Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Trophies en PSN problemen

[Begin] |1(1) [Eind]
Door Dogg (354 reacties) op 19-10-2016 11:33
Sinds vanmorgen kan ik opeens van het ene op het andere moment geen trophies meer synchroniseren. Normaliter zie je een laadbalk in beeld wanneer je naar je trophy scherm gaat. Deze blijft echter vast op 0% en verdwijnt vervolgens. Wanneer ik handmatig synchroniseer zie ik hetzelfde gebeuren alleen krijg ik aan het eind een foutmelding te zien: NW-31456-9.

Ik ben wel degelijk verbonden met PSN, kan de playstation winkel in en kan ook updates downloaden. Wanneer ik de wifi instellingen laat controleren door de PS4 krijg ik te zien dat alles goed is, i.e. verbonden met internet, verbonden met PSN en NAT type 2.

Ik ben momenteel bezig met Borderlands 2, maar wanneer ik het spel opstart krijg ik een popup in het hoofdmenu dat er geen verbinding kon worden gemaakt met de servers/internet terwijl ik dus wel degelijk verbonden ben met internet!

Ook wilde ik Sony een email sturen met de vraag om hulp. Bij het online contactformulier moet ik mijn online-id invoeren. Wat bedoelen ze hier precies mee? Als ik mijn nickname van de PS3/PS4 invul dan krijg ik de melding dat deze niet goed is... vreemd! Ook toevallig dat ik dus geen trophies kan synchroniseren.

Heeft iemand hier een idee wat er aan de hand kan zijn? Mijn router instellingen zijn hetzelfde als toen alles nog naar behoren werkte... Enige input is erg gewaardeerd!
DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (2243 reacties) op 19-10-2016 11:53
Quote:
Sinds vanmorgen kan ik opeens van het ene op het andere moment geen trophies meer synchroniseren. Normaliter zie je een laadbalk in beeld wanneer je naar je trophy scherm gaat. Deze blijft echter vast op 0% en verdwijnt vervolgens. Wanneer ik handmatig synchroniseer zie ik hetzelfde gebeuren alleen krijg ik aan het eind een foutmelding te zien: NW-31456-9.

Ik ben wel degelijk verbonden met PSN, kan de playstation winkel in en kan ook updates downloaden. Wanneer ik de wifi instellingen laat controleren door de PS4 krijg ik te zien dat alles goed is, i.e. verbonden met internet, verbonden met PSN en NAT type 2.

Ik ben momenteel bezig met Borderlands 2, maar wanneer ik het spel opstart krijg ik een popup in het hoofdmenu dat er geen verbinding kon worden gemaakt met de servers/internet terwijl ik dus wel degelijk verbonden ben met internet!

Ook wilde ik Sony een email sturen met de vraag om hulp. Bij het online contactformulier moet ik mijn online-id invoeren. Wat bedoelen ze hier precies mee? Als ik mijn nickname van de PS3/PS4 invul dan krijg ik de melding dat deze niet goed is... vreemd! Ook toevallig dat ik dus geen trophies kan synchroniseren.

Heeft iemand hier een idee wat er aan de hand kan zijn? Mijn router instellingen zijn hetzelfde als toen alles nog naar behoren werkte... Enige input is erg gewaardeerd!
Gepost door: Dogg op 19-10-2016 11:33


heeft met je router te maken probeer eens even internet verbinding op nieuw in te stellen

Defl
Door Defl (970 reacties) op 19-10-2016 12:06
Misschien even geduld houden. Er zijn momenteel algemene problemen op het netwerk.

PlayStation Europe heeft geretweet
Ask PlayStation UK ‏@AskPS_UK 31 min.31 minuten geleden

Some PSN services are currently unavailable. Our engineers are investigating the problem. Keep visiting http://status.playstation.com for updates.
0 antwoorden 24 retweets 15 vind-ik-leuks
Door Dogg (354 reacties) op 19-10-2016 12:13
Quote:

heeft met je router te maken probeer eens even internet verbinding op nieuw in te stellen
Gepost door: DRAGONBLADEX op 19-10-2016 11:53

Dit had ik helaas al geprobeerd en maakte geen verschil.

Quote:
Misschien even geduld houden. Er zijn momenteel algemene problemen op het netwerk.

PlayStation Europe heeft geretweet
Ask PlayStation UK ‏@AskPS_UK 31 min.31 minuten geleden

Some PSN services are currently unavailable. Our engineers are investigating the problem. Keep visiting http://status.playstation.com for updates.
0 antwoorden 24 retweets 15 vind-ik-leuks

Gepost door: Defl op 19-10-2016 12:06

Aha, mogelijk is dat het! Ik had wel op de status website gekeken van Sony, maar zag daar dat alles naar behoren zou moeten werken. Bedankt voor het melden!
[Begin] |1(1) [Eind]