iemand hetzelfde probleem met deze webshop ??
Last edited on: 11-06-2005 14:02
Quote:
jongens , heb 25 - 3 - 05 twee games besteld en nog niet binnen !
iemand hetzelfde probleem met deze webshop ??
Gepost door: Rikkie83 op 09-04-2005 11:44
iemand hetzelfde probleem met deze webshop ??
Gepost door: Rikkie83 op 09-04-2005 11:44
zou handig zijn als je ook ff aangeeft welke stappen jezelf heb genomen om info op te vragen bij het bedrijf zelf.
Ook de namen van de titels die je besteld heb kan miss weergeven waarom t zo lang duurt..
Once a happy gamer, always a happy gamer...
Ook vreemd dat ik niet in kan loggen op hun site om mijn bestellings status te zien..
.
Ik heb namelijk gehoord dat ze daar alleen maar bootlegs worden verkocht...
I have sold my soul to a minor demon.
Quote:
Zijn (als die spellen ooit aankomen) de spellen dan wel "officieel"?
Ik heb namelijk gehoord dat ze daar alleen maar bootlegs worden verkocht...
Gepost door: Talicus op 09-04-2005 17:09
Ik heb namelijk gehoord dat ze daar alleen maar bootlegs worden verkocht...
Gepost door: Talicus op 09-04-2005 17:09
Daarover zijn we nog steeds in afwachting Ik ga ervan uit van wel en heb daarom als test 2 games besteld. Als ze zich met illegale praktijken bezighouden, dan doen ze dit niet echt slim aangezien je zo de gegevens van de betreffende site kan opzoeken op de site van de stichting internet domein registratie: klik
Verder bestaat de site al enige maanden (voorheen als gbasp.org) intussen en ik kan me niet voorstellen dat ze dit al zo lang ongestraft zouden kunnen volhouden. Ik zou indien ik bootlegs ontvang namelijk direct contact opnemen met nintendo.
Voor de volledigheid: Hiermee zeggen wij als budgetgaming.nl niet dat gbasp.nl niet te vertrouwen is of mensen probeert op te lichten, zodra alle lopende zaken zijn afgehandeld zullen de prijzen weer op budgetgaming.nl worden opgenomen.
Meer informatie is te vinden op (met dank aan Karin):
http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=Vertrouwen;action=display;num=1113119982
http://opgelicht.net/viewtopic.php?t=656&highlight=gbasp
Tenminste als het je wat lijkt om een gezamelijke aangifte te beginnen.
Ik houd iedereen op de hoogte van de gang van zaken en hoop dat anderen ook meedenken over hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Samen staan we natuurlijk wel veel sterker.
Ik mail dit ook naar andere games forums waar waarschijnlijk ook gedupeerden zitten.
Hun adres is Rozenstraat 2, Oldenzaal
Quote:
Je kunt wel vragen of ze het geld terugstorten, maar dat doen ze uiteindelijk net zo min als de games opsturen.
Hun adres is Rozenstraat 2, Oldenzaal
Gepost door: Winnie op 12-04-2005 17:01
Hun adres is Rozenstraat 2, Oldenzaal
Gepost door: Winnie op 12-04-2005 17:01
Toch vind ik dat je zelf eerst alle stappen moet ondernemen om je producten/geld (terug) te krijgen voordat je aangifte gaat doen.
Alleen kloppen er deze keer vanaf het begin al een aantal dingen niet.
Ik had pokemon emerald besteld. ik dacht dat ze misschien import uit amerika hadden.
Er stond dat ze er 41 op voorraad hadden.
Ik had netjes betaald en bij hun ingelogd.
Een dag later zie ik dat pokemon emerald niet meer op hun site staat en ik niet meer in kan loggen.
Zij informeren mij daar niet over.
Ik dus naar hun gemaild. Ik zeg, doe me dan maar een andere pokemon. Doen we, zegt hij.
Nou weer een paar weken later en nog steeds niks.
En als je dan het oplichtersverleden van deze Steyfa in acht neemt en alle klachten die ik op internet vind van mensen die al in februari spellen besteld hebben en nog niks ontvangen, en ik ook nog het 'voorgevoel' krijg, dat hij iedereen alleen aan het lijntje houdt om nog zoveel mogelijk geld binnen te halen en vervolgens met de noorderzon te vertrekken, denk ik dat ik actie moet ondernemen, voor hij zijn winkel van internet haalt en hijzelf ook niet meer te vinden is.
Quote:
[..]
Toch vind ik dat je zelf eerst alle stappen moet ondernemen om je producten/geld (terug) te krijgen voordat je aangifte gaat doen.
Gepost door: ktugach op 12-04-2005 17:05
Toch vind ik dat je zelf eerst alle stappen moet ondernemen om je producten/geld (terug) te krijgen voordat je aangifte gaat doen.
Gepost door: ktugach op 12-04-2005 17:05
Allang gedaan , heb net nog een mail verstuurd met de vraag hoelang het nog gaat duren .
want vorige week heb ik nog contact gehad met ze , "die bestelling wordt deze week verstuurd " kreeg ik te horen . maar nog steeds nix dus . klojo's
/edit nou ik wacht nog tot vrijdag , dan toch maar actie ondernemen !! kijken of het ver rijden is na oldenzaal en ff met een paar mensen op bezoek gaan !! hehehe
/edit MOD gelieve de edit knop te gebruiken als je nog iets toe te voegen hebt 2 posts achter mekaar in 2 min is niet nodig
Maargoed, indien je alle stappen al doorlopen hebt en je er geen vertrouwen meer in hebt dat je geld of games krijgt zou je inderdaad kunnen overwegen aangifte te doen.
Weliswaar een illegale kopie, die rechtstreeks vanuit turkije aan mijn adres verstuurd is,
maar goed. Iets is beter dan niets.
Maar ik bestel er nooit meer wat.
Groet NarZühl
By the way son, here is your wheelchair
edit: op opgelicht.net is al het een en ander aan de gang, ik geloof er ook niets (meer) van dat degene achter gbasp.nl niet zou weten wat zijn klanten ontvangen.
Mijn illegale pokemon kopie is ook nog vertaald door iemand die zeker nog nooit pokemon gespeeld.
De namen van de attacken kloppen niet en de namen van de meeste pokemon ook niet.
Erg vervelend om zo te spelen.
Met Golden Sun zal dat ook problemen geven.