De couponcodes die via onze website (en vele anderen) beschikbaar zijn gesteld zijn bedoeld voor leden van de Nederlandse Volleybal Bond. Omdat budgetgaming tegen elke vorm van fraude of misbruik is, zullen we deze codes dan ook niet langer promoten.
Hieronder de e-mail die door Bol.com is gestuurd naar een groot aantal personen die dit weekend gebruik hebben gemaakt van de coupons:
Beste klant,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst waarbij u een couponcode heeft ingewisseld. Deze coupon was slechts eenmalig geldig en exclusief voor leden van de Nederlandse Volleybal Bond.
Als u de coupon voor meerdere bestellingen heeft gebruikt dan hebben wij deze geannuleerd. De reden hiervoor is dat u geen lid blijkt te zijn van de NeVoBo of omdat u de code meer dan één keer heeft ingewisseld op verschillende accounts. Zulk misbruik kunnen we uiteraard niet toestaan.
Bij een volgende bestelling waar sprake is van couponmisbruik zullen we extra kosten in rekening brengen.
Wij hopen u binnenkort als klant in onze winkel te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
BOL.com - update!
Geplaatst op 26-03-2006 23:22Laatste reacties
Maar ja profiteer er weinig van want bol.com is zeker voor games niet goedkoop
maar geen nood nieuw email adres en die eerste werkt perfect
EDIT: Even een vraagje, Bol.com doet het niet meer bij mij, in elk geval niet bij Firefox. Ondersteund BOl.com geen Firefox of licht het gewoon aan mij?
Beste klant,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst waarbij u een
couponcode heeft ingewisseld. Deze coupon was slechts eenmalig
geldig en exclusief voor leden van de Nederlandse Volleybal Bond.
Als u de coupon voor meerdere bestellingen heeft gebruikt dan
hebben wij deze geannuleerd. De reden hiervoor is dat u geen lid
blijkt te zijn van de NeVoBo of omdat u de code meer dan één keer
heeft ingewisseld op verschillende accounts. Zulk misbruik kunnen
we uiteraard niet toestaan.
Bij een volgende bestelling waar sprake is van couponmisbruik
zullen we extra kosten in rekening brengen.
Wij hopen u binnenkort als klant in onze winkel te mogen
begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Maar goed ik heb er al wel flink wat korting mee gehad dus das wel rlax..
Maarja, wat maakt het uit, we hebben er met z'n allen mooi van kunnen profiteren en we mogen nog steeds klant blijven. Sterker nog, ze moeten wel blij met ons als klant zijn :-D