Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Doneer als Budgetgamer mee voor Right To Play!

Geplaatst op 20-12-2014 14:59
Terwijl de veiling als een speer gaat, blijft de Right To Play doneerpagina nog wat achter. Daarom bij deze een oproep aan alle Budgetgamers om mee te helpen meer geld in te zamelen, wat direct zal gaan naar Right To Play. We hebben het afgelopen jaar met zijn allen uiteindelijk heel wat verdiend door geld te besparen, al is het maar een euro, elke euro die je nog hebt liggen telt uiteindelijk! Budgetgamer Samael BlackWing heeft zelfs 25 euro gedoneerd, wat goed genoeg is om één kind het gehele jaar te voorzien.




Het klopt dat er veel organisaties geld achterover drukken, daarom supporten we ook niet grote organisaties waarin je niets meer terugziet van het geld. Right To Play is misschien wat kleiner, maar tegelijkertijd transparant, daarbij wordt het duidelijk dat over het algemeen het geld wel op de juiste plek terecht komt.
Zie voor meer informatie over de projecten die Right To Play onderneemt ook hier. De doneerpagina blijft sowieso nog open tot en met dinsdagmiddag 18:00, hopelijk zien we jouw naam er straks ook op verschijnen. Hoe meer we ophalen zo aan het eind van het jaar hoe beter! Dus doneer ook mee. Samen staan we sterk.




Geplaatst op 20-12-2014 14:59
Aantal keer bekeken: 8524

Laatste reacties

avatar van PepsiNL
PepsiNL ( 471 ) 20-12-2014 15:41
+ €10 van mij
avatar van Christiaanwwe
Christiaanwwe ( 1882 ) 20-12-2014 18:13
ik doe er niet aan mee vind de actie niks
avatar van Davidov
Davidov ( 13955   2) 20-12-2014 18:24
Quote:
ik doe er niet aan mee vind de actie niks
Wát een bijdrage weer

Quote:
+ €10 van mij
Idem
avatar van Thijsknvb
Thijsknvb ( 838 ) 20-12-2014 18:31
Als ik nog word overboden op mijn veiling item dan ga ik zeker hier wat doneren. Maar in ieder geval wint in beide gevallen het goede doel en daar gaat het om
avatar van GinneSchrik
GinneSchrik ( 4212 ) 20-12-2014 19:27
Quote:
ik doe er niet aan mee vind de actie niks

Inderdaad... Waarom zamelen ze geen geld in voor onderzoek naar de effecten van blijvende hersenschade in het showworstelen in combinatie met excessief gebruik van anabole steroïden ofzo? Iets nuttigs in ieder geval.
En al die veilingitems zijn ook veel te duur! Ik wil die Halo graag voor €35, de GT6 voor €20 en dan kunnen ze die skyhook er wel gratis bij doen! Is dit nou BudgetGaming? Eerder FrutgetGaming! Hahahaha, Whahahah, huhuhuhu!
avatar van Tumbler
Tumbler ( 2049 ) 20-12-2014 19:29
Quote:
ik doe er niet aan mee vind de actie niks
Misschien andere mensen wel, meningen blijven nog steeds verschillen
avatar van ELuctric
ELuctric ( 222 ) 20-12-2014 19:30
Bedankt voor de update, was het inderdaad even vergeten. Zal zo ook wat doneren
avatar van Lam-Bal
Lam-Bal ( 2548 ) 20-12-2014 19:43
Ik doneer jullie allemaal de moeder
avatar van King Bowser
King Bowser ( 15698 ) 20-12-2014 20:31
Quote:
Ik doneer jullie allemaal de moeder
Als je mijn moeder maar niet doneert
avatar van Thijsknvb
Thijsknvb ( 838 ) 20-12-2014 21:26
Quote:
[..]

Als je mijn moeder maar niet doneert

hahaha XD
avatar van Niels
Niels ( 18409   1) 20-12-2014 21:28
De teller aan de onderkant van het artikel loopt niet mee met degene op de donatiepagina - jullie zijn alweer ruim €100 verder!

