Er is weer een nieuwe kortingsbon bij wehkamp waarmee je 7,50 euro korting krijgt bij besteding vanaf 40 euro. Altijd mooi meegenomen zo vlak voor de feestdagen. Deze korting wordt geactiveerd met de code: kerst en is geldig van 17 tot en met 20 december 2015.
Potentiële koopjes:
Star Wars Battlefront (PS4): €44,99
Super Mario Maker: €37,49
Assassin's Creed: Syndicate: €37,49
Black Ops III: €52,49
Just Cause 3: €51,49
Rainbow Six: Siege: €51,49
*Cashback actie op Turtle Beach en Plantronics headsets
Zie voor het gehele assortiment ook wehkamp.nl.
Wehkamp €7,50 korting vanaf €40
Geplaatst op 17-12-2015 08:00Laatste reacties
Ze hebben mij er als nieuwe klant in ieder geval weggejaagd. Ik zou voor je hier besteld eerst eens de
Quote:
Star wars battlefront op de Xbox kost me helaas nog €51. Vanwege mijn enorme wenslijst deze (afgelopen) maanden, pak ik die liever mee als die rond de €40 is.
Gaat blijkbaar alleen om de PS4-versie, bij dezen aangepast.
Quote:
Tenzij je een Zwitsal product er bij koopt.Er komt wel 1,95 aan verzend kosten bij!
Wie wil er nou niet naar babytjes ruiken :3
Quote:
Ze hebben mij er als nieuwe klant in ieder geval weggejaagd. Ik zou voor je hier besteld eerst eens de shopsurveys lezen.
Ach ze zijn een keer de mist in gegaan met xenoblade. En dat is nog maar de vraag of dat aan Wehkamp of aan Nintendo zelf ligt! Ik heb er in ieder geval hele goede ervaringen al moet je er alleen komen als er kortingsacties zijn anders is het vrij duur
Quote:
[..]
Tenzij je een Zwitsal product er bij koopt.
Wie wil er nou niet naar babytjes ruiken :3
Tenzij je een Zwitsal product er bij koopt.
Wie wil er nou niet naar babytjes ruiken :3
Dat werkt niet bij alle accounts, het lijkt alsof de kraan langzaam dicht gaat, want steeds minder accounts kunnen dit voordeeltje nog krijgen. Mijn accounts iig niet meer (sinds 1 maand)..
Voor de gene die Star Wars Battlefront willen. Kun je beter even in de US PSN Store kijken. Daar hebben ze nu Holiday Sale en daar is Star Wars Battlefront $40.19 wat neerkomt op zo'n 37 euro. Of als je echt los wilt gaan de Star Wars Battlefront Ultimate Edition voor $89.99 wat neerkomt op zo'n 83 euro. Zelfde aanbieding is ook aanwezig voor de Xbox One.
Quote:
Ik heb zojuist een psn-jaarabonnement besteld met 7.50 korting. Mijn abo liep voor de kerst af.
Dan heb je jezelf een leuk kerst cadeau gegeven .
Quote:
Ze hebben mij er als nieuwe klant in ieder geval weggejaagd. Ik zou voor je hier besteld eerst eens de shopsurveys lezen.
Ik heb nergens problemen mee met wehkamp, ik bestel er regelmatig games maar ook andere spullen omdat het voor mij en me vrouw kwa tijd beter uit komt, we werken beide enorm hard en hebben letterlijk door de weeks geen tijd om nog eens lekker te shoppen.
2x wel een probleem gehad met iets maar dat werd tot 2x toe enorm goed opgevangen door de facebook klantenservice die niet alleen het probleem oplost maar dan ook nog voor de ellende een waardebon geeft van gemiddeld 10 euro.
Daarnaast kan bij elk bedrijf iets mis gaan het heeft alleen te maken met hoe een bedrijf het service gericht oplost.
Quote:
Het is jammer dat ze geen Xbox Live tegoedkaarten van 25 euro meer hebben. Twee van die kaarten met 7,50 korting was altijd wel een goede deal
1 van 50 niet?
Quote:
[..]
Ach ze zijn een keer de mist in gegaan met xenoblade. En dat is nog maar de vraag of dat aan Wehkamp of aan Nintendo zelf ligt! Ik heb er in ieder geval hele goede ervaringen al moet je er alleen komen als er kortingsacties zijn anders is het vrij duur
Ach ze zijn een keer de mist in gegaan met xenoblade. En dat is nog maar de vraag of dat aan Wehkamp of aan Nintendo zelf ligt! Ik heb er in ieder geval hele goede ervaringen al moet je er alleen komen als er kortingsacties zijn anders is het vrij duur
Lol, "een" keer de mist in gegaan, tuurlijik, als jij het zegt. En nog eens de schuld geven aan Nintendo. Alle andere winkels kunnen wel leveren, zelfs veel kleinere winkels. Denk jij dat winkels (fysieke en webshops) de games pas binnen krijgen op de dag van release? Op een gegeven moment moest Wehkamp gewoon weten dat ze niet meer kunnen leveren.
