Samenwerkingen zijn er om elkaar te versterken. Zo hebben we in het verleden al meerdere samenwerkingen met jullie mogen delen. Vanaf vandaag zal één van deze oude avonturen weer nieuw leven ingeroepen worden. We gaan namelijk weer aan de slag met het grootste blad van Nederland, de Power Unlimited!
Dit brengt meteen een nieuwtje met zich mee, je kunt vanaf nu namelijk de abonnement acties die Power Unlimited zo nu en dan heeft, terugvinden in de prijslijsten. Sta je bijvoorbeeld al te trappelen om UFC Undisputed 2010 aan je collectie toe te voegen, dan kun je nu meteen zien dat je voor 49,- + 2,30 verzenden het spel kunt scoren en daar dus een jaar een Power Unlimited abonnement bij krijgt. De lijsten worden hier door weer iets transparanter voor jullie, want nu ontbreken zelfs dit soort acties niet meer in de prijslijsten! 49 euro is ten slotte in Nederland niet duur.
Om je een idee te geven hoe dat precies werkt, hier onder een voorbeeld:
UFC Undisputed 2010 Xbox 360
UFC Undisputed 2010 PS3
Tevens staan we deze maand overigens in de Power Unlimited! Heb je geen abonnement, dan kun je hier het stukje vinden.
Een samenwerking uit het verleden, wordt vandaag nieuw leven in ...
22-04-2010 21:45Laatste reacties
Edit: Goede add-on of hoe je dat noemt voor in de prijslijsten. Lekker duidelijk!
Nochtans een logische stap van Budgetgaming. Als site developers wil je toch zo veel mogelijk hits hebben en een linkje op de site van het grootste gamesblad van de Benelux is fantastisch meegenomen. Free publicity is a bliss.
Desalniettemin leuk voor BG en zijn crew. Van harte! Hoe meer BG'ers hoe meer vreugde.
Ik ben eigenlijk serieus wel benieuwd hoe jullie kijken naar de prijs van een game in combinatie met abonnementen op bladen. Dat je altijd even kan kijken zegmaar of je zo'n abo pakt, als je toevallig toch de game wilt hebben. :-)
Quote:
@RobbieP: wat bedoel je precies met je eerste zin?
De genoemde shops hebben nou niet een financiële positie om landelijke reclame te maken in bladen of op TV. Elke klant telt voor hen en daarom moeten ze het hebben van creatieve vergaring van naamsbekendheid. Wees eerlijk, als er 10 mensen op deze site zouden komen, zouden deze shops hier niet posten. Een link op PU heeft een kans op een vergroting ledenaantal. Meer leden = meer mensen die de shops op de site gaan kennen = grote naamsbekendheid.
alleen weet ik niet wat ik moet verwachten van de samenwerking ( was nog geen lid toen pu blijkbaar samenwerkte met BG)
merken wij als leden er wat van of is het gewoon een irritante reclame die je er bij krijgt?
misschien wat plannen die je kan vertellen??
Quote:
[..]
De genoemde shops hebben nou niet een financiële positie om landelijke reclame te maken in bladen of op TV.
De genoemde shops hebben nou niet een financiële positie om landelijke reclame te maken in bladen of op TV.
Goed om te zien dat jij zo'n goed inzicht hebt in de financiële middelen van de bedrijven hier... maar ben bang dat je er in ons geval een beetje naastzit
Quote:
[..]
Goed om te zien dat jij zo'n goed inzicht hebt in de financiële middelen van de bedrijven hier... maar ben bang dat je er in ons geval een beetje naastzit
Goed om te zien dat jij zo'n goed inzicht hebt in de financiële middelen van de bedrijven hier... maar ben bang dat je er in ons geval een beetje naastzit
Tipje van de sluier dan? Welke marge hanteren jullie nu zoal op een nieuwe 360 game?
Community is afgelopen jaar wel veranderd zeg, allemaal zo negatief ingesteld bij zaken. Bij de eerste samenwerking was iedereen blij met de ontwikkeling dat een groot blad achter ons staat.
Jullie hoeven echt niet bang te zijn dat de community veranderd door onze naam die aanwezig is bijvoorbeeld op PU. PU heeft Budgetgaming in de begintijd flink geholpen en die mensen die toen BG hebben leren kennen zijn ook deels hier blijven plakken. Budgetgaming is toen niet veranderd en dat zal ook nu niet gebeuren.
