Ash of Gods: Redemption
Ash of Gods: Redemption is een turn-based RPG die tactische gevechten, CCG-elementen en een constant in ontwikkeling zijnd verhaal combineert waarin niemand veilig is voor de dood, inclusief de hoofdpersonen.
GAMEPLAY
Ash of Gods is het verhaal van drie afzonderlijke protagonisten die oprijzen als reactie op een eeuwenoude dreiging die ooit als louter folklore werd beschouwd.
De verhaallijn van Ash of Gods evolueert voortdurend in reactie op de keuzes van spelers, soms zelfs in de dood. Maar de dood van een personage is geen game-over. In plaats daarvan gaat het verhaal verder met de dood van dat personage en eerdere keuzes die van invloed blijven op toekomstige gebeurtenissen.
Combat in Ash of Gods is een mix van zowel traditionele turn-based strategie als CCG-gameplay. Hoewel individuele tactieken afhankelijk zijn van de vaardigheden en klassen van je personages, ontgrendel en verzamel je kaarten die de macht hebben om krachtige vaardigheden te ontketenen, soms het verloop van een hele strijd veranderen.
WAT MAAKT DE AS VAN GODEN UNIEK
Beslissingen met belangrijke gevolgen
Elke beslissing, ongeacht of deze zich op of buiten het slagveld bevindt, heeft het vermogen om de gang van zaken en het lot van uw partij te veranderen met grote gevolgen. Maar zelfs de dood van je leider is niet het einde van je reis.
Geen willekeurige dobbelstenen rollen
Er worden geen dobbelstenen gegooid om de kans om te slaan of de kracht van een slag te bepalen. In Ash of Gods moeten ware tactici de vaardigheden van hun klassen onder de knie krijgen en de krachten van hun beperkte kaartenaanbod benutten, of de consequenties dragen.
AI die zich aan jou aanpast
Ash of Gods 'AI past zich aan je speelstijl aan om een consequent uitdagende ervaring te garanderen zonder ruimte voor goedkope tactieken of onoverwinnelijke teambuilds.
PvE en PvP Multiplayer
Werk samen met een vriend om tegen de AI te vechten in PvE-uitdagingen, of daag andere spelers uit en strijden om een plek op de scoreborden. Ontgrendel nieuwe personages, upgrades en kaarten om je tactieken nog verder aan te passen.
Beloningen voor risico's
Doe je eigen HP voor een laatste aanval. Ga het gevecht aan met een kleiner team om betere kaarten en snellere rondes te krijgen. Neem de kortere, maar gevaarlijkere route om te besparen op middelen. Ash of Gods beloont degenen die bereid zijn de risico's te nemen.
HET VERHAAL
Na 700 jaar is de vrede in Terminum bijna ten einde. Het feest van de lente-equinox is in volle gang wanneer de stadsbel begint te rinkelen. Kapitein Thorn Brenin, de lijfwacht Lo Pheng, de schrijver Hopper Rouley en vele anderen, weten nog niet dat de maaiers zijn teruggekeerd en van plan zijn de wereld in bloed te verdrinken, zodat ze de slapende goden wakker kunnen maken.
Geschreven door de bekroonde fantasyauteur, Sergey Malitsky, is Ash of Gods een verhaalrijke game vol gedenkwaardige personages, krachtige dialogen en een grote kennis. Malitsky werkt momenteel aan een nieuwe roman die voortkomt uit de gebeurtenissen van Ash of Gods.
HET KUNSTWERK
Geïnspireerd door het werk van Ralph Bakshi (The Lord of the Rings), klassieke Disney-animatie en de vruchtbare Sovjet-studio, Soyuzmultfilm (The Snow Queen), biedt Ash of Gods een ingewikkeld handgetekende illustratie en animatie. Rotoscoping, een techniek waarbij een scène eerst wordt gefilmd met een live-acteur om als referentie te gebruiken, wekt elk animatieframe op met ongelooflijke details en een echt gevoel van leven.
DE MUZIEK
De originele soundtrack is een samenwerking van Adam Skorupa, Krzysztof Wierzynkiewicz en Michal Cielecki, wiens eerdere werk The Witcher, Bulletstorm, Painkiller, EVE Online, Call of Juarez en Shadow Warrior omvatte. Elk nummer werd live opgenomen door professionele muzikanten, vaak met behulp van traditionele instrumenten die zelden worden aangetroffen in hedendaagse opnames.