regels van dit board.
deze webshop waar je tevens kan afhalen is een grote naam qua hardware leverancier, en ze hebben sinds kort ook games.
voordat we de prijzen van alternate toevoegen wilden we eerst wel even weten of er hier al iemand ervaringen mee heeft.
Last edited on: 14-12-2005 22:15
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
Post hier je ervaringen met Alternate.nl, houd je aan de deze webshop waar je tevens kan afhalen is een grote naam qua hardware leverancier, en ze hebben sinds kort ook games.
voordat we de prijzen van alternate toevoegen wilden we eerst wel even weten of er hier al iemand ervaringen mee heeft.
Last edited on: 14-12-2005 22:15
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
Verder nog geen ervaring met games van Alternate..
EDIT: En nu ik de verzendkosten zie... Is het 1 van de duurste webshops voor games. Denk nie dat ik daar ooit wat ga bestellen.
liek ZOMFG Microsoft FTW Nintendo n Sony suck0rz!
als alternate word toegevoegd zal ik alle games wel invoegen.
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
De bestelling was grote, en moest vooruit betaald worden (ook b2b) het kon wel op rekening maar dan moest je nog langer wachten. alles vooruit betaald, en ja dus ook het geen niet op voorraad sis. Belachelijk maar anders doen ze niets met je order.
Denk dan niet dat ze uit zichzelf gaan leveren, nee eerst maar eens bellen. Dan krijg je een verhaal van " normaal worden de orders altijd doorgenomen en de klanten gebeld, maar het is nu te druk".
Ja,ja die verhalen kennen we . Een deellevering was mogelijk en die zou de deur uitgaan. He , he even vergeten te vragen wanneer dan wel...duurde toch ook weer 4 dagen voordat ik het binnen had. De rest van de order duurde ook wel lang, dus weer bellen.
Weer dezelfde reactie en wat bleek? Een onderdeel was "end of life" en daardoor bleef alles maar staan! Op mijn vraag is er een alternatief? Nee, dat is er niet, dus heb je gewoon pech. En je raad het al, de hele configuratie hing er vanaf! Toch de rest laten komen en zelf naar een oplossing gezocht en gevonden. En als klap op de vuurpijl bleek een artikel defect en moest deze naar de leverancier terug, hoelang dat gaat duren weten ze niet. Het kan wel weken duren, maar Daar kunnen ze niets aan doen zeggen ze.
Kortom; een te groot bedrijf met te weinig service en tijd. Ze hebben het alleen over "de marge's zijn te klein" ja we zullen medelijden krijgen. Heb je het pand al eens gezien:eek:
Nooit, maar dan ook nooit meer naar Alternate!
Quote:
1 bestelling bij Alternate, levert een compleet boek aan ellende op, dus als het evenmogelijk is..doe het dan niet!
De bestelling was grote, en moest vooruit betaald worden (ook b2b) het kon wel op rekening maar dan moest je nog langer wachten. alles vooruit betaald, en ja dus ook het geen niet op voorraad sis. Belachelijk maar anders doen ze niets met je order.
Denk dan niet dat ze uit zichzelf gaan leveren, nee eerst maar eens bellen. Dan krijg je een verhaal van " normaal worden de orders altijd doorgenomen en de klanten gebeld, maar het is nu te druk".
Ja,ja die verhalen kennen we . Een deellevering was mogelijk en die zou de deur uitgaan. He , he even vergeten te vragen wanneer dan wel...duurde toch ook weer 4 dagen voordat ik het binnen had. De rest van de order duurde ook wel lang, dus weer bellen.
Weer dezelfde reactie en wat bleek? Een onderdeel was "end of life" en daardoor bleef alles maar staan! Op mijn vraag is er een alternatief? Nee, dat is er niet, dus heb je gewoon pech. En je raad het al, de hele configuratie hing er vanaf! Toch de rest laten komen en zelf naar een oplossing gezocht en gevonden. En als klap op de vuurpijl bleek een artikel defect en moest deze naar de leverancier terug, hoelang dat gaat duren weten ze niet. Het kan wel weken duren, maar Daar kunnen ze niets aan doen zeggen ze.
Kortom; een te groot bedrijf met te weinig service en tijd. Ze hebben het alleen over "de marge's zijn te klein" ja we zullen medelijden krijgen. Heb je het pand al eens gezien:eek:
Nooit, maar dan ook nooit meer naar Alternate!
Gepost door: Melbi op 29-11-2006 17:17
De bestelling was grote, en moest vooruit betaald worden (ook b2b) het kon wel op rekening maar dan moest je nog langer wachten. alles vooruit betaald, en ja dus ook het geen niet op voorraad sis. Belachelijk maar anders doen ze niets met je order.
Denk dan niet dat ze uit zichzelf gaan leveren, nee eerst maar eens bellen. Dan krijg je een verhaal van " normaal worden de orders altijd doorgenomen en de klanten gebeld, maar het is nu te druk".
Ja,ja die verhalen kennen we . Een deellevering was mogelijk en die zou de deur uitgaan. He , he even vergeten te vragen wanneer dan wel...duurde toch ook weer 4 dagen voordat ik het binnen had. De rest van de order duurde ook wel lang, dus weer bellen.
Weer dezelfde reactie en wat bleek? Een onderdeel was "end of life" en daardoor bleef alles maar staan! Op mijn vraag is er een alternatief? Nee, dat is er niet, dus heb je gewoon pech. En je raad het al, de hele configuratie hing er vanaf! Toch de rest laten komen en zelf naar een oplossing gezocht en gevonden. En als klap op de vuurpijl bleek een artikel defect en moest deze naar de leverancier terug, hoelang dat gaat duren weten ze niet. Het kan wel weken duren, maar Daar kunnen ze niets aan doen zeggen ze.
Kortom; een te groot bedrijf met te weinig service en tijd. Ze hebben het alleen over "de marge's zijn te klein" ja we zullen medelijden krijgen. Heb je het pand al eens gezien:eek:
Nooit, maar dan ook nooit meer naar Alternate!
Gepost door: Melbi op 29-11-2006 17:17
marges zijn bij alternate idd niet klein, als je prijzen vergelijkt met pczaak.nl of icomputers.nl
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
Never run from a sniper. You will only die tired!!
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)