes door het hele beeld heen. En kabels zitten goed aangesloten

Misschien maar eens kijken naar een nieuwe unit box, mits die los te koop zijn
Gepost door: Marty84 op 11-08-2021 22:02
Volgens mij heb je nog de PSVR V1 als ik dat zo zie. Upgrade naar V2 was voor mij wel de moeite waard.
Feel a New Real | PS VR2
Marty84
Door Marty84 (2898 reacties) op 12-08-2021 18:39
Ja dat klopt maar om nu weer €300 neer te leggen gaat me iets te ver als volgend jaar de vr voor ps5 uit komt.
Er is wel een proccesor unit te vinden maar helaas alleen voor de V2. Nu is het zelfs zo dat soms ook het beeld wegvalt. Dan gaat zon rhythm game niet goed werken. Gebeurt niet vaak maar is wel vervelend.

Zonet ook maar voor de zekerheid even beide hdmi kabels gewisseld voor andere maar blijft het zelfde probleem. Echt jammer dat sony niet gewoon losse units verkoopt
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 12-08-2021 19:40
Quote:
Ja dat klopt maar om nu weer €300 neer te leggen gaat me iets te ver als volgend jaar de vr voor ps5 uit komt.
Er is wel een proccesor unit te vinden maar helaas alleen voor de V2. Nu is het zelfs zo dat soms ook het beeld wegvalt. Dan gaat zon rhythm game niet goed werken. Gebeurt niet vaak maar is wel vervelend.

Zonet ook maar voor de zekerheid even beide hdmi kabels gewisseld voor andere maar blijft het zelfde probleem. Echt jammer dat sony niet gewoon losse units verkoopt
Gepost door: Marty84 op 12-08-2021 18:39
Dat zou wel zonde zijn!

Probeer eens HDCP uit te vinken in je console opties bij "Systeem". Misschien dat dat nog helpt.
En anders zou ik inderdaad wachten op de nieuwe PSVR 2. Ik verwacht zelf dat hij volgend jaar aangekondigd zal worden maar nog niet dat jaar zal verschijnen.
Sowieso zullen ze wachten totdat de PS5 makkelijk verkrijgbaar is, anders is de hype van PSVR2 alweer voorbij voordat men überhaupt een PS5 heeft kunnen krijgen.
Feel a New Real | PS VR2
Marty84
Door Marty84 (2898 reacties) op 15-08-2021 11:22
HDCP uitgezet en tot op heden nog geen wegvallend beeld gehad, maar dat wil nog niet altijd wat zeggen of het compleet opgelost is. Had hier namelijk eerder nooit last van


De levels die ik op normal speel kom ik toch wel vaak in de top 5. Zelfs zonder een perfecte run kom je nog wel eens in de top 3
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 15-08-2021 14:07
Er komt binnenkort een Synth Riders competitie aan met een aparte categorie voor PSVR spelers, waarbij je geld kunt winnen.

Prize Pool Details
$300 for PSVR Players
1st place: $125
2nd place: $100
3rd place: $50
4th place: $25

Event Rules
Dates
August 29th - September 4th - Challenge Week!
Finals September 9th - 12th.
Final Broadcast TBA.

Meer info: Synth Riders VAL tournament

Hier kun je beelden van de vorige competitie zien om een idee te krijgen:


Feel a New Real | PS VR2
ThaBEN
Door ThaBEN (6333 reacties) op 16-08-2021 08:37
Een tutorial welke veel beter dan de in-game tutorial laat zien hoe je force mode dient te spelen:




Feel a New Real | PS VR2
[Begin] |1|2(2)  [Eind]