Quote:
[..]
Vanuit eigen ervaring kan ik zeggen dat er bij nieuwe bestellingen er niet meteen een annuleer knop staat, ook niet als GM je een bevestiging stuurt dat ze ermee bezig zijn. Pas bij de 2e bevestiging (waarin ze aangeven dat je product met PostNL wordt verstuurd, verschijnt bij mij pas de Annuleer knop). Denk dat dat hun manier is om de bestelling in zijn geheel te bevestigen, terwijl dit niet expliciet in die 2e email naar voren komt.
Maar daarnet stond het bij Ultra Tiger wel bij bestelling 1 (pre order)
En hoe kan je annuleren s het al wordt meegegeven aan PostNL? 🙈
Edit: via chat weten te annuleren, hij zei erbij dat ze altijd op donderdag de terugbetalingen doen.
Airmiles voucher werkt niet (meer) of nog niet op ander bestelling.. maar kan ook zijn niet in combi met overige acties (want las in GM topic dat xp vouchers ook niet werkte). Maar goed dan heb ik oog aormiles voucher terug voor een ander aankoop ooit later