Dit terwijl ik een actieve Familielidmaatschap heb (€69,99 12 maanden) en ingelogd ben.
Last edited on: 09-05-2023 08:15
/IT Helpdesk
Dat was bij mij het probleem in het verleden. Kijk onder Mijn account pagina op het gedeelte over Switch Online of dit actief staat. Als dit gewoon actief staat, dan moet je anders contact nemen met de klantenservice. Zo niet, maak je gehele cookies en cache op jouw browser leeg en log opnieuw in. Als er nog steeds geen "Actief" staat of er staat "Actief", maar je krijgt nog steeds geen knop te zien, dan moet je de klantenservice contacteren.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Nintendo Switch Online-status: Inactief
Vreemd want ik kan wel gewoon met mijn switch online en de classic consoles downloaden en spelen.
Zal eens contact opnemen..
Edit: misschien op een ander account inloggen (gezien je familie lidmaatschap hebt)?
Zowel met het hoofdaccount als een sub account van de familie groep is de melding dat de switch online status inactief is.
10:00 gaat de Nintendo chat open. Zal dan even kijken wat ze te melden hebben.
Die missen we nog.
Eventueel aan iemand hier op het forum vragen of hij/zij/het/hen/...? voor je kan bestellen.
Ik had dit probleem met het downloaden van goldeneye, hoofdgebruiker moest toen een aanpassing in het abbonement maken.
Go woke, go broke.
Quote:
Nvm, gaf je al aan. Tot wanneer loopt je online?
Gepost door: Mastat op 09-05-2023 09:55
Gepost door: Mastat op 09-05-2023 09:55
Vorige week besteld dus nog een goed jaar.