En maar tegen mij blijven zeggen dat het 2-3 dagen duurt, terwijl de levertijd constant aan het veranderen is op de website (langere levertijden, tot zelfs 11 dagen. Uiteindelijk werd het spel helemaal verwijderd uit hun webshop.
Echte clowns zijn het. Werden de klanten op de hoogte gesteld? Nee, ze mogen weer lekker achter hun bestelling en geld aan gaan.
Quote:
Ik heb zojuist een psn-jaarabonnement besteld met 7.50 korting. Mijn abo liep voor de kerst af.
Zelfde gedaan, kwam er gisteren achter dat ie zaterdag verloopt
Quote:
[..]
Ach ze zijn een keer de mist in gegaan met xenoblade. En dat is nog maar de vraag of dat aan Wehkamp of aan Nintendo zelf ligt! Ik heb er in ieder geval hele goede ervaringen al moet je er alleen komen als er kortingsacties zijn anders is het vrij duur
Ach ze zijn een keer de mist in gegaan met xenoblade. En dat is nog maar de vraag of dat aan Wehkamp of aan Nintendo zelf ligt! Ik heb er in ieder geval hele goede ervaringen al moet je er alleen komen als er kortingsacties zijn anders is het vrij duur
Als ik door hun shopsurveys heenlees zie ik dat ze wel vaker in de fout zijn gegaan. Het lijkt erop dat je pre-orders beter kan mijden, ze hebben hun voorraadbeheer niet goed op orde.
Het klinkt niet logisch mocht het aan Nintendo liggen, aangezien ze bij iedere andere games-winkel wel zijn te verkrijgen.
Quote:
[..]
Als ik door hun shopsurveys heenlees zie ik dat ze wel vaker in de fout zijn gegaan. Het lijkt erop dat je pre-orders beter kan mijden, ze hebben hun voorraadbeheer niet goed op orde.
Het klinkt niet logisch mocht het aan Nintendo liggen, aangezien ze bij iedere andere games-winkel wel zijn te verkrijgen.
Als ik door hun shopsurveys heenlees zie ik dat ze wel vaker in de fout zijn gegaan. Het lijkt erop dat je pre-orders beter kan mijden, ze hebben hun voorraadbeheer niet goed op orde.
Het klinkt niet logisch mocht het aan Nintendo liggen, aangezien ze bij iedere andere games-winkel wel zijn te verkrijgen.
Niets mis mee, Siege perfect op tijd.
Ik zelf heb nooit problemen met Wehkamp. Nog nooit langer dan een dag op mn spullen hoeven wachten.
Quote:
Wehkamp wordt hier bijna standaard gebasht door gefrustreerde personen die geen gebruik kunnen maken van de misbruik acties. Die shop survey klopt van geen kant.
Ik zelf heb nooit problemen met Wehkamp. Nog nooit langer dan een dag op mn spullen hoeven wachten.
Ik zelf heb nooit problemen met Wehkamp. Nog nooit langer dan een dag op mn spullen hoeven wachten.
Jij hebt nog geen problemen bij Wehkamp gehad dus de shopsurvey klopt van geen kant?
Ze hebben het inderdaad goed opgelost met de complete Xenoblade annulering.
Met name met pre-orders gaat het keer op keer fout, of je nou met of zonder kortingscodes besteld.
Product was netjes op tijd geleverd maar ik bleef maanden lang aanmaningen ontvangen omdat de prijs gewijzigd was van het product NADAT ik mijn preorder had geplaatst welke reeds volledig was aanbetaald. Ze verwachtte dat ik het verchil alsnog ging betalen.
De klantenservice was heel aardig maar ondanks meerdere beloftes dat het is opgelost kreeg ik telken na enkele weken opnieuw bericht dat ik nog een bedrag verschuldigd was bij ze.
Je kunt gerust bestellen maar ik zou oppassen met pre-orders plaatsen.
Ik heb nu maar weer XBox live tegoed besteld; 50 euro tegoed kost met verzenden nu 42,50 euro, dus toch weer 15% extra korting in de xbox store
En deze keer werkt de code OOK als je geen email hebt gehad
Quote:
Ze hebben mij er als nieuwe klant in ieder geval weggejaagd. Ik zou voor je hier besteld eerst eens de shopsurveys lezen.