@Admirals idd omdat ze een winkel hadden geopend.
In het verleden hebben we met plezier samen gewerkt met PU, ik zie dan ook geen problemen voor de toekomst waarin dit opeens nu niet het geval zou zijn.
Nu zijn we alleen een flink stuk groter, Budgetgaming is well known in Nederland tegenwoordig, dat neemt niet weg dat iedereen elkaar zo af en toe moet helpen, samen komen we het verst:-)
Natuurlijk is het geen vakliteratuur, maar zo is het ook niet bedoeld. Volgens mij slaat het blaadje erg aan bij de doelgroep en ook het uit de PU onstane Gamekings is erg populair en heeft in de doelgroep ook zeker gezag.
Verder vind ik het erg handig, kwam laatst een oude PU tegen en daarin stond Prototype + Pu abbo voor 42,50. Topdeal destijds. Als ze nu een game als Halo Reach of een andere Xbox 360 topper erbij gooien die voor mij boeiend is, zal ik dan ook zeker een abbo'tje erbij doen. Prima toilet-leesvoer.
WTF.. Lezen mensen dit blad omdat die gratis is ofzo? of moet je hier serieus voor gaan betalen?
Volgens mij best wel een domper voor BG om een samenwerking met deze sjakies aan te gaan. ik hoop niet dat alles al te commercieel wordt.
Jullie waren toen der tijd toch gestopt met PU omdat PU een samenwerking aanging met 12Game?
Quote:
Community is afgelopen jaar wel veranderd zeg, allemaal zo negatief ingesteld bij zaken. Bij de eerste samenwerking was iedereen blij met de ontwikkeling dat een groot blad achter ons staat.
Jullie hoeven echt niet bang te zijn dat de community veranderd door onze naam die aanwezig is bijvoorbeeld op PU. PU heeft Budgetgaming in de begintijd flink geholpen en die mensen die toen BG hebben leren kennen zijn ook deels hier blijven plakken. Budgetgaming is toen niet veranderd en dat zal ook nu niet gebeuren.:-)
Jullie hoeven echt niet bang te zijn dat de community veranderd door onze naam die aanwezig is bijvoorbeeld op PU. PU heeft Budgetgaming in de begintijd flink geholpen en die mensen die toen BG hebben leren kennen zijn ook deels hier blijven plakken. Budgetgaming is toen niet veranderd en dat zal ook nu niet gebeuren.:-)
Denk dat de reacties meer zeggen over PU dan over Budgetgaming. Denk dat de PU indertijd meer aanzien had dan het nu heeft. Het niveau van de posters, maar zeker ook het niveau van de schrijvers is in de loop der jaren flink naar beneden gegaan. Wat Sc0pe ook zei, vergelijk de bijschriften van toen met de bijschriften van nu. Qua teloorgang is de DSB er niets bij.
Als je een blad over games wilt en een beetje wilt lachen (Ook al is het misschien in jullie ogen kinderachtig) dan koop je de PU.
Maar in ieder geval mooi die samenwerking! Echt zonde als je als gamer zijnde niet van deze site af weet.
Keep up the good work
Het mooie van geprinte bladen is dat het wat breder is dan mijn eigen smaak waardoor ik ook dingen check die ik normaal niet bekeken zou hebben en zo vaak wat nieuws leer. Op een website zou ik daar niet zo snel naar kijken.
De reviews en previews zijn vaak een goede indicatie om te zien of het genre je wel of niet ligt en uiteraard om te zien hoe goed of niet goed de game gaay worden.
Natuurlijk kan je zelf dan nog beslissen, aan de hand van een demo b.v. of de game wat voor je is.De humor moet je inderdaad van houden, ik kan het waarderen maar snap dat dat niet voor iedereen zo is.
1 ding scheelt je hoeft geen abbonement te nemen maar het is wel mooi dat BG samen gaat werken alle beetjes om elkaar te helpen zijn welkom toch?
PS. Goeie zaken budgetgaming!
Quote:
Ik ben eigenlijk serieus wel benieuwd hoe jullie kijken naar de prijs van een game in combinatie met abonnementen op bladen. Dat je altijd even kan kijken zegmaar of je zo'n abo pakt, als je toevallig toch de game wilt hebben. :-)
Ik ben eigenlijk serieus wel benieuwd hoe jullie kijken naar de prijs van een game in combinatie met abonnementen op bladen. Dat je altijd even kan kijken zegmaar of je zo'n abo pakt, als je toevallig toch de game wilt hebben. :-)
Enerzijds erg aantrekkelijk. Anderzijds twijfelachtig.
