Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

My Nintendo Store - Niet mogelijk om exclusieve controllers

[Begin] |1(1) [Eind]
Izpeezy
Door Izpeezy (37 reacties) op 09-05-2023 08:14
Als ik een exclusieve controller wil kopen (zoals de sega controller) is dat niet mogelijk. Ik krijg dan een melding te zien: "Om dit product aan te schaffen heb je een geldig Nintendo Switch Online-lidmaatschap nodig"

Dit terwijl ik een actieve Familielidmaatschap heb (€69,99 12 maanden) en ingelogd ben.


Last edited on: 09-05-2023 08:15
Xor
Door Xor (37051 reacties) op 09-05-2023 08:30
Heb je geprobeerd om de cookies en cache van de browser te wissen en dan opnieuw in te loggen?

/IT Helpdesk

Dat was bij mij het probleem in het verleden. Kijk onder Mijn account pagina op het gedeelte over Switch Online of dit actief staat. Als dit gewoon actief staat, dan moet je anders contact nemen met de klantenservice. Zo niet, maak je gehele cookies en cache op jouw browser leeg en log opnieuw in. Als er nog steeds geen "Actief" staat of er staat "Actief", maar je krijgt nog steeds geen knop te zien, dan moet je de klantenservice contacteren.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Izpeezy
Door Izpeezy (37 reacties) op 09-05-2023 08:57
Ingelogd met een schone browser en nog niet mogelijk.
Nintendo Switch Online-status: Inactief

Vreemd want ik kan wel gewoon met mijn switch online en de classic consoles downloaden en spelen.

Zal eens contact opnemen..
Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (4361 reacties) op 09-05-2023 09:07
Probeer eens via je telefoon?
Izpeezy
Door Izpeezy (37 reacties) op 09-05-2023 09:10
Quote:
Probeer eens via je telefoon?
Gepost door: Hylian_Knight op 09-05-2023 09:07

Zelfde probleem.
Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (4361 reacties) op 09-05-2023 09:16
Ik heb wel eens (met punten bijvoorbeeld) dat hij blijft haken op een 'oude stand'. Uitloggen en opnieuw inloggen al geprobeerd (vrees van wel...)?

Edit: misschien op een ander account inloggen (gezien je familie lidmaatschap hebt)?
Izpeezy
Door Izpeezy (37 reacties) op 09-05-2023 09:33
Inderdaad al geprobeerd. Opnieuw inloggen. Cookies verwijderd. Nieuwe en schone browser.

Zowel met het hoofdaccount als een sub account van de familie groep is de melding dat de switch online status inactief is.

10:00 gaat de Nintendo chat open. Zal dan even kijken wat ze te melden hebben.
Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (4361 reacties) op 09-05-2023 09:34
Succes! Heb geen idee wat het anders nog kan zijn...
Mastat
Door Mastat (1036 reacties) op 09-05-2023 09:55
Nvm, gaf je al aan. Tot wanneer loopt je online?
🟦🟨
Swift
Door Swift (12842 reacties) op 09-05-2023 09:59
Misschien hier een algemeen Nintendo store topic van maken?
Die missen we nog.

Eventueel aan iemand hier op het forum vragen of hij/zij/het/hen/...? voor je kan bestellen.

Ik had dit probleem met het downloaden van goldeneye, hoofdgebruiker moest toen een aanpassing in het abbonement maken.
Go woke, go broke.
Izpeezy
Door Izpeezy (37 reacties) op 09-05-2023 10:45
Quote:
Nvm, gaf je al aan. Tot wanneer loopt je online?
Gepost door: Mastat op 09-05-2023 09:55

Vorige week besteld dus nog een goed jaar.
[Begin] |1(1) [Eind]