Ze zijn echt niet foutloos, maar bij mijn 50+ bestellingen inclusief pre-orders is er hoogstens 1 of 2 keer wat mis gegaan. Dat is ook gelijk het probleem met de hele shopsurvey want ik (en heel veel andere tevreden klanten) zal nooit een goede review schrijven. Daar ben ik te laks voor.
Als het goed gaat ben je tevreden en ga je het product gebruiken. Gaat het mis dan is dat super irritant en dan is een slechte review schrijven een vorm van troost. Kijk bijvoorbeeld hoeveel slechte reviews er in hetzelfde tijdsbestek staan met de release van Xenoblade. 1 fout zijn meerdere slechte reviews en ik snap het ook heel goed dat je gefrustreerd raakt als iets niet geleverd wordt zonder update van Wehkamp zelf, maar dat maakt het nog geen slechte winkel.
Aangezien ik bijna 100% online bestel (incl kleding en levendmiddelen) heb ik met heel veel winkels slechte ervaringen, maar tegenover elke slechte ervaring staan dan weer minstens 10 goede ervaringen.
Quote:
[..]
Ze zijn echt niet foutloos, maar bij mijn 50+ bestellingen inclusief pre-orders is er hoogstens 1 of 2 keer wat mis gegaan. Dat is ook gelijk het probleem met de hele shopsurvey want ik (en heel veel andere tevreden klanten) zal nooit een goede review schrijven. Daar ben ik te laks voor.
Als het goed gaat ben je tevreden en ga je het product gebruiken. Gaat het mis dan is dat super irritant en dan is een slechte review schrijven een vorm van troost. Kijk bijvoorbeeld hoeveel slechte reviews er in hetzelfde tijdsbestek staan met de release van Xenoblade. 1 fout zijn meerdere slechte reviews en ik snap het ook dat je gefrustreerd wordt als iets niet geleverd wordt zonder update van Wehkamp zelf, maar dat maakt het nog geen slechte winkel.
Aangezien ik bijna 100% online bestel (incl kleding en levendmiddelen) heb ik met heel veel winkels slechte ervaringen, maar daar tegenover staan dan weer minstens 10 goede ervaringen.
Ze zijn echt niet foutloos, maar bij mijn 50+ bestellingen inclusief pre-orders is er hoogstens 1 of 2 keer wat mis gegaan. Dat is ook gelijk het probleem met de hele shopsurvey want ik (en heel veel andere tevreden klanten) zal nooit een goede review schrijven. Daar ben ik te laks voor.
Als het goed gaat ben je tevreden en ga je het product gebruiken. Gaat het mis dan is dat super irritant en dan is een slechte review schrijven een vorm van troost. Kijk bijvoorbeeld hoeveel slechte reviews er in hetzelfde tijdsbestek staan met de release van Xenoblade. 1 fout zijn meerdere slechte reviews en ik snap het ook dat je gefrustreerd wordt als iets niet geleverd wordt zonder update van Wehkamp zelf, maar dat maakt het nog geen slechte winkel.
Aangezien ik bijna 100% online bestel (incl kleding en levendmiddelen) heb ik met heel veel winkels slechte ervaringen, maar daar tegenover staan dan weer minstens 10 goede ervaringen.
Ik kreeg bij de Lidl training over klantgedrag. Het is onderzocht dat klanten bij een goede ervaring het aan 3 of 4 anderen vertellen, maar als de klant een slechte ervaring heeft gehad dan zal hij het aan 9 mensen vertellen. Dus het klopt wel met de slechte reviews ook al is het complete plaatje anders.
Quote:
Wel vaker preorders geplaatst en nooit het probleem gehad 'achterna gezeten' te worden als de prijs daarna wat omhoog gegaan was.
Ik heb nu maar weer XBox live tegoed besteld; 50 euro tegoed kost met verzenden nu 42,50 euro, dus toch weer 15% extra korting in de xbox store
En deze keer werkt de code OOK als je geen email hebt gehad
Ik heb nu maar weer XBox live tegoed besteld; 50 euro tegoed kost met verzenden nu 42,50 euro, dus toch weer 15% extra korting in de xbox store
En deze keer werkt de code OOK als je geen email hebt gehad
Maar dat is toch niet echt interessant? 50 euro kaartjes staan standaard voor rond de 42 - 43 euro op eBay.de binnen 5 minuten in de mail.
Quote:
€7,50 korting? Valt me op dat dit naar beneden is bijgesteld. Voorheen had je €10 korting.
Soms hebben ze €7,50 korting, soms €10 korting.