Quote:
Let's go heeft uitsluitend de eerste generatie. Gameplay is docked iets minder vanwege het irritante vangen. In handheld werkt het gelukkig beter.
Performance van Scarlet is er sinds launch helaas niet veel op vooruit gegaan. Volgend jaar komt er overigens een tweede legends game
Gepost door: Hercule op 28-06-2024 14:59
Performance van Scarlet is er sinds launch helaas niet veel op vooruit gegaan. Volgend jaar komt er overigens een tweede legends game
Gepost door: Hercule op 28-06-2024 14:59
Thanks! Zal kijken of ik Let's Go op marktplaats kan oppikken. Een vervolg op Legends zie ik ook zeker zitten
Quote:
Scarlet/Violet is in de kern nog altijd gyms afgaan en de League winnen. Naarmate je verder komt, zul je meer gebieden in de open wereld kunnen bereiken, zoals je in de oudste games HM slaves had om te kunnen vliegen of tegen de stroom in te kunnen zwemmen.
Wil je veel Pokémon van het eerste uur vangen, dan zit je goed met de dlc met de nodige terugkerende Pokémon.
Offline single player is in principe probleemloos te spelen. Er zal wel eens een keertje een wilde Pokémon in een muur of boom vastzitten of een Pokémon in water lopen die daar helemaal niet hoort te zijn. Er kan vertraging optreden bij veel Pokémon in en rondom het water, maar dat is iets beter geworden dan bij release. Ik geloof dat PLA ook zo’n probleem had, waardoor het aantal zichtbare wilde Pokémon in een update verminderd werden.
De grootste problemen zitten nog altijd in online (event) raids. Communicatiefouten, vertraging, random uit de raid gegooid, freezes en op dit moment ervaar ik zelfs een totale game crash met het meedoen van de Sceptile event raid… Maar goed, Nintendo en online gaming stabiliteit is net zoiets als vrede in het Midden-Oosten…
Gepost door: DetectivePikachu op 28-06-2024 16:38
Wil je veel Pokémon van het eerste uur vangen, dan zit je goed met de dlc met de nodige terugkerende Pokémon.
Offline single player is in principe probleemloos te spelen. Er zal wel eens een keertje een wilde Pokémon in een muur of boom vastzitten of een Pokémon in water lopen die daar helemaal niet hoort te zijn. Er kan vertraging optreden bij veel Pokémon in en rondom het water, maar dat is iets beter geworden dan bij release. Ik geloof dat PLA ook zo’n probleem had, waardoor het aantal zichtbare wilde Pokémon in een update verminderd werden.
De grootste problemen zitten nog altijd in online (event) raids. Communicatiefouten, vertraging, random uit de raid gegooid, freezes en op dit moment ervaar ik zelfs een totale game crash met het meedoen van de Sceptile event raid… Maar goed, Nintendo en online gaming stabiliteit is net zoiets als vrede in het Midden-Oosten…
Gepost door: DetectivePikachu op 28-06-2024 16:38
Thanks voor de duidelijke uitleg! Denk dat ik 'm voorlopig oversla dan
3DS: 2079 - 6814 - 2552