Deze wilde ik gebruiken omdat ik eindelijk de datamigrationkit heb ontvangen en ik zo alles op dezelfde xbox + hardeschijf kan gebruiken. Ik heb ze zojuist opengekrast maar beide codes werken niet.
De gamerpics werken wel maar de 500points niet.
Ik heb het geprobeerd in
-het marketingplace scherm optie: redeemcode.
-Add microsoftpoints redeemcode
-Add 500 microsoftpoints (6,-) redeemcode
Overal krijg ik dat de code invalid is.
Weet iemand wat te doen?
Het zijn toch 1000 punten bij elkaar die anders weggegooid zijn.
Eerst een jongen aan de telefoon die super goed hielp. Maar na een UUR!! bellen nog geen oplossing en belde hij steeds met een collega. Toen kon hij mij niet meer horen praten maar ik hem wel.
Toen terugggebeld, kreeg ik een of andere vage vrouw aan de lijn die vragen stelde als ''wat is je favoritejeugdfilm'' en bleef doorhameren over dat ze dat moest weten want anders mocht ze me niet helpen.
nadat ik na anderhalf uur inmiddels aardig agressief was geworden en moeite had om vriendelijk te blijven heb ik opgehangen om ze die punten lekker in hun **** te laten stoppen.
Ik vind het belachelijk dat het zolang moet duren en door een verbindingsprobleem
Je ineens niet meer geholpen mag worden.
Quote:
Toen terugggebeld, kreeg ik een of andere vage vrouw aan de lijn die vragen stelde als ''wat is je favoritejeugdfilm''
Gepost door: Racamo op 04-07-2008 16:42
Toen terugggebeld, kreeg ik een of andere vage vrouw aan de lijn die vragen stelde als ''wat is je favoritejeugdfilm''
Gepost door: Racamo op 04-07-2008 16:42
Ik kreeg ff een 'WTF'-momentje...
Heb je ze gekocht in een winkel? Zo ja, teruggaan naar deze winkel. Zei moeten je helpen (wettelijk vastgesteld, jaja, de constitutie is wel ergens goed voor!).
Wat altijd helpt is; dreigen met het feit dat (als je je 'niet kunnen helpen') je meld dat ze vanmiddag een telefoontje van de Consumentenbond kunnen verwachten (doet wonderen, al voordat het betreffende telefoontje gepleegd is...)
Maar een beetje manager van een winkel (die moet je hierover spreken, niet iemand achter een kassa, laat je doorverwijzen) denkt in termen als klantvriendelijkheid, en deze doen vaak alles om klanten te behouden.
Succes!
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
Maar ik heb een hele tijd zitten zoeken en daaruit heb ik 2 blog berichten gevonden van personen die ze ook hadden en waar ze niet werkten, en ze hebben dus een expiry date: 30 juni. Wat nergens vermeld staat.
Ik weet het niet zeker maar dit is wat ik eruit op maakte.
(Voorheen account xboxhome)
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
IK zou het in ieder geval de moeite niet waard vinden, om voor een paar euro meer of minder te moeten gaan telefoneren, maar ik heb ook een hekel aan telefoneren dus dat speelt ook wel mee
I have sold my soul to a minor demon.
(Voorheen account xboxhome)
Het leek wel of ik een of andere grappenmaker aan de telefoon had of iemand die fake is. Verder kreeg ik ook de optie om mijn msn wachtwoord te geven zodat zij even konden kijken.
Dat vond ik ook al erg raar. Zoiets mag niet gevraagd of voorgesteld worden.
Die andere jongen hielp goed alleen het duurde verschrikkelijk lang en ik kreeg allemaal controle procedures en moest keer op keer mijn gegevens doorgeven om te kijken of het wel echt klopte. Ik laat het hier maar bij en ik zal ook nooit MS points in de winkel kopen. Hopelijk hoef ik niets meer met deze afdeling te maken te hebben.
Quote:
Geen idee of de kaartjes van ons komen, er waren een aantal geselecteerde winkels die deze kaartjes hadden.
Gepost door: Xboxhome op 05-07-2008 00:19
Gepost door: Xboxhome op 05-07-2008 00:19
Ze komen van jullie idd. Bij mijn xbox elite zaten ze. maar jullie hebben natuurlijk geen enkele schuld. En het maakt ook niet veel uit want het zijn allemaal dezelfde producten. MS had de datum erop moeten zetten. Ik dacht nu ''ik wacht tot ik mijn datamigration kabel heb dan kan ik alles op de xbox+hdd die erbij hoort zetten''
(Voorheen account xboxhome)
Ook maar aan het twitteren geslaan (follow me: xraygonzo)
Ook maar aan het twitteren geslaan (follow me: xraygonzo)
En inmiddels staan er geen points meer terwijl ik niks heb gekocht
Wat moet ik doen?
XBOX One X - XBOX One S - PS4
Quote:
Verder kreeg ik ook de optie om mijn msn wachtwoord te geven zodat zij even konden kijken.
Dat vond ik ook al erg raar. Zoiets mag niet gevraagd of voorgesteld worden.
Gepost door: Racamo op 05-07-2008 00:19
Dat vond ik ook al erg raar. Zoiets mag niet gevraagd of voorgesteld worden.
Gepost door: Racamo op 05-07-2008 00:19
WTF, vroegen ze dat echt? Heb ook een keer een code niet kunnen registreren die bij Halo 3 zat, eigenlijk niks meer aan gedaan verder.
Quote:
Hier ook hetzelfde probleem, had de code meteen ingevoerd..
En inmiddels staan er geen points meer terwijl ik niks heb gekocht
Wat moet ik doen?
Gepost door: Raphael112 op 03-08-2008 15:01
En inmiddels staan er geen points meer terwijl ik niks heb gekocht
Wat moet ik doen?
Gepost door: Raphael112 op 03-08-2008 15:01
gewoon MS bellen en het uitleggen, ze kunnen checken wanneer ze bij zijn geschreven en waarom ze ineens weg zijn. Wanneer blijkt dat ze dus vervallen zijn en niet opgemaakt aan iets anders, dan krijg je ze weer netjes terug
Ook maar aan het twitteren geslaan (follow me: xraygonzo)
XBOX One X - XBOX One S - PS4
Quote:
Nou nadat ik die vrouw aan de lijn kreeg is mijn vertrouwen in MS nul.
Het leek wel of ik een of andere grappenmaker aan de telefoon had of iemand die fake is. Verder kreeg ik ook de optie om mijn msn wachtwoord te geven zodat zij even konden kijken.
Dat vond ik ook al erg raar. Zoiets mag niet gevraagd of voorgesteld worden.
Die andere jongen hielp goed alleen het duurde verschrikkelijk lang en ik kreeg allemaal controle procedures en moest keer op keer mijn gegevens doorgeven om te kijken of het wel echt klopte. Ik laat het hier maar bij en ik zal ook nooit MS points in de winkel kopen. Hopelijk hoef ik niets meer met deze afdeling te maken te hebben.
Gepost door: Racamo op 05-07-2008 00:19
Het leek wel of ik een of andere grappenmaker aan de telefoon had of iemand die fake is. Verder kreeg ik ook de optie om mijn msn wachtwoord te geven zodat zij even konden kijken.
Dat vond ik ook al erg raar. Zoiets mag niet gevraagd of voorgesteld worden.
Die andere jongen hielp goed alleen het duurde verschrikkelijk lang en ik kreeg allemaal controle procedures en moest keer op keer mijn gegevens doorgeven om te kijken of het wel echt klopte. Ik laat het hier maar bij en ik zal ook nooit MS points in de winkel kopen. Hopelijk hoef ik niets meer met deze afdeling te maken te hebben.
Gepost door: Racamo op 05-07-2008 00:19
Ze vragen nooit naar je passwords, dus goed gehandeld. Echt heel vreemd, klinkt een beetje alsof je een stel hackers aan de lijn had.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!