Het is natuurlijk leuk om een game + jaarabonnement te krijgen op een maandblad / weekblad.
Maar ik ben bij dat soort acties altijd bang dat je game enorm laat aan kan komen. Daarnaast zou het zo kunnen zijn dat je een promo-editie krijgt. In dat geval koop ik liever een game en zou ik de optie kiezen om zo'n abonnement af te sluiten met korting ipv een game.
...Al zat ik aps wel te twijfelen om een jaartje OPM te nemen voor 50 of 60 euro + God of War 3.
Een abbo nemen op een slecht blad om korting te krijgen op een game die je na 2 maandjes voor een prikkie kan oppikken ben ik ook niet van plan.
Verder ben ik het ook met Dirkjan eens. Die hardcore PU fans zijn haast net zo nutteloos als die spammers op gametrailers.com. Hoop niet dat we een toestroom van dat soort gespuis gaan krijgen. Dan lees ik nog liever verplicht iedere dag een topic van Kidage ;p.
Nee, al met al goed voor de publiciteit van BG denk ik, felici boys! Keep up the good work!
Official Playstation magazine is al jaren mijn favo. Zeer mooi blad, goed geschreven en iedere maand een Blu Ray met Demo-games en andere stuff. OPM beats PU op alle fronten. Echter blijft dat een mening en zijn er voldoende PU fans.
@Valthyr - Zou jammer zijn als je weg gaat man.
Of misschien gratiskorting op toekomstige reclame?
Quote:
Oude glorie! ;-)Ik mis "Hoog Spel"...
Ontopic: Vind dit toch wel een positieve stap.
Okeej, je treft in PU geen hoogstaande journalistiek, echter moet ik bekennen dat ik 'm af en toe toch ook koop als ze weer van die posteracties hebben.
Als je ziet waar BG vandaan komt, fanatieke (en kundige) hobbyisten, die gaan samenwerken met 1 van de grootste gamebladen van de Benelux, dan kan ik niet anders zeggen dan: RespecT!!
Beste magazine vind ik zelf Chief en Ngamer.
@Valthyr @Hunterking: Volgens mij moeten jullie mijn reply even goed lezen, anyway, er is niet veel anders dan toen we eerder al samenwerkten. :-)
En daarnaast vraag ik jullie rondom abonnementen want wie weet is zoiets verder uit te breiden, zoals met Ngamer, OPM etc.
Hoop dat het bij een simpele vermelding blijft en niet dat PU dus een vinger in "onze" BG community krijgt. Dat zou jammer zijn en verlies je denk ik een hoop volwassenere members mee die hier naar mijn idee flink vertegenwoordigd zijn.
Anywayz, hoe bekender BG, hoe meer bedrijven er mee bekend zullen raken en hoe meer budget ze moeten gaan aanbieden om ons te bekoren.
We hebben al een keer eerder een jaar lang samengewerkt en toen is er ook niets aan ons veranderd. Dat moet toch genoeg zeggen lijkt me zo.
Wat we met zijn allen opgebouwd hebben is waardevol en daar bouwen we samen verder aan.
Quote:
Ik kan me ook niet vinden in dit verhaal. Onze boekhouding wordt intern verwerkt, en RobbieP is voor zover bekend geen medewerker van onze bedrijf. Bovendien is adverteren niet "gratis". Voor niks gaat de zon op...
[..]Goed om te zien dat jij zo'n goed inzicht hebt in de financiële middelen van de bedrijven hier... maar ben bang dat je er in ons geval een beetje naastzit
En voor Budgetgaming is het alleen maar mooi. Een samenwerking met het grootste gamesmagazine van NL levert echt wel voordelen op. En Yorn zorgt er zeker voor dat wij als Budgetgaming ook precies zo blijven als wij zelf willen
Ben vroeger jaren lid geweest van de PU sinds het eerste nummer.
Verder vind ik de PU een leuk blaadje, alleen hadden ze het reviewgedeelte weg mogen laten. Ik lees eigenlijk alleen de eerste paar pagina's en de laatste pagina's (nieuws, features en previews) en die zijn gewoon vermakelijk. Prima trein of toiletlectuur