Hoe moet ik dat oplossen? De website van Postkantoor NL en even googlen vertellen me niets.
Ik kan niet eens bellen want het is een 0900-nummer en die is geblokkeerd voor het buitenland...
Quote:
Ik heb weken geleden 12 spellen opgestuurd via de post in Tilburg. Ze zijn allemaal aangekomen... behalve 1.
Hoe moet ik dat oplossen? De website van Postkantoor NL en even googlen vertellen me niets.
Ik kan niet eens bellen want het is een 0900-nummer en die is geblokkeerd voor het buitenland...
Gepost door: BenoitRen op 15-08-2013 12:55
Hoe moet ik dat oplossen? De website van Postkantoor NL en even googlen vertellen me niets.
Ik kan niet eens bellen want het is een 0900-nummer en die is geblokkeerd voor het buitenland...
Gepost door: BenoitRen op 15-08-2013 12:55
Als het door de brievenbus kan, heeft die gene gewoon pech. Zelf al 2 keer meegemaakt, en postNL doet er niks mee. Dit kan ook niet echt, omdat er geen trackingsysteem in iets wat door de brievenbus gaat zit.
Dus bellen of mailen heeft absoluut geen zin. Dus diegene heeft gewoon pech gehad en de andere 11 geluk ( ja tegenwoordig moet je al geluk hebben )
Life begins at the end of your comfort zone
Afzender = postcode + huisnummer, dus "Afz. 1234 AB 34" is al genoeg.
Mocht er ergens iets fout gaan, of heb je per ongeluk het adres fout opgeschreven, dan komt het in ieder geval bij jezelf weer terug.
TNT Post 0900 0570 (€ 0.45 minuut)
Alternatief: 058 2 33 33 33 of 076 527 27 27
Quote:
Ik heb weken geleden 12 spellen opgestuurd via de post in Tilburg. Ze zijn allemaal aangekomen... behalve 1.
Hoe moet ik dat oplossen? De website van Postkantoor NL en even googlen vertellen me niets.
Ik kan niet eens bellen want het is een 0900-nummer en die is geblokkeerd voor het buitenland...
Gepost door: BenoitRen op 15-08-2013 12:55
Hoe moet ik dat oplossen? De website van Postkantoor NL en even googlen vertellen me niets.
Ik kan niet eens bellen want het is een 0900-nummer en die is geblokkeerd voor het buitenland...
Gepost door: BenoitRen op 15-08-2013 12:55
Je kan niks meer doen.
PostNL doen moeilijk over vermiste post(als ze geen tracking code hebben).
Het enige wat ik kan zeggen is:
Kijk waar de vermiste post is verstuurd(naar welke stad/dorp is dat game verstuurd).
En zeg aan de persoon naar wie je de vermiste game hebt verstuurd, dat hij/zij PostNL moet bellen en klagen over de vermiste post. Want als er maar 1 van de 13 games vermist is, dan is er iets fouts gegaan bij het sorteercentrum in dat ene plek waar het vermiste game moest worden bezorgd(of er werken mensen in dat sorteercentrum die |||Spoiler||| konten(vertaling van het engelse woord ) |||Spoiler||| zijn.
Voor de rest kan je niks doen.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
Quote:
1 vermist is wel heel vreemd of zijn ze allemaal apart verzonden? Sowieso ligt het risico altijd bij de koper als je dat aangegeven hebt vantevoren.
Gepost door: Xbox2go op 15-08-2013 14:19
Gepost door: Xbox2go op 15-08-2013 14:19
Allemaal apart, zie het meenemen tegen kostprijs topic.
Ik vermeld altijd netjes bij mijn advertenties, dat het risico van verzenden bij de koper licht.
Op PostNL kun je namelijk niet meer vertrouwen.
Life begins at the end of your comfort zone
Het gaat om een exemplaar van Pokémon White 2. Ik denk niet dat het gepast is om te zeggen over wie het gaat om privacyredenen.
Quote:
Zou niet uit moeten maken, als jij gewoon Europa zegels erop hebt geplakt. Heb je wel ook het blauwe priority zegeltje erbij gedaan? Zonder die kan het langer duren als ze in België verschil maken tussen met en zonder priority.Mijn adres staat als afzender op de achterkant van het pakket (dat door de brievenbus past). Maar wie weet doen ze moeilijk omdat het een Belgisch adres is terwijl het in Nederland gepost werd.[/b]
BTW als je het niet aangetekend/verzekerd hebt verstuurd dan hoef je van PostNL niks te verwachten, anders mogelijk een schadevergoeding tot €50 voor een brief of tot €500 voor een pakket (of meer als je het verzekerd hebt gestuurd).
:-)
Quote:
Op sandd wel dan?[..]
Allemaal apart, zie het meenemen tegen kostprijs topic.
Ik vermeld altijd netjes bij mijn advertenties, dat het risico van verzenden bij de koper licht.
Op PostNL kun je namelijk niet meer vertrouwen.
Gepost door: Ajwd2205 op 15-08-2013 14:47
Allemaal apart, zie het meenemen tegen kostprijs topic.
Ik vermeld altijd netjes bij mijn advertenties, dat het risico van verzenden bij de koper licht.
Op PostNL kun je namelijk niet meer vertrouwen.
Gepost door: Ajwd2205 op 15-08-2013 14:47
Quote:
Hij zegt toch net dat hij het in Nederland op de bus heeft gedaan. Waarom zou er dan een Europa zegel op zitten en een priority sticker?
[..]
Zou niet uit moeten maken, als jij gewoon Europa zegels erop hebt geplakt. Heb je wel ook het blauwe priority zegeltje erbij gedaan? Zonder die kan het langer duren als ze in België verschil maken tussen met en zonder priority.
BTW als je het niet aangetekend/verzekerd hebt verstuurd dan hoef je van PostNL niks te verwachten, anders mogelijk een schadevergoeding tot €50 voor een brief of tot €500 voor een pakket (of meer als je het verzekerd hebt gestuurd).
Gepost door: Meanie op 15-08-2013 15:36
Zou niet uit moeten maken, als jij gewoon Europa zegels erop hebt geplakt. Heb je wel ook het blauwe priority zegeltje erbij gedaan? Zonder die kan het langer duren als ze in België verschil maken tussen met en zonder priority.
BTW als je het niet aangetekend/verzekerd hebt verstuurd dan hoef je van PostNL niks te verwachten, anders mogelijk een schadevergoeding tot €50 voor een brief of tot €500 voor een pakket (of meer als je het verzekerd hebt gestuurd).
Gepost door: Meanie op 15-08-2013 15:36
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Ook de ontvanger kan niets doen, de enige die iets kan doen is de verzender, die kan een formulier aanvragen meen ik (weet niet of dit ook voor particulier bestemd is) en die invullen, zodat ze hem (opeens, gek genoeg) wel kunnen gaan opsporen...
Mijn advies, PostNL ten aller tijden zo veel mogelijk negeren, niets geen zaken meer mee doen. Maar daar komen steeds meer mensen vanzelf wel achter. Want ze hebben iedere keer weer een zelfde *** (naar woord) smoezen!
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Hey, ik ben geen olifant
Quote:
[..]
Op sandd wel dan?
[..]
Gepost door: Care op 15-08-2013 16:15
Op sandd wel dan?
[..]
Gepost door: Care op 15-08-2013 16:15
Het enige wat ik daarmee krijg is de Ikea Catalogus, en wat andere brieven.
En die krijg ik altijd netjes binnen.
Verstuur er nooit wat mee.
Life begins at the end of your comfort zone
@Fant Zou best kunnen dat er bij het sorteren iets mis is gegaan en dat daarna recht is gezet. Het adres van de ontvanger wordt door een computer 'gelezen', en daar gaat het nog wel eens mis. (Zo wordt post nog wel eens naar de afzender gestuurd i.p.v. ontvanger).
@BenoitRen Je kan evt nog een vraag of klacht indienen.
:-)
Heb inmiddels wel een klacht of 30 (ja serieus) gestuurd, over meerdere artikelen, en ik kreeg iedere keer hetzelfde terug. Ze doen er niks aan, je bent gewoon je geld kwijt. Aangetekend of niet.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Duizenden brieven in schuur van postbode
Was het toevallig ook naar een adres in Tilburg? Dan wordt het misschien alsnog bezorgd!
:-)
Was het toevallig ook naar een adres in Tilburg? Dan wordt het misschien alsnog bezorgd!
:-)
I'm the Juggernaut bitch!
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?