Het is wat raar om er een topic over te openen, maar ik hink er nu al enkele jaren tegen aan en ben er eigenlijk een beetje zat van: Ik ontvang geen nieuwsbrieven van Nintendo.
Nu vraag ik mij dus af, ligt het aan mij, of stuurt Nintendo simpelweg zelden/nooit nieuwsbrieven?
Ik maak gebruik van een Live-mail account. Heb Nintendo ook al via de mail benaderd met de vraag waar het aan kan liggen en of het misschien gereset kan worden, maar tot op heden nog geen reactie. Telefonisch contact met het bedrijf houd ik graag tot laatste optie...
Zijn er meer mensen die geen nieuwsberichten e.d. ontvangen en eventueel het probleem opgelost hebben?
NNID: JohanPG | PSN: Happerz
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
En zoals Linguïst ook al aangeeft: mogelijk controleren of je niet (per ongeluk) de afzender als niet-vertrouwd of zo hebt staan waardoor de emails geblokkeerd worden ?
De afzender van de email is bij mij "Nintendo Newsletter" met email adres newsletter at nintendo-europe.com (at = @ maar om email scans te voorkomen...).
Andere mails van Nintendo, zoals bevestigingen van bestellingen uit de sterrencatalogus komen wel door. Die ene bewuste mail over een Ambassador 3DS dan weer niet ;-)
Zo ja, dan is het vreemd :/. Misschien geprobeerd een andere email te gebruiken als CN account en dan vervolgens(bijv. 1 maand) kijkt of men nog een Nintendo mail krijgt?
Had een paar dagen terug de "Nieuwsbrief" box weer aangevinkt(na 3/4 jaar?) n.a.v. de ambassador actie ;p. En ik kreeg vandaag nog een mail over de Nintendo Direct :/. En ik gebruik Hotmail(wat ook Live mail vroeger was en tegenwoordig Outlook heet ;p).
Where am I Playstation Showcase? 🤡
- Ik check regelmatig mijn junkmail / ongewenste email, hier staat nooit een bericht van Nintendo bij.
- Op CN heb ik zowel Nieuwsbrief als Productnieuws op 'Ja' aangevinkt.
- Ik heb gekeken bij geblokkeerde afzenders, hier stond Nintendo niet bij, maar ik heb de gehele lijst maar geleegd, misschien dat het helpt.
- Daarnaast heb ik het hierboven genoemde 'newsletter[at]nintendo-europe.com' toegevoegd aan 'toegestane afzenders'. Baat het niet dan schaadt het niet...
Hopelijk helpt het laatste, ik wacht het wel even een weekje af...
NNID: JohanPG | PSN: Happerz
Voor de zekerheid kun je ook je gehele Club Nintendo-profiel volledig invullen. Niemand weet wat de precieze criteria waren om de belangrijke mail te ontvangen, maar ik heb een vermoeden dat het ook met de volledigheid van je gegevens op je profiel te maken heeft.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
De instellingen staan allemaal op 'Ja'. Maar eens uitzetten voor een dag en dan weer aanzetten, kijken wat dat doet.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
❍ᴥ❍
Quote:
Ik hoop dat het uiteindelijk goed komt voor je, voor het geval dat er nog toekomstige acties zijn en je ze niet meer zult missen.
Voor de zekerheid kun je ook je gehele Club Nintendo-profiel volledig invullen. Niemand weet wat de precieze criteria waren om de belangrijke mail te ontvangen, maar ik heb een vermoeden dat het ook met de volledigheid van je gegevens op je profiel te maken heeft.
Gepost door: Linguist op 14-01-2015 23:43
Voor de zekerheid kun je ook je gehele Club Nintendo-profiel volledig invullen. Niemand weet wat de precieze criteria waren om de belangrijke mail te ontvangen, maar ik heb een vermoeden dat het ook met de volledigheid van je gegevens op je profiel te maken heeft.
Gepost door: Linguist op 14-01-2015 23:43
Mijn profiel is geheel volledig ingevuld.
Misschien kan iemand het hier vermelden wanneer de eerst volgende nieuwsbrief in de bus is verschenen, dan weten we gauw genoeg of ik hem nu wel of niet ontvang!
NNID: JohanPG | PSN: Happerz
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
... nee eigenlijk niet. Sony stuurde mij de afgelopen periode ook zonder aanleiding abrupt geen nieuwsbrieven meer. Minder drastisch dan in het geval van Ninty, maar nog steeds uiterst vreemde gang van zaken
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Beste Nintendo fan,
Bedankt voor je e-mail. Je gegevens zijn aangepast, je account is verwijderd, je inlogproblemen zijn opgelost en/of je account is omgezet.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Wat ze nu precies gedaan hebben is me niet duidelijk, maar ik ben benieuwd of het effect heeft
NNID: JohanPG | PSN: Happerz
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??