5,5 kind is nu al een heel jaar voorzien... zorg ervoor dat er geen kind doormidden gezaagd moet worden en help mee mensen!
avatar van Davidov
Davidov ( 13955   2) 20-12-2014 21:33
Inderdaad, de teller hier is stuk ;o
avatar van Dexter010
Dexter010 ( 4186 ) 20-12-2014 21:43
Met alle respect, maar ga eens langs de rijke.
avatar van Christiaanwwe
Christiaanwwe ( 1882 ) 20-12-2014 22:12
probleem met mij en deze actie is. het geld komt nooit aan daar vertrouw ik niet in dus dat is mijn reden maar iedereen moet zelf maar weten.
avatar van King Bowser
King Bowser ( 15698 ) 20-12-2014 22:20
Quote:
probleem met mij en deze actie is. het geld komt nooit aan daar vertrouw ik niet in dus dat is mijn reden maar iedereen moet zelf maar weten.
Al zou er maar 50% aankomen. Elke euro helpt toch. Of iemand nou 50 cent kan missen of 50 euro, elk beetje is een beetje.
avatar van Wanyama
Wanyama ( 730 ) 20-12-2014 22:26
Dat ze maar eens aan ons denken, als ik volgend jaar mijn iphone wil upgraden krijg ik ook geen cent. Nee jk, als ik niet een paar veilingitems win dan doneer ik ook wel een paar tientjes
avatar van Wanyama
Wanyama ( 730 ) 20-12-2014 22:59
Vind het trouwens wel een heel mooi doel en hoop ook dat er veel mensen doneren
avatar van Dexter010
Dexter010 ( 4186 ) 20-12-2014 23:21
Quote:
Vind het trouwens wel een heel mooi doel en hoop ook dat er veel mensen doneren
Wat is er mooi aan? Ze hebben olie, goud en diamanten en dan nog ONS om geld vragen, hoe durven ze. Die overheden daar zijn corrupt en dat moet aangepakt worden, zolang dat niet gebeurd gaat zo'n beetje al het geld naar die corrupte overheid. Hetzelfde gebeurd hier, belasting betalen maar voor wat? Zodat ze politie en beveiliging op een treinstation kunnen zetten (wat bij mij in de buurt dus is gebeurd) en tevens het station afsluiten zodat men er niet meer overheen kan lopen.
Nee, mensen die rijkdom hebben, die hebben nooit genoeg en willen altijd meer en meer.
avatar van Smocho
Smocho ( 3090 ) 20-12-2014 23:57
Quote:
[..]

Wat is er mooi aan? Ze hebben olie, goud en diamanten en dan nog ONS om geld vragen, hoe durven ze. Die overheden daar zijn corrupt en dat moet aangepakt worden, zolang dat niet gebeurd gaat zo'n beetje al het geld naar die corrupte overheid. Hetzelfde gebeurd hier, belasting betalen maar voor wat? Zodat ze politie en beveiliging op een treinstation kunnen zetten (wat bij mij in de buurt dus is gebeurd) en tevens het station afsluiten zodat men er niet meer overheen kan lopen.
Nee, mensen die rijkdom hebben, die hebben nooit genoeg en willen altijd meer en meer.

Boor jij ook in Groningen naar aardgas aangezien ons land daar rijk aan is? Nee natuurlijk niet, hetzelfde geldt voor de mensen waar je het over hebt. In de basis klopt het wat je zegt maar daar hebben die mensen, de gewone (arme) burgers, geen flikker aan natuurlijk. Het klinkt niet erg intelligent wat je zegt, ik ben ook terughoudend met het steunen van goede doelen maar als je een onderbouwing probeert te doen, doe het dan goed...Die mensen zijn zelf niet in staat de situatie daar te veranderen, daar is interventie voor nodig.
Die mensen vragen zelf niet om geld, westerlingen zetten acties op om geld in te zamelen. Deze mensen zijn zelf uiteraard niet bij machte om de schatten die hun continent rijk is zelf te ontginnen.
avatar van CrippledKiller
CrippledKiller ( 6574 ) 21-12-2014 10:58
Sorry jongens, aan dit soort bodemloze putten ga ik in ieder geval niet beginnen. Succes met de schooiactie :-)
avatar van Leonn
Leonn ( 1041 ) 21-12-2014 11:56
Quote:
[..]

Wat is er mooi aan? Ze hebben olie, goud en diamanten en dan nog ONS om geld vragen, hoe durven ze. Die overheden daar zijn corrupt en dat moet aangepakt worden, zolang dat niet gebeurd gaat zo'n beetje al het geld naar die corrupte overheid. Hetzelfde gebeurd hier, belasting betalen maar voor wat? Zodat ze politie en beveiliging op een treinstation kunnen zetten (wat bij mij in de buurt dus is gebeurd) en tevens het station afsluiten zodat men er niet meer overheen kan lopen.
Nee, mensen die rijkdom hebben, die hebben nooit genoeg en willen altijd meer en meer.

Dus omdat belastinggeld in ons land wordt besteed aan beveiliging op treinstations, hebben ze daar het geld niet nodig? Het verband is mij onduidelijk.
avatar van Dexter010
Dexter010 ( 4186 ) 21-12-2014 12:13
Quote:
[..]


Dus omdat belastinggeld in ons land wordt besteed aan beveiliging op treinstations, hebben ze daar het geld niet nodig? Het verband is mij onduidelijk.
Nee. Steek geld in dingen die er wel toe doen, in je eigen land.
Er zijn hier voedselbanken waar jaarlijks steeds meer mensen gebruik van moeten maken. Schandalig!
avatar van M Monster D
M Monster D ( 1374 ) 21-12-2014 12:22
"over het algemeen"

over het algemeen komt het geld bij de kids aan, ja, leuk
avatar van Bonecrusher
Bonecrusher ( 3277   6) 21-12-2014 12:23
Quote:
[..]

Nee. Steek geld in dingen die er wel toe doen, in je eigen land.
Er zijn hier voedselbanken waar jaarlijks steeds meer mensen gebruik van moeten maken. Schandalig!

Dat komt veelal omdat ze er zelf een zooitje van gemaakt hebben en in de schuldsanering zitten of omdat ze te lui zijn om te werken...
avatar van Pietdepad
Pietdepad ( 1995 ) 21-12-2014 13:15
Vind het een mooi idee, en hoop dat er veel geld opgehaald gaat worden, maar de reden dat ik niet ga doneren is omdat ik een beetje goeden doelen moe ben. Je kan het internet niet open slaan of je word er wel mee dood gegooid. Met als diepte punt die verschrikkelijke ice bucket challenge, en tijdens het basketball dat bijvoorbeeld de La Clippers 50 dollar donneerd naar een goed doel bij iedere 3 pointer die word gemaakt ( gebeurd ongeveer 18 keer per wedstrijd ). Daarnaast heb ik een aantal goede doelen die ik om prive redenen ieder jaar steun.

De veiling vind ik bijvoorbeeld wel een leuk idee, heb mee geboden op een aantal items. Maar de prijzen zijn mij veel te hoog. Andere mooie voorbeelden van fundraisers vind ik bijvoorbeeld het ieder jaar terug komende awsome games / summer games done quick. Een 24/7 live stream waarin er o.a speedruns gedaan worden van games voor het goede doel, door te doneren kan er dan gekozen worden welke game er gespeeld word. Laatste keer heb ik bijna 50 dollar gedoneerd.

avatar van Hennie286
Hennie286 ( 482   1) 21-12-2014 13:35
Leuk idee, maar ik ga die corrupte bende in Afrika niet sponsoren.
avatar van Antoine_nl
Antoine_nl ( 560 ) 21-12-2014 15:31
Quote:
[..]


Dat komt veelal omdat ze er zelf een zooitje van gemaakt hebben en in de schuldsanering zitten of omdat ze te lui zijn om te werken...
Nu scheer je mijn inziens iedereen over een kam. Niet mee eens.

avatar van Gremlin
Gremlin ( 219 ) 21-12-2014 15:33
God wat een in en in trieste reacties hier. Zeg dan gewoon direct dat je geen geld wilt doneren zonder al die flut argumenten erbij te verzinnen. Je praat voor jezelf toch alleen recht wat krom is, niemand anders die het kan schelen waarom je niet wilt doneren. Houd die onzin lekker voor jezelf zielenpoten.

Goed van BG dat het zo een actie organiseert, ik zal zeker even kijken hoeveel ik doneren kan. Al komt er maar 1 cent in de handen van de mensen die het nodig hebben, dan heb ik alsnog 1 cent meer gegeven dan al die purno's die niks geven.
avatar van Watever
Watever ( 491   1) 21-12-2014 15:38
Quote:
[..]
Dat komt veelal omdat ze er zelf een zooitje van gemaakt hebben en in de schuldsanering zitten of omdat ze te lui zijn om te werken...

Dit is zon onzin, als mensen een eigen bedrijf hebben die failliet gaan door de crisis dan zitten ze voor jaren in de schuld sanering. En wat als mensen een ziekte krijgen? Of wat als ze geen baan kunnen krijgen? Is iedereen dan lui? Erg trieste reactie
avatar van Pietdepad
Pietdepad ( 1995 ) 21-12-2014 16:15
Fijn dat jullie allemaal wel donneeren . Of zeggen dat jullie dit wel gaan doen, maar wat als budgetgaming dit niet actief gepremote had? Had je dan het zelfde gedaan voor het zelfde goede doel. Ik kan mij namelijk nog een post can ginnieschrik ( slater ) herimneren waarin hij een controler weg gaf aan users die doneerde aan het zelf gekozen goeden doel. Omdat ik in die wel het een en andere weg wilde geven voor deze actie hadden wij via de pm best veel contact. Waarin we nog al geklaagd werd dat veel mensen wel actief waren in de post maar niemand een donnatie deed.

Leuke van hele discussie vind ik dat ik toch wel de lul ben wat voor argumenten ik ook mee aan kom zetten
avatar van Dan
Dan ( 1994 ) 21-12-2014 17:03
Het lijkt wel een sport om overal een discussie van te maken. Doneer je, prima, doneer je niet, ook goed. Probeer er eens een sport van te maken zo af en toe gewoon niet te reageren op iets wat je niks vind...
avatar van Namingway
Namingway ( 22 ) 21-12-2014 21:22
Nouja er is in ieder geval een half maandsalaris mee binnengehaald!

€25 is genoeg om een kind een heel jaar te voorzien... Te voorzien waarin?
avatar van Runformore
Runformore ( 15 ) 23-12-2014 10:02
Op de valreep prober ik nog een kleine zwengel te geven aan de inzameling

Ik heb €15 in de virtuele collectebus gestopt.

Zoals velen heb ik via Budgetgaming veel voordeel op mijn aankopen gehad. Een klein deel van dat voordeel stel ik graag beschikbaar aan mensen die bijna niets hebben!

Kom op mensen doneren kan al vanaf €3 !!