Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Diablo 3?

[Begin] |1(1) [Eind]
Bluetribal
Door Bluetribal (48 reacties) op 24-06-2008 22:41

theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 25-06-2008 11:09

Commander Keen = awesome.
RFJnl
Door RFJnl (1216 reacties) op 25-06-2008 11:21
Er staat ook een teaser-plaatje op de site van World of Warcraft, per dag verandert het plaatje een beetje en er zijn nu kennelijk al 3 runes uit Diablo te zien.

http://www.worldofwarcraft.com/splash.html

PSN id: RFJ-nl Steam id: RFJnl
Yørn
Door Yørn (4195 reacties) op 25-06-2008 12:36
Rol: Administrator
Diablo 2 heb ik helemaal grijs gespeeld, als dit 3 gaat worden, dan zou dat erg gaaf zijn
Oprichter van Budgetgaming.nl
Emmerkreel
Door Emmerkreel (254 reacties) op 25-06-2008 17:13
Lijkt me wel vet
i`m just another puppet in da hooood
RFJnl
Door RFJnl (1216 reacties) op 28-06-2008 13:12
Het is officieel hoor mensen:
http://www.blizzard.com/diablo3/?rhtml=y



PSN id: RFJ-nl Steam id: RFJnl
Yørn
Door Yørn (4195 reacties) op 28-06-2008 13:54
Rol: Administrator
zie hier voor screens:

*klik*

Ik had gehoopt dat ze het beetje in WoW stijl zouden doen, dat je echt in third person door de levels ragt, maar helaas.
Toch hebben ze wel de diablo stijl (schuin van boven af) er in gehouden, en zo te zien kan mijn laptop de graphs zeker aan, dus dat wordt nog wat

wel vet dat ze eindelijk een vervolg in deze serie maken, is mijn favo serie van Blizzard iig.
Oprichter van Budgetgaming.nl
Bluetribal
Door Bluetribal (48 reacties) op 28-06-2008 14:35
Volgens de laatste geruchten zit er wel een abonnement aan vast.

Quote:
-The new Battlenet will be announced. It will feature a $20/month subscription model, and that $20 will give you access to all three (yes three) Blizz games, stat tracking across all three games, a blogging/armory section for all games, etc... Steamlike functionality as well.

-Standalone WoW subscription drops to $13/month

-Diablo 3 announced with some sort of strange online model. Free single-player, full fledged Diablo game, with a Guild-Wars-esque online and random content areas. $5.00 month online fee, and characters are stored server side amongst other perks.
Romario
Door Romario (1474 reacties) op 28-06-2008 16:25
Oh dan gaan we dat gezeur weer krijgen. Doe gewoon eens lekker gratis Blizzard! Overal geld uit te rammen damn zeg
PSN: Romario18
Talicus
Door Talicus (7391 reacties) op 28-06-2008 19:14
Meh het zijn maar geruchten en ik verwacht niet dat ze waar zijn. Zolang Diablo niet massive multiplayer elementen bevat, zijn de servers niet zo duur om te onderhouden. Bovendien zie ik niet in waarom ik 2 dollar per maand zou willen betalen voor leaderboards
I have sold my soul to a minor demon.
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 28-06-2008 22:29


Yorn: iets meer inhoud dan een ja knikkende en een nee knikkende smilie mag wel.
Commander Keen = awesome.
Bonecrusher
Door Bonecrusher (3277 reacties) op 28-06-2008 22:52
Teasertrailer & gameplayfootage

666 666 666
“A shot in the head is worth two in the chest”
Appelmoes
Door Appelmoes (5 reacties) op 29-06-2008 10:31
WAt the fu... nee he geen payserver
Laat het aub valse geruchten zijn.
20 bux das hoop euri.
Battlenet is nu de smoothiest en eigen server van heel internet.
En voor nop ook nog.

Hail Blizzard dus
Gemen is de school
Bluetribal
Door Bluetribal (48 reacties) op 03-07-2008 19:41
Wow, 1 van de hoofd bedenkers/ontwerpers van Fallout 1 en 2, Leonard Boyarsky, is gewoon bezig met het invullen van de D3 wereld. Op een "panel" werd het samengevat als "deeper characters, richer history" en dialogen met antwoord keuzes ipv monologen. Gezien Leonard's eerdere werk, belooft dit nog wat.
Hier vertelt hij er wat over:
http://www.youtube.com/watch?v=JikHBR7Iom8
http://pc.gamespy.com/pc/diablo-iii/885172p1.html
Slick
Door Slick (1134 reacties) op 03-07-2008 20:33
Quote:
zie hier voor screens:

*klik*

Ik had gehoopt dat ze het beetje in WoW stijl zouden doen, dat je echt in third person door de levels ragt, maar helaas.
Toch hebben ze wel de diablo stijl (schuin van boven af) er in gehouden, en zo te zien kan mijn laptop de graphs zeker aan, dus dat wordt nog wat

wel vet dat ze eindelijk een vervolg in deze serie maken, is mijn favo serie van Blizzard iig.
Gepost door: Yørn op 28-06-2008 13:54

Er is juist een online petitie gestart door fans van de Diablo-serie die zeuren dat het té veel op World of Warcraft lijkt...

Waarom? Alles ziet er zo licht en fleurig uit en lang niet zo donker en grauw als in Diablo 2.
Gameslayer
Door Gameslayer (1222 reacties) op 03-07-2008 21:01
@ Slick: Zit jij te wachten op een game als Diablo 3?? Ik zeker wel.

naja, even over in agressie modus:

En ookal lijkt het op WoW!! Wat dan nog!!! Damn wat kunnen sommige mensen zeuren. Alsof alleen WoW er zo uit mag zien. Als mensen zich eraan ergeren: SPEEL HET DAN NIET!!!!!!

Zo, die agressie moest ik even kwijt

Verder hoop ik dat Diablo 3 net zo vet wordt als deeltje 2. Dan ga ik er veel plezier aan beleven. Oh, het wachten duurt nog zo lang
Standing on a bridge, watch the water passing under me. It must've been much harder when there was no bridge just water.
Slick
Door Slick (1134 reacties) op 03-07-2008 22:32
Ik kan echt niet wachten tot Diablo 3 komt. Echt waar.

Waarom ik Diablo 2 niks vond? Vanwege die donkere kleur en alles, bah. En nu, nu is alles een stuk lichter en wat minder donker en daar ben ik echt super blij mee.

Ik ben benieuwd welke 3 classes er nog meer komt. Vast wel iets van een Archer ofzo, mooi met een paar internetvrienden enzo in een online party door die dungeons raggen, heerlijk ! Ook zo fantastisch dat het gewoon een 2D-achtige setting is (ik bedoel, van bovenaf enzo).

Ben nog wel erg benieuwd naar de system requirements
Talicus
Door Talicus (7391 reacties) op 03-07-2008 22:37
Amazon was al archer genoeg, in ieder geval is de witchdoctor al aangekondigd, dat is een begin...
I have sold my soul to a minor demon.
Bluetribal
Door Bluetribal (48 reacties) op 04-07-2008 00:45
Quote:
Er is juist een online petitie gestart door fans van de Diablo-serie die zeuren dat het té veel op World of Warcraft lijkt...

Waarom? Alles ziet er zo licht en fleurig uit en lang niet zo donker en grauw als in Diablo 2.


Blizzard heeft hier onlangs op gereageerd:




Why did Blizzard choose an art style for “Diablo III” that would anger so many fans? I got answers in Paris last weekend before people were really asking the question.

And I know of at least 14,000 people who’d like an answer. Those are the thousands of diehard “Diablo” fans who have signed a petition against the game’s new art direction (with more than 1,000 signatures added every hour).

When I asked lead producer Keith Lee about “Diablo III’”s new art style at the Worldwide Invitational in Paris, he explained why Blizzard went in that direction.

Some context first, if you’re not familiar with the old “Diablo” titles: they featured dark, shadowy landscapes and dungeons (in which the player-characters needed a radius of light to see), and an overall realistic art style. With “Diablo III,” the environments and textures are noticeably more vibrant and colorful, both inside and outside dungeons. Blaming the influence of “World of Warcraft,” the petitioners complain that the game is too “cartoon’ish” with “unrealistic elements” and “outside scenarios with vivid colors, beautiful forests with colorful vegetation, shinny [sic] and beautiful waterfalls where even rainbows take place.” (The petitioners have a full laundry list of complaints and suggestions here.)

So this is what Lee had to say about the art direction when we spoke in Paris: “One of the things that we considered when we were working on the visuals for ‘Diablo III’ is the fact that color is your friend. We feel that color actually helps to create a lot of highlights in the game so that there is contrast. A great analogy is like in ‘Lord of the Rings’ — not everything is dark. It allows you to see what a creepy dungeon can be like but if everything is dark it doesn’t allow you to have a lot of contrast.”

He continued: “‘Diablo I’ and ‘Diablo II’ are darker, and I think that the one of the main reasons why is the fact that in ‘Diablo I,’ you’re basically in a dungeon the whole time. And in contrast to ‘Diablo III,’ you’ll be exploring outdoors, you’ll be in dungeons, you’ll be experiencing so many different areas. We want to bring as much variety as we can when you’re playing the game so that you’re excited to check out new environments. We don’t want everything to look the same and that’s really what we’re trying to aim for.

“What we also tried to do is create very clean textures so that you can really focus. It’s a stylized feel and in that sense, it’s very sort of a Blizzard philosophy. It’s just really pushing the envelope in terms of the visuals so that everyone is excited about how everything looks. We think that ‘Diablo III’ is going to be better in so many different ways. We’re just building and improving upon the the first and second ‘Diablo’ games.”

I also asked Lee about how and when the dev team will take fan feedback into account. He wouldn’t go into specifics, but said:

“We’re very involved, because everyone’s very passionate about our games. Blizzard employees, we spend a lot of time actually iterating on [the game], and so in terms of the next phase, what we’ll try to do is a proof on concept on lot of different gameplay aspects. And we really want to get as much feedback as possible so that we can improve on the game and ensure that we meet Blizzard quality for our fans and for ourselves as players.”
[Begin] |1(1) [Eind]