Na het testen op de Universiteit in Utrecht en Dutch Game Garden en de positieve reacties, hebben we dus besloten de nieuwste alpha online te zetten. Hij is heel ver van af, maar wel degelijk speelbaar, zodat mensen er wel al wat plezier aan kunnen beleven.
Alpha Roche Fusion
Het is meer als een voorproefje, gezien de wapens, achtergronden, vijanden en alles nog flink onder handen genomen zullen worden. Dus de uiteindelijke ervaring zal behoorlijk (ten goede) anders zijn. Voor het laatste nieuws kunnen jullie naar de site :
http://rochefusion.com/
Meningen/Opmerkingen zijn altijd welkom... Het is uiteindelijk voor de gemiddelde shoot 'm up liefhebber, dus je mening telt!
Requirements:
Windows 64
Ati/Nvidia
Open GL 3
Last edited on: 06-12-2013 19:42
Last edited on: 06-12-2013 21:56
http://www.heinyreimes.nl/blog voor gratis kleurplaten, photoshop tutorials en inzichten op visuele communicatie.
http://www.heinyreimes.nl/blog voor gratis kleurplaten, photoshop tutorials en inzichten op visuele communicatie.
Liefhebber van popcorn en nutteloze discussies.
Quote:
T ziet er wel leuk uit, maar kan jij me aan een kopietje helpen van Windows 64
Gepost door: Tumbler op 06-12-2013 19:51
Gepost door: Tumbler op 06-12-2013 19:51
LOL... Nee helaas ...
Het is aan de programmeurs om te kijken hoe het naar andere platforms te porten... Maar eerste prio is het werkend te krijgen en naar Steam te brengen.
http://www.heinyreimes.nl/blog voor gratis kleurplaten, photoshop tutorials en inzichten op visuele communicatie.
Edit: de game is wel moeilijk, ik kwam tot 1536 punten
Liefhebber van popcorn en nutteloze discussies.
Quote:
Het is echt leuk, en zeker al goed speelbaar! Ik wil zelf ook nog een game maken, voor PWS. Weet jij toevallig een handig programma voor een simpele 2d game?
Edit: de game is wel moeilijk, ik kwam tot 1536 punten
Gepost door: Tumbler op 06-12-2013 20:03
Edit: de game is wel moeilijk, ik kwam tot 1536 punten
Gepost door: Tumbler op 06-12-2013 20:03
Thnx, het gaat nog wel echt flink aangepast worden. Denk aan grote hoofdbazen, je primaire wapen dat behalve sterker ook in grotere getalen kogels zal afvuren. Secundaire wapen met cooldown zal Zwarte gaten, super stralen en zelfs een phoenix transformaties bevatten. Ook nieuwe achtergronden, bonus velden etc .
Je hebt GameMaker en Unity (met 2D plugin) die eigenlijk het beste zijn voor indies, maar ook de studenten die willen experimenteren. Je kunt met beide al gratis beginnen. De programmeurs met wie ik ben begonnen werken in C#, werken liever met hun eigen code >>.
Ja er moet nog veel aan getweaked worden. Zoals meer kogels voor de speler en tegenstanders die iets meer in patronen schieten. Ook komt er een co-op modus.
http://www.heinyreimes.nl/blog voor gratis kleurplaten, photoshop tutorials en inzichten op visuele communicatie.
Quote:
Ik zag deze, lekker goedkoop. Is dat wat om mee te beginnen? Kan ik me trouwens ook ergens inschrijven voor de beta ofzo voor jullie spel?
[..]
Thnx, het gaat nog wel echt flink aangepast worden. Denk aan grote hoofdbazen, je primaire wapen dat behalve sterker ook in grotere getalen kogels zal afvuren. Secundaire wapen met cooldown zal Zwarte gaten, super stralen en zelfs een phoenix transformaties bevatten. Ook nieuwe achtergronden, bonus velden etc .
Je hebt GameMaker en Unity (met 2D plugin) die eigenlijk het beste zijn voor indies, maar ook de studenten die willen experimenteren. Je kunt met beide al gratis beginnen. De programmeurs met wie ik ben begonnen werken in C#, werken liever met hun eigen code >>.
Ja er moet nog veel aan getweaked worden. Zoals meer kogels voor de speler en tegenstanders die iets meer in patronen schieten. Ook komt er een co-op modus.
Gepost door: Heinster op 06-12-2013 20:16
Thnx, het gaat nog wel echt flink aangepast worden. Denk aan grote hoofdbazen, je primaire wapen dat behalve sterker ook in grotere getalen kogels zal afvuren. Secundaire wapen met cooldown zal Zwarte gaten, super stralen en zelfs een phoenix transformaties bevatten. Ook nieuwe achtergronden, bonus velden etc .
Je hebt GameMaker en Unity (met 2D plugin) die eigenlijk het beste zijn voor indies, maar ook de studenten die willen experimenteren. Je kunt met beide al gratis beginnen. De programmeurs met wie ik ben begonnen werken in C#, werken liever met hun eigen code >>.
Ja er moet nog veel aan getweaked worden. Zoals meer kogels voor de speler en tegenstanders die iets meer in patronen schieten. Ook komt er een co-op modus.
Gepost door: Heinster op 06-12-2013 20:16
Liefhebber van popcorn en nutteloze discussies.
Quote:
[..]
Ik zag deze, lekker goedkoop. Is dat wat om mee te beginnen? Kan ik me trouwens ook ergens inschrijven voor de beta ofzo voor jullie spel?
Gepost door: Tumbler op 06-12-2013 20:22
Ik zag deze, lekker goedkoop. Is dat wat om mee te beginnen? Kan ik me trouwens ook ergens inschrijven voor de beta ofzo voor jullie spel?
Gepost door: Tumbler op 06-12-2013 20:22
Ik mis wat de link te maken heeft met zelf games maken? Zie enkel indiegames te koop?
Betatesters zijn altijd welkom...
http://www.heinyreimes.nl/blog voor gratis kleurplaten, photoshop tutorials en inzichten op visuele communicatie.
Liefhebber van popcorn en nutteloze discussies.
En gratis om mee te starten .
http://www.heinyreimes.nl/blog voor gratis kleurplaten, photoshop tutorials en inzichten op visuele communicatie.
Liefhebber van popcorn en nutteloze discussies.
Testers zijn altijd welkom... Ik zal de mensen die interesse hebben wel een PM sturen zodra er een nieuwe versie is.
Zover trouwens de mensen die al aan het testen zijn en de programmeur aan het spammen zijn met de problemen: "Bedankt!"
http://www.heinyreimes.nl/blog voor gratis kleurplaten, photoshop tutorials en inzichten op visuele communicatie.
Liefhebber van popcorn en nutteloze